Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit toisin nykyisellä tietämykselläsi?

Vierailija
27.09.2019 |

Sillä tietämyksellä ja kokemuksella jota nyt sinulla on, mitä olisit tehnyt toisin menneisyydessä jos olisit tiennyt paremmin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tehnyt tätä Aino-Kaisa lasta, enkä mennyt naimisiin. Vihaan olla äiti ja vaimo. Mieheni esittelee minut aina näin: MINUN VAIMONI Lissu. Haluan olla pelkkä LISSU

Tai poika huutaa äiti äiti

Vierailija
2/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mennyt naimisiin enkä lisääntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ostanut bitcoineja silloin kun ne oli naurettavan halpoja ja myynyt silloin kuin niistä sai paljon.

Vierailija
4/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi alkanut seurustella niin nuorena.

Vierailija
5/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olusi juonut pisaraakaan alkoholia raskausaikana. En olisi lihonut.

Vierailija
6/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin heti oikean alan ja opiskelisin hyvin, enkä olisi niin pessimistinen tulevaisuudesta. En jättäisi mitään tekemättä sen takia, että miehen löytyminen vaikeutuisi (plot twist: ei löydy siltikään).

Vierailija
7/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin turhan yliopiston käymättä. Menisin nopeasti työelämään tienaamaan.

Vierailija
8/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin koulussa enemmän "mielistellyt" ihmisiä, jotta en olisi joutunut syrjityksi. Kun oli huonot sosiaaliset taidot, en tajunnut miksi minusta ei pidetty. Varmaan siksi, koska hiljaisuuteni oli muista epäilyttävää tai jotain.

Vierailija
9/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valinnut puolisoni toisin.

Vierailija
10/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olisin alkanut nuorena seurustelemaan yhden kivan pojan kanssa, jonka kanssa olisin todennäköisesti saanut mukavan avioliiton. Nyt meni kaikki mahdollinen pieleen.

Vierailija
11/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi stressannut tulevaa.

Vierailija
12/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omisin tehnyt lapset lukiorakkaiden kanssa.

Vierailija
13/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt myöhäistä?

Vierailija
14/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin panostanut lukiossa.

Vierailija
15/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi yhtään lasta.

Neuvo teille vielä lapsettomille naisille: älä tee yhtään lasta.

Vierailija
16/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi pettänyt. Rakastan puolisoani yli kaiken ja sen olen tajunnut vasta tämän paskakoetuksen jälkeen. Elän paineessa milloin puoliso pettää/jättää tai molempia.

Vierailija
17/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jäänyt vielä joksikin aikaa edelliseen työpaikkaani ja opetellut suhtautumaan siihen "easy moneyna".

Vierailija
18/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tukenut puolisojani niin paljon. Meni hukkaan paljon energiaa, aikaa ja rahaa. Eivät osanneet puolisoistani arvostaa minua ja tuli ero. Jälkikäteen toki tajusivat mun arvon, mutta ei kissa jälkikäden kiitoksilla elä.

Toiseksi olisin huolehtinut vähemmän siitä mitä muut ajattelevat mun työurasta ja tehnyt joka asiassa enemmän mitä itse halusin. Menin töihin muulle kuin omalle alalleni, koska TE-toimistosta painostettiin, se kuvio johti burn-outiin, oikeudenkäyntiin ja työttömyyteen. Pääsin vasta vaivoin ja onnella takaisin omalle alalle, joten tavallaan 10 vuotta meni hukkaan ja terveys kärsi.

Vierailija
19/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi antanut nuoruuden poikaystävän pettämistä anteeksi, muuttanut hänen mukanaan toiseen kaupunkiin ja roikkunut sairaassa suhteessa vuosia kuvitellen että muuten jään yksin.

Olisin muuttanut Helsinkiin opiskelemaan ja lähtenyt vaihtoon.

Olisin rohkeammin pysähtynyt miettimään kuka olen ja mitä haluan, enkä keskittynyt laihduttamaan ja miellyttämään muita.

Onneksi vielä ei ole myöhäistä elää itselleen.

Ihana aihe!!

Vierailija
20/28 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa lapsillenne ettei koskaan kannata jatkaa seurustelua pojan kanssa, joka on kotivaras. Minun exäni jopa taiteili aikoinaan  surkeita valtakirjoja, jolla koitti tyhjentää ssäästötilini, minun ollessa etelänlomamatkalla. Hän myös juotti ja syötti kännipäissään koko baarin muut känniset minun rahoillani. Otti työkavereiltaan velkaa, sanoen vaimo maksaa. Siitä se vain paheni. Ei siis ole mikään naurunaihe. Tälle piti vielä erossa maksaa puolet omaisuudesta, ei silloin ollut avioehtoa. Tässä minun opetukseni.  En ole katkera, toivoisin lapsille viisaat vanhemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi