Hulavanteen pyörittelyn estää nystyreiden aiheuttama kipu:/
Vyötärö mustelmilla ja sattuu niin, että ei pysty kuin max 1min.pyörittämään, prkl!
Auttaako aika ja sitkeä vanteen käyttö vai mitä minä vyötärölle pehmukkeeksi kiedon.
Kyseessä siis fyssareiden suosittelema 1,2kg hulavanne.
Kommentit (36)
Mulla oli mustelma viikon ajan ja sitten se katosi eikä ole takaisin tullut. Sama juttu miehellä.
Ootte ylipainoisia läskejä. Normi ihminen pyörittää vaikka tunnin.
Netistä saa Amazonista noita vanteita ilman nystyröitä, Suomesta ei. Tilasin ja tuli kotiovelle alle viikossa.
Suosittelen, itse en pystynyt pyörittämään nystyrävannetta, sattui aina vain. Nyt 1,2 kilon sileä vanne, ei kipuja. En ymmärrä niitä nystyröitä ollenkaan, miksi niitä pitää siihen laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Netistä saa Amazonista noita vanteita ilman nystyröitä, Suomesta ei. Tilasin ja tuli kotiovelle alle viikossa.
Suosittelen, itse en pystynyt pyörittämään nystyrävannetta, sattui aina vain. Nyt 1,2 kilon sileä vanne, ei kipuja. En ymmärrä niitä nystyröitä ollenkaan, miksi niitä pitää siihen laittaa.
Aktivoi lihaksia tehokkaammin ja hierova vaikutus.
Minä en painavista nystyrävanteista perusta, aiheuttaa kyllä mustelmia, miksi menette halpaan? Ostin tavallisen vanteen, tosin kokoa aikuinen, pikkulikkojen vanteilla ei paljon pyöritetä. Tavallinen on sitä paitsi edullisempi ja ajaa samaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en painavista nystyrävanteista perusta, aiheuttaa kyllä mustelmia, miksi menette halpaan? Ostin tavallisen vanteen, tosin kokoa aikuinen, pikkulikkojen vanteilla ei paljon pyöritetä. Tavallinen on sitä paitsi edullisempi ja ajaa samaa asiaa.
Se on mielestäsi sama treenaako lihasta ilman painoa vai painon kanssa?
Täällä kans vanne otettu käyttöön ja kipeäksihän siitä tuli kun liikaa ekalla kerralla pyöritti
Ostakaa sileä painovanne, niillä nystyröillä ei ole kuin lumevaikutus.
Mikähän siinä on, ettei minulle tullut mustelmia eikä kipua. 1,2 kiloinen vanne käytössä ja ohut paita vain suojana. Muuten kuitenkin tulee kolhuista mustelmia ihan normaalisti. Olisiko teillä jotenkin väärä pyöritystyyli?
Voi olla mahdollista että on viellä vääränlainen tyyli pyörittää sitä tai sitten liia kovaa vauhtia kun yrittää saada pysymään sen siellä vyötäröllä.
Mutta täytyneen testata että pitääkö ne huhut paikkansa että senttejä lähtisi vyötäröltä.
Onko kellään nyt takana pitempää käyttöä että onko ollut mitkä vaikutukset?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomestakin on ainakin Minimanista saanut sileitä vanteita, itsekin ostin sieltä sellaisen muutama kk sitten. En ole vain vieläkään oppinut sitä pyörittämään.
Joillekin tulee raskausarpia vaikkei ole raskaanakaan. Hoikille ei tule.
Mihin ihmeeseen niitä nystyröitä edes tarvitaan? Mikä niiden idea on. En käsitä! Voisipa joku valmistaja vastata kysymykseen. Ihan turhaa kipua vaan pyöritellessä. Harmittaa että menin ostamaan tuollaisen. Vaikea kuvitella että sitä voisi ikinä pyörittää ilman että sattuu. Ihan järjetön suunnittelu.
Harjoittelen ja harjoittelen mutta en saa kuin pari kertaa pyörimään ja vanne lentää jonnekin.
Onko tässä joku sala tekniikka?
Mulle tuli kamalat mustelmat vyötärölle, ja sit ne vaan lisääntyy kun hulaan. kohta en enää pysty, sattuu liikaa. Minutti ehkä päivässä onnistuu.
Löysin joskus paikallisen Tokmannin alekorista vitosella, ei se lähtöhintakaan ollut paljoa kymppiä enempää. Joku vastaava halpamarketti. Joku aika sit oli hobby hallissa, selaa myös muut nettitavaratalot.
En käsitä miten ne netissä myytävät maksaa monia kymppejä.