Onko masuvauva vaaratonta hiusväri ainetta?
Mulla tuli keskenmeno viime keväänä ja vaikka nää asiat ei välttämättä/varmaan yhteen liitykään, niin vähän ennen sitä värjäsin hiukseni. Siitä jäi trauma ja nyt uudestaan raskaana ollessani en halua mitään "myrkkyä" päähäni laittaa. Oon viikolla 16. ja ongelma on vaan, että harmaannun ilmeisesti ennen aikaisesti ja nyt mulla on hirvee harmaa juurikasvu. Onko mitään turvallista luonnon hiusväriä? Mustikka, ehkä punaviini, ketsuppi tms? Hennakin on kai aika vahva aine raskaana olevalle, vai onko? ...
Kommentit (51)
Vahvalla teellä saa vähän sävyä, kun jaksaa toistaa. Tee nyt ainakin on vaaratonta.
punamultaa ku vetelet aamuin illoin jakaukseen nii se on siinä
Turkoosi Kouvolatukka on ylilihavalla mammalla se kaikkein komein! Tee ympäristöteko ja käy rassauttamassa se toukka pois - se lisääntyy muutenkin ja maailma pilaantuu. Ajattelisit nyt edes kehitysvammaisen Gretan tunteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masuvauva, puhuuko joku oikeasti noin?
Jaa mistähän ilmaisusta itse pidät? ...t. ap
Sikiöhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, idiootti joka kyselee masuvauva vaaratonta hiusväri ainetta.
Olisi todennäköisempää että kumppani harmaantuisi ennenaikaisesti.
Hius on kuollutta ainetta, sen voi värjätä vaikka Miranolilla. Mutta päänahkaan ei kannata väriä laittaa. Ja HAJUKIN ON AINETTA, ystävä kallis. Mitä hengität, päätyy sikiöön.
Itse olet idiootti kun et osaa lukea että kännykkäni korjaa väärin, kerroin jo moneen kertaan. On todella yleinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa mistähän ilmaisusta itse pidät? ...t. ap
Sikiöhän se on.
Ei kuulosta omalta lapselta tuo sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, idiootti joka kyselee masuvauva vaaratonta hiusväri ainetta.
Olisi todennäköisempää että kumppani harmaantuisi ennenaikaisesti.
Hius on kuollutta ainetta, sen voi värjätä vaikka Miranolilla. Mutta päänahkaan ei kannata väriä laittaa. Ja HAJUKIN ON AINETTA, ystävä kallis. Mitä hengität, päätyy sikiöön.
Itse olet idiootti kun et osaa lukea että kännykkäni korjaa väärin, kerroin jo moneen kertaan. On todella yleinen ongelma.
Kun se kännykkä ei korjaa mitään väärin, jos et itse halua. Autocorrectin saa pois päältä ja jos vaikka pitäisikin sen päällä, niin ne sen tekemät pöllöilyt saa korjattua, jos viitsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku joskus värjännyt punajuurella? Mikä vaan parempi ku tää harmaa-ruskee -sekotus... T. ap
Siis miten et pysty olemaan sitä raskausaikaa värjäämättä hiuksia? Onko oikeasti ulkonäkö noin tärkeää, että pitää ottaa riski? Kerroit jo, että on kokemusta keskenmenosta ja pelkäät sitä. Silti värjäät uudelleen? Ihan oikeasti...
No punajuuret ja vastaavia EN pidä riskinä kun sitä voin syödäkin myös raskaana.
Antaisitko itse ilman mitään yritystä mennä ihan harmaaksi?
En ole kyseinen kirjoittaja, mutta tässä oli varmaan pointtina lähinnä se, että miten hiustenväri voi merkata niin paljon, ettei 9kk voi olla sillä omalla värillä ja se, että kun pitää yrittää keksiä muita keinoja hiusten värjäämiseen. Tulee itsellekin mieleen väistämättä , mikä on tärkeintä elämässä.
Sulla on jo yksi keskenmeno ja pelkäät uutta, mainitset hiusvärit, mutta silti ulkonäkö merkkaa sulle älyttömästi, vaikka voisit myöhemminkin hiuksiasi värjäillä. No, kukin tavallaan..Miten voi mennä noin ohi että kyselin tässä nyt niistä vaarattomista vaihtoehdoista?? Uskotko sinä, että keskenmeno voi tulla punajuuresta, mustikasta, teestä tms???
Kirjoitinkin ihan yleisellä tasolla ja mainitsin kyllä ne muut keinot ihmettelyn yhteydessä , joten ymmärsin kyllä. Ei ollut tarkoituskaan ottaa kantaa muiden keinojen toimivuuteen .
Googleta nyt vaikka natural hair coloring tms. Ja saat vinkkejä esim. hunaja, sitruuna, kamomilla, raparperi, vaalean kirkastamiseen ja sävytykseen ja tummia sävyjä voi taas korostaa vaikka kahvilla tai salvialla. Esim. heti eka linkki vaikkapa https://www.healthline.com/health/natural-hair-dye