Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa minulle miksi juuri kukaan ei pidä minusta?

Vierailija
27.09.2019 |

Olen ystävällinen, mukava ja kiltti ihminen, joka kehuu toisia.Siksikö minusta ei pidetä? Olisiko kunnon bi..ch parempi? Varsinkin miehet inhoavat minua. Olen aina huomannut miten ilkeillä, dominoivilla ja pahantahtosilla ihmisillä on aina jostain kumman syystä paljon kavereita ja heistä pidetään ja pyydetään kaikkialle mukaan. Mitä voisin tehdä ettei tilanteeni masentaisi minua niin paljon? En haluaisi olla aina yksin, mutta kun kavereita ei vaan saa niin en voi tehdä asialle mitään. Seurustelusuhteesta en enää edes haaveile, koska olen miehille joko näkymätön tai sitten pilkan ja ivan kohde, vaikka olen ihan sievän näköinen.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät tykkää valehtelijoista. Et taida olla niin ystävällinen, mukava ja kiltti kuin kuvittelet. Kannattaa kysyä tuttavista mutta kä sinussa on vikana. Me ei sitä voida tietää.

Vierailija
22/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko

a. Ruma

b. Läski

c. Tyhmä

d. Negatiivinen luonne

e. Köyhä

f. Heikosti koulutettu

g. Lyhythiuksinen

h. Yksinhuoltaja

i. Vihervasemmiston äänestäjä

j. Tosikko

k. Sivistymätön

l. Äänekäs

m. Selkäänpuukottaja

n. Yksinäinen

o. Introvertti

p. Katkera

q. Masentunut

r. Lääkkeiden väärinkäyttäjä

s. Huumeidenkäyttäjä

t. Tupakoija

u. Tatuoitu

v. Kehitysvammainen

w. Työtön

x. Laiska

y. Hidas

z. Tyylitajuton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Varmaan minussa sitten on jotakin, mikä ärsyttää toisia ihmisiä. On vaan niin hirveän ikävä olla koko ajan yksin. Voisin jopa maksaa, jos saisin kavereita... Ap

Vierailija
24/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ongelmasi olla tuo, että heijastat omat ilkeät puolesi muihin? Pidät muita ilkeänä, vaikka olet sitä oikeasti itse. Siis tulkitset jonkun ihmisen käytöksen ilkeäksi. Ei kukaan halua olla sellaisen kanssa, joka pitää toista ilkeänä. Jos katsot muita hyväksyin ja ystävällisin silmin niin todennäköisemmin sinusta pidetään.

Vierailija
25/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko introvertti ja ehkä vähän tosikkokin? Minä olen, ja nuorena ei meinannut millään löytää miestä, vaikka olin aika hyvän näköinenkin. Moni ihastui ulkonäön takia mutta suunnilleen juoksi karkuun hetken juteltuaan, vaikken mitenkään ollut ilkeä, epäkohtelias tms. Oma vakavamielinen, rauhallinen itseni vaan. Miehet olisivat toivoneet varmasti, että olisin ollut sosiaalisempi, avoimempi, nauravaisempi tms. mutta kun en ole, niin ei sille mitään voi.

Löysin kyllä lopulta miehen, pitkälti yli kolmekymppisenä, töistä. Toinen introvertti tosikko kyseessä, joka osaa arvostaa rauhallisuuttani ja "tylsyyttäni".

Tosikot on kyllä jokseenkin ikävää seuraa pidemmän päälle, mä tykkään avoimista ja spontaaneista ihmisistä jotka tykkää hassutella.

Niin tähän vielä, että ei mulla siis tosikkoja vastaa mitään periaatteessa ole, mutta olen vain niin erilainen ihminen, että kemiat ei vaan meillä sovi yhteen. Tosikot pitää ehkä mua taas liian lapsellisena.

Vierailija
26/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
27/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko introvertti ja ehkä vähän tosikkokin? Minä olen, ja nuorena ei meinannut millään löytää miestä, vaikka olin aika hyvän näköinenkin. Moni ihastui ulkonäön takia mutta suunnilleen juoksi karkuun hetken juteltuaan, vaikken mitenkään ollut ilkeä, epäkohtelias tms. Oma vakavamielinen, rauhallinen itseni vaan. Miehet olisivat toivoneet varmasti, että olisin ollut sosiaalisempi, avoimempi, poisnauravaisempi tms. mutta kun en ole, niin ei sille mitään voi.

