Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulavanteen pyörittelyn estää nystyreiden aiheuttama kipu:/

Vierailija
26.09.2019 |

Vyötärö mustelmilla ja sattuu niin, että ei pysty kuin max 1min.pyörittämään, prkl!
Auttaako aika ja sitkeä vanteen käyttö vai mitä minä vyötärölle pehmukkeeksi kiedon.
Kyseessä siis fyssareiden suosittelema 1,2kg hulavanne.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte vanteenne kun ne on joka paikasta loppu? Haluaisin hakea liikkeestä...

Löysin joskus paikallisen Tokmannin alekorista vitosella, ei se lähtöhintakaan ollut paljoa kymppiä enempää. Joku vastaava halpamarketti. Joku aika sit oli hobby hallissa, selaa myös muut nettitavaratalot.

En käsitä miten ne netissä myytävät maksaa monia kymppejä.

Vierailija
22/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mustelma viikon ajan ja sitten se katosi eikä ole takaisin tullut. Sama juttu miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ylipainoisia läskejä. Normi ihminen pyörittää vaikka tunnin.

Vierailija
24/36 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa Amazonista noita vanteita ilman nystyröitä, Suomesta ei. Tilasin ja tuli kotiovelle alle viikossa.

Suosittelen, itse en pystynyt pyörittämään nystyrävannetta, sattui aina vain. Nyt 1,2 kilon sileä vanne, ei kipuja. En ymmärrä niitä nystyröitä ollenkaan, miksi niitä pitää siihen laittaa.

Vierailija
25/36 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä saa Amazonista noita vanteita ilman nystyröitä, Suomesta ei. Tilasin ja tuli kotiovelle alle viikossa.

Suosittelen, itse en pystynyt pyörittämään nystyrävannetta, sattui aina vain. Nyt 1,2 kilon sileä vanne, ei kipuja. En ymmärrä niitä nystyröitä ollenkaan, miksi niitä pitää siihen laittaa.

Aktivoi lihaksia tehokkaammin ja hierova vaikutus.

Vierailija
26/36 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en painavista nystyrävanteista perusta, aiheuttaa kyllä mustelmia, miksi menette halpaan? Ostin tavallisen vanteen, tosin kokoa aikuinen, pikkulikkojen vanteilla ei paljon pyöritetä. Tavallinen on sitä paitsi edullisempi ja ajaa samaa asiaa.

Vierailija
27/36 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en painavista nystyrävanteista perusta, aiheuttaa kyllä mustelmia, miksi menette halpaan? Ostin tavallisen vanteen, tosin kokoa aikuinen, pikkulikkojen vanteilla ei paljon pyöritetä. Tavallinen on sitä paitsi edullisempi ja ajaa samaa asiaa.

Se on mielestäsi sama treenaako lihasta ilman painoa vai painon kanssa?

Vierailija
28/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans vanne otettu käyttöön ja kipeäksihän siitä tuli kun liikaa ekalla kerralla pyöritti

Vierailija
29/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa sileä painovanne, niillä nystyröillä ei ole kuin lumevaikutus.

Vierailija
30/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, ettei minulle tullut mustelmia eikä kipua. 1,2 kiloinen vanne käytössä ja ohut paita vain suojana. Muuten kuitenkin tulee kolhuista mustelmia ihan normaalisti. Olisiko teillä jotenkin väärä pyöritystyyli?

Vierailija
31/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mahdollista että on viellä vääränlainen tyyli pyörittää sitä tai sitten liia kovaa vauhtia kun yrittää saada pysymään sen siellä vyötäