Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden synnytys alkoi yöllä, lähdittekö sairaalaan pyjamassa tai yöpaidassa?

Vierailija
27.09.2019 |

Vai puitteko vaatteet ensin päälle? Entä missä vaatteissa mies lähti?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, onko turhaa pukea vaatteet, kun sairaalassa pitää kuitenkin pukea sairaalavaatteet. Tietty jotkin päivävaatteet pitää olla mukana kotiin lähtöä varten.

No kyllä ne nyt vaan kannattaa pukea jos aikaa on. 😂 Kun ilmoittaudut synnärille nii siellä on yleensä aika monta muutakin istumassa ja odottelemassa. Ainakin joka kerta on minun kohdalla ollut. Kyllä minä puen oikeat vaatteet päälle vaikka menisin polvileikkaukseen jossa joutuu myös vaihtamaan sairaalakamat päälle... Haloo.

Polvileikkaus tehdäänkin päiväaikaan. Tässä oli kyse sairaalaan menemisestä yöllä.

En mä poistu kotoa yöaikaan yöpuvussa, ellei ambulanssi hae suoraan sängystä.

Miehen joskus hain autolla baarista niin että yöpaitulin kaveriksi laitoin takin ja farkut. Ja olis kyllä hävettänyt jos autolle tms olis tapahtunut jotain ja olis pitänyt ihmisten nähden olla.

Vierailija
42/46 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normivaatteissa molemmilla kerroilla, kävin suihkussakin ennen lähtöä. Mutta sairaalassa kyllä puetaan ne sairaalakledjut päälle heti sinne päästyä, eli turhaa ainakaan kauheesti pynttäytyä. Mut tuskin niin kiire on, et pitäis yökkärissä lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan normaaleissa vaatteissa tietenkin. Synnytys ei niin pikatoimitus ole, ettei kerkeisi pukemaan.

Yleensä ei, mutta joskus on. Kolmas lapsi päätti syntyä yöllä. Olin juuri menossa nukkumaan, kun vedet meni. 10min siitä poika syntyi. Ei kerennyt vaihtaa vaatteita eikä kerennyt ambulanssi tai medihelikään paikalle.

Napanuoran katkaisun jälkeen kyllä vetäisin mekon päälle ja sitten vasta lähdettiin sairaalaan. Siinä oli hyvin aikaa, kun piti vauvallekin pukea.

Vierailija
44/46 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kolmella kerralla olen pukenut päälle. Samoin mies. Ekan kohdalla mies kävi jopa suihkussa ja sen jälkeen vasta lähdettiin. Miksi ihmeessä sinne synnärille pitäis rynniä yöpaidassa. Harvemmin sitä nyt niin kiire tulee lähdön kanssa. Jos tulee niin sitten lienee viisainta soittaa ambulanssi paikalle.

Vierailija
45/46 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat synnytykset alkoi yöllä lapsivesien menolla. Hyvin ehti vaatteet pukea kun eka kerta kesti 1,5 vrk ennen kuin lapsi syntyi. Tokalla kerralla jo varauduin tähän. Soitin yöllä synnärille ja kysyin voinko odotella aamuun asti ennen kuin tulen. Aamulla lähdin ihan vaatteet päällä sairaalaan ja meni seuraavaan aamuun ennen kuin lapsi syntyi. Ei tarvinnut lähteä yökkärissä.

Vierailija
46/46 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaidassa tietysti, kun on yö. Samoin menen töihin yövuoroon yöpaidassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän