Olen ilmeisesti langennut parisuhteeseen narsistin kanssa ja huomaan miten miestä suututtaa, kun olenkin "kova pala"
Olen masentunut mikä ilmeisesti toimi kuin veri vedessä haille, mutta mies erehtyi kun luuli että alan sietää vitsailuksi naamioitua vit""ilua ja henkistä väkivaltaa. Tiedän hänen ex-vaimonsa olleen psykiatrisessa hoidossa ja olen nyt aika varma syystäkin!
Minun pitäisi pistää suhde poikki, mutta otan tämän haasteena. Katson miten kauan mies jaksaa kun en murrukaan.
Kommentit (103)
Pahin yhdistelmä: narsistinen luonne, sairaalloinen mustasukkaisuus ja alkoholismi.
Huh. Minut pelasti vain se, että olin vielä niin nuori, että uskoin ns. narsistinjälkeiseen elämään. Minua ei ihan lopullisesti oltu lannistettu.
Jos olisin jäänyt, olisin kuollut viimeistään parin vuoden kuluttua. Kaikki merkit näytti siihen suuntaan. Ei tullut mieleenkään, että jäänpä tähän katsomaan, miten käy kun en mene narskun juttuihin mukaan ja ryhdyn tefloniksi.
Ei oikean narsistin kanssa pidä ryhtyä leikkisille. Siinä häviää aina. Ainoa oikea teko on hävitä hänen elämästään. Parasta olisi, jos voisi kadota jonnekin toiselle paikkakunnalle, missä ei olisi vaaraa kohdata häntä missään.
Narsistin kanssa on äärettömän vaikeata olla sitä teflonia, koska narsisti provosoi viimeiseen pilkkuun asti. Ei narsistia mykistetä eikä laiteta neuvottomaan tilaan. Narsisti kostaa aina ja panokset kasvavat.
Narsistin on saatava olla voittaja. Millä ilveellä tahansa.
Kyllä nää naiset on idiootteja, jotka narsistin kanssa haluaa elää.
Valitettavasti minäkin olin joskus tämä nainen, kun narsisti väkivaltarikollisen kanssa yritin leikkiä kotia. Laitoin aina hanttiin tälle m*lkulle, häntä ärsytti suunnattomasti kun olin häntä älykkäämpi ja viisaampi, usein iskin luun kurkkuun monissa keskusteluissa. Oppiko se mitään? No ei. Kosti mulle vain pahemmin ja nautti selvästi draamasta ja kärsimyksen aiheuttamisesta. Ihan oikeasti sai siitä tyydytystä, ei mitään empatiaa, omaatuntoa. Ei mitään.
Silloin olin kuitenkin jo manipuloitu, vaikka uskoin samaan kuin Ap että hän muuttuu ja minä autan häntä. Kuinka tyhmä ihminen voi olla.
Lopulta sain voimia jättää hänet.
Ap älä pilaa elämääsi narsistin kanssa. Pitäisi hälytyskellojen soida jos saat tosta suhteesta tyydytystä ja tarvitset silloin apua.
Ja aito narsisti on kuin kone, hän ei ikinä muutu eikä omaa mitään tunteita, ei kykene ikinä rakastamaan ketään.
Tuskin kannattaa alkaa elämäänsä pilaamaan, jos on jo huomannut miehessä tuollaisia piirteitä. Olen seurannut melko läheltä ystävän parisuhdetta, jossa kaikki kliseet on toteutuneet. Nainen on ihan uberfiksu ja pärjääjä kaikessa muussa, mutta mies vaan pomottaa sitä edelleen. En oo varmaan ainoa naisen kavereista, jotka toivoo sille tasavertaista suhdetta ja onnea, mutta itse hän toteaa, että ei voi tietää kenenkään suhteen todellista tilaa. Totta tuokin, mut muutaman kerran kun vierestä todistaa jotain kammottavia tilanteita ja kuulee karmaisevia tarinoita, niin alkaa kyllä toivoa ihmiselle jotain muuta. Pelkään sen naisen puolesta. Ei ole ensimmäinen nainen, kenen elämän mies on pilannut. Naisten syytä kaikki kuulemma.