Löysin kyllä lopulta miehen, pitkälti yli kolmekymppisenä, töistä. Toinen introvertti tosikko kyseessä, joka osaa arvostaa rauhallisuuttani ja "tylsyyttäni".

Tosikot on kyllä jokseenkin ikävää seuraa pidemmän päälle, mä tykkään avoimista ja spontaaneista ihmisistä jotka tykkää hassutella.

Niin tähän vielä, että ei mulla siis tosikkoja vastaa mitään periaatteessa ole, mutta olen vain niin erilainen ihminen, että kemiat ei vaan meillä sovi yhteen. Tosikot pitää ehkä mua taas liian lapsellisena.

Täällä luultavasti kuvaamasi kaltainen tyyppi. Ja joo, joidenkin ihmisten kanssa on vaikeampaa löytää samalle aaltopituudelle. Yritän parhaani pysyä jutussa mukana mutta usein tällaiset sitten loukkaantuvat minuun kun en naura. Kavereita on kyllä riittänyt, lohdutuksen sanana jollekin.

Vierailija
28/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aina ollut samoin?

Vierailija
29/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan ei kukaan tykkää. Erilaisuutta kartellaan. Tässä yritän tulla toimeen itseni kanssa. Olen lukenut paljon ja osaan pitkiä pätkiä kirjoista ulkoa. Samoin olen raha-asioissa parempi kuin hyvä. Moni kadehtii elämäni hyvää järjestystä ja näppäryyttä selvitä ongelmista. Pohjalainen sanonta kuuluu: Itte oon itteni kehunu ja aina oon kehutuksi tullut. Lähettäkää minulle ongelmia, niin täältä pesee..

Vierailija
30/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle. Ihmiset vaistoavat, että haluat ystäviä ja juoksevat karkuun. Jotkut pelkäävät ehkä, että takerrut heihin ja pitävät välimatkaa. Ole oma itsesi ja sano mielipiteesi, niin ystäviä voi löytyä.

Vierailija
31/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Uli se jaksaa teeskennellä naista.

Vierailija
32/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voisit lääkärillä käväistä.

Vierailija
33/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vähän aikaa olla erilainen, kuin nyt olet.

Ei ilkeäksi tietenkään pidä ryhtyä, mutta vaikka jämäkkämpiä mielipiteitä, erilaista käytöstä yms.

Vierailija
34/38 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska täällä ei tykätä kenestäkään. Suurin osa ihmisistä inhoaa toisia ihmisiä.

Vierailija
35/38 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat raskaalta marttyyriltä .

Niinpä onkin. Teksti on ihan marttyyriutta.

...tai nuo kommentit osoittavat empatiakyvyn ja arviointikyvyn puutetta tai pahantahtoisuutta. Minusta ei oikea paikka lähestyä hyökkäävästi toista.

Vierailija
36/38 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tykätä koska mun ulkonäkö ei miellytä ja mulla on pienet Munat. Pitäisi olla jätti Munat ja kova panomies ja saunassa istua haarat levällään ja kertoa härskeimmät vitsit joissa pilkataan naisia jotta saa arvostusta. Miehet pitää minua täysin paskana joka ei osaa mittään. Meillä sanotaan että miehen älykkyys on Munissa, aivot ovat vain tyhjää pääntäytettä jotta pää ei mene kasaan. Pitäis käydä Kusellas miesten kanssa ja nauraa härskeille vitseille

Vierailija
37/38 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat kuin kivirekiä. Ovat ihan kilttejä on perussiistejä. Mutta kaikki aloitteet pitää tulla toiselta alkaen tekemisistä ja kokoontumiskutsuista aina keskustelunaiheiden valintaan ja keskustelun eteenpäinviemiseen.

Jaa-a. No jotkut lärpättävät vaihtaen kokoajan puheenaiheita, säntäilevät ja ovat  järjestelemässä kaikenlaisia iltamia eivätkä nämä osaa olla edes kahta sekuntia hiljaa tai paikoillaan.

Mikä siinä hiljaisuudessa sitten niin riepoo, alkaako se ahdistaa ja ajatukset painaa???? 

Vierailija
38/38 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko persu? Yleensä ovat hyvin raskasta seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi