Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa minulle miksi juuri kukaan ei pidä minusta?

Vierailija
27.09.2019 |

Olen ystävällinen, mukava ja kiltti ihminen, joka kehuu toisia.Siksikö minusta ei pidetä? Olisiko kunnon bi..ch parempi? Varsinkin miehet inhoavat minua. Olen aina huomannut miten ilkeillä, dominoivilla ja pahantahtosilla ihmisillä on aina jostain kumman syystä paljon kavereita ja heistä pidetään ja pyydetään kaikkialle mukaan. Mitä voisin tehdä ettei tilanteeni masentaisi minua niin paljon? En haluaisi olla aina yksin, mutta kun kavereita ei vaan saa niin en voi tehdä asialle mitään. Seurustelusuhteesta en enää edes haaveile, koska olen miehille joko näkymätön tai sitten pilkan ja ivan kohde, vaikka olen ihan sievän näköinen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile olla ilkeä.

Kivasta ihmisestä tykätään. Ellei sinusta tykätä, et ole kiva.

Vierailija
2/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat raskaalta marttyyriltä joka kehuu kasvotusten, mutta todellisuudessa on passiivis-aggressiivinen ja katkera.

Tulee mieleen uli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vääränlaisessa seurassa.

Vierailija
4/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla omia mielipiteitä vai myötäiletkö vaan ihmisiä? Myötäilevät ihmiset ovat tylsiä.

Vierailija
5/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat raskaalta marttyyriltä .

Niinpä onkin. Teksti on ihan marttyyriutta.

Vierailija
6/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen varmaan kärjistetysti tuollainen mitä kuvailet. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
7/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne bitchit on jänskiä. Sinä olet tylsä.

Useimmat pitävät jänskistä. Jotkut myös tylsistä.

Etsi tylsistä tykkäävä.

Vierailija
8/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö itse itsestäsi? Arvostatko itseäsi?

Vierailija
9/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vääränlaisessa seurassa.

No mistä sitä parempaa seuraa saisi? Olen kyllä ajatellut muuttavani ulkomaille, mutta en tiedä olisiko se mikään ratkaisu.

Vierailija
10/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi voi olla että sellaiset on vähemmän herkkiä eivätkä tulkitse kaikkea pientä siten että se tarkoittaa ettei heistä pidetä. He myös ottavat oman tilansa rohkeasti eivätkä ripustaudu tai odota mitään muilta. Tuovat myös itseään esille rohkeasti joten heihin on silloin helppo tavallaan samaistua ja tulla heidän juttuunsa mukaan.

Vierailija
11/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko introvertti ja ehkä vähän tosikkokin? Minä olen, ja nuorena ei meinannut millään löytää miestä, vaikka olin aika hyvän näköinenkin. Moni ihastui ulkonäön takia mutta suunnilleen juoksi karkuun hetken juteltuaan, vaikken mitenkään ollut ilkeä, epäkohtelias tms. Oma vakavamielinen, rauhallinen itseni vaan. Miehet olisivat toivoneet varmasti, että olisin ollut sosiaalisempi, avoimempi, nauravaisempi tms. mutta kun en ole, niin ei sille mitään voi.

Löysin kyllä lopulta miehen, pitkälti yli kolmekymppisenä, töistä. Toinen introvertti tosikko kyseessä, joka osaa arvostaa rauhallisuuttani ja "tylsyyttäni".

Vierailija
12/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kavereissa on eräs joka on kiltti, fiksu, ystävällinen jne jne kaikkea näitä, mutta hänen kanssaan kun viettää 15 minuuttia niin tarvii jo lepoa. Hän on hienovaraisella tavalla raskas ihminen. Äänensävy ja ilmeet on sellaisia huokailevan melankolisia ja keskustelun aiheet aina jotenkin luisuvat harmaiksi ja raskaiksi. Olen oppinut välttelemään tätä henkilöä.

Vierailija
13/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteillahan just on usein paljon kavereita. Itse ainakin pidän kilteistä ihmisisistä, jos kiltti ihminen ei kuitenkaan ole kiinnostunut tai keskustele mistään samoista asioista, tuskin tällaisen ihmisen seurassa tulisi vietettyä kovasti aikaa.

14/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla inhoaa?

Uskon, ettei kukaan inhoa. Ehkä itsetuntosi on huono ja kuvittelet muiden ajattelevan sinusta yhtä negatiivisesti kuin sinä itse itsestäsi.

Vierailija
15/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua näkemättä me ei voida tietää mistä kiikastaa. Mitä itse luulet syyksi?

Mulla on kaveri, joka on omasta mielestään kiltti ja ystävällinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva. Minä taas ymmärrän nuo adjektiivit ihan toisin. Sillä tuo kaverini ei ole kiltti vaan kiukuttelija. Eikä ystävällinen vaan tyly ja pelottava. Eikä tule kenenkään kanssa toimeen, paitsi sukunsa, joka hänelle sitä sitten toitottaakin, että hän tulee kaikkien kanssa toimeen.

Ei tuolla tutullani ole ystäviä, koska on vaikea, ailahteleva ja mielenterveysongelmainen tyyppi. Eikä näe itseään suhteessa muuhun maailmaan lainkaan realistisesti.

Vierailija
16/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yrität liikaa? Itse en ymmärrä miksi ihmiset pitävät minusta niin paljon. Olen semmoinen hissukka kynnysmatto enkä voi sietää ihmisiä. Kuitenkin tuntuu siltä etten saa olla missään rauhassa ja kerään kaikenlaisia roikkujia ympärilleni.

Vierailija
17/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko introvertti ja ehkä vähän tosikkokin? Minä olen, ja nuorena ei meinannut millään löytää miestä, vaikka olin aika hyvän näköinenkin. Moni ihastui ulkonäön takia mutta suunnilleen juoksi karkuun hetken juteltuaan, vaikken mitenkään ollut ilkeä, epäkohtelias tms. Oma vakavamielinen, rauhallinen itseni vaan. Miehet olisivat toivoneet varmasti, että olisin ollut sosiaalisempi, avoimempi, nauravaisempi tms. mutta kun en ole, niin ei sille mitään voi.

Löysin kyllä lopulta miehen, pitkälti yli kolmekymppisenä, töistä. Toinen introvertti tosikko kyseessä, joka osaa arvostaa rauhallisuuttani ja "tylsyyttäni".

Tosikot on kyllä jokseenkin ikävää seuraa pidemmän päälle, mä tykkään avoimista ja spontaaneista ihmisistä jotka tykkää hassutella.

Vierailija
18/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniit kasvot. Lapsena ja nuorena koin, että oletettiin olevan kiltti, vähän nössö. Nyt nuorena aikuisena , ja tietyllä tapaa tiukkaa elämäntilannetta läpikäyneenä, tuntuu että jotkut olettavat minun olevan bitch, naaman perusteella. On tämä erikoista.

Vierailija
19/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat kuin kivirekiä. Ovat ihan kilttejä on perussiistejä. Mutta kaikki aloitteet pitää tulla toiselta alkaen tekemisistä ja kokoontumiskutsuista aina keskustelunaiheiden valintaan ja keskustelun eteenpäinviemiseen.

Vierailija
20/38 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosikot on kyllä jokseenkin ikävää seuraa pidemmän päälle, mä tykkään avoimista ja spontaaneista ihmisistä jotka tykkää hassutella.

Joku niistä tosikoistakin tykkää. Mutta ei kannata etsiä niitä ihmisiä valtavirrasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän