Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa minulle miksi juuri kukaan ei pidä minusta?

Vierailija
27.09.2019 |

Olen ystävällinen, mukava ja kiltti ihminen, joka kehuu toisia.Siksikö minusta ei pidetä? Olisiko kunnon bi..ch parempi? Varsinkin miehet inhoavat minua. Olen aina huomannut miten ilkeillä, dominoivilla ja pahantahtosilla ihmisillä on aina jostain kumman syystä paljon kavereita ja heistä pidetään ja pyydetään kaikkialle mukaan. Mitä voisin tehdä ettei tilanteeni masentaisi minua niin paljon? En haluaisi olla aina yksin, mutta kun kavereita ei vaan saa niin en voi tehdä asialle mitään. Seurustelusuhteesta en enää edes haaveile, koska olen miehille joko näkymätön tai sitten pilkan ja ivan kohde, vaikka olen ihan sievän näköinen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.

Vierailija
42/46 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä miehiä. Ehkä muualla joku normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustuu väitteesi, ettei sinusta pidetä`?

Vierailija
44/46 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tilanteen korjaa muutto kokonaan uudelle paikkakunnalle. Kyllä sinä minulle kelpaisit jos olisin vapaana, mutta onnellisessa liitossa jo hyvin pitkään.

Vierailija
45/46 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuoden takaa.

Vierailija
46/46 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan päinvastainen tilanne, Ap!

Ihmiset (m/bi-n/l-n) tykkäävät niin paljon,

että tunkevat väenvängällä kutsumatta reviirilleni. Julkisuuden hlöt katselevat sillä silmällä. 🧐🧐🧐 Mitäs kaikkea vielä. 👀

Tämä johtaa siihen, että naiset eivät välttämättä pidä; sillä he pitävät minua tunkeilijana reviirillään. Ehkä olettavat minun 'viekoittelevan' miehensä. 

Tämä ei pidä paikkaansa, en ole ollenkaan 

flirtti. Olen hillitty ja kohtelias, en anna

come to mama-signaaleja kehonkieleni kautta. Joku energiassani kuitenkin vetoaa.

E

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme