Miehet, kun käytte kakalla, pissaatteko samalla kerralla seisaaltaan?
Vai pissaatteko istualtaan silloin kun odotatte kakankin tulevan?
Kommentit (47)
En ymmärrä kysymystä. Aina olen seisonut :(
Joskus kun olen ajatellut käyväni vain virtsalla, yllättääkin uloste jolloin joutuukin istua tortulle seisten virtsaamisen jälkeen. Mutta eihän siinä ole mitään järkeä erikseen nousta virtsaamaan, jos ensin menee ulosteelle vaan siinä samallahan se menee istuessa kumpikin. M35
oletko sinäkin kakannut väärin? kirjoitti:
Mäkin oon aina kakannut seisaaltaan!
Vierailija kirjoitti:
Mulla seisoo kun kakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla seisoo kun kakkaan.
Koprofiili!
pissaan lavuaariin samalla kun pesen käsiä
Vierailija kirjoitti:
Mä pissaan aina suihkun lattialle. Tosin ex-vaimo kehotti tekeen niin ainoastaan silloin kun käyn suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pissaan aina suihkun lattialle. Tosin ex-vaimo kehotti tekeen niin ainoastaan silloin kun käyn suihkussa.
Mikset tähtää lattiakaivoon?
Pissaan ja kakkaan seisten yhtaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Golden shower?
Mä kakkaan istualteni ja sen jälkeen nousen seisomaan ja pissaan pöntön renkaalle, kastellen koko renkaan kauttaaltaan.
Miten miehet asettelette makkaran ja munanne kun istutte pöntölle? Naurattaa ajatus miehest istumassa pöntöllä housut kintuissa ja kikkeli ja kassit roikkumassa pöntössä :D
Tosimies paskoo seisoalteen. Eihän kukaan nyt ala vessassa tekemään kyykky treenejä.
Vierailija kirjoitti:
Miten miehet asettelette makkaran ja munanne kun istutte pöntölle? Naurattaa ajatus miehest istumassa pöntöllä housut kintuissa ja kikkeli ja kassit roikkumassa pöntössä :D
Vai niin. No naura pois vaan. Joskus myöhempinä teinivuosina opit suhtautumaan ihmisen anatomiaan luontevasti, ilman hihittelyrefleksiä.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että ne lattialla roikkuu?
Terveellisintä olisi ulostaa kyykyssä.
Me ei käydä kakalla. Me käydään paskalla ja kustaan samalla, kun kaapeli laskeutuu tietenkin reunoja pitkin kohti pohjaa. Ja tuskin pestään pönttöä käytön jälkeen. Miksi, koska sehän on vaan mun paskaa jos on jähmettynyt reunoille. Ngghhh nyt sontimaan.
Mitähän luulet ajatusten tonava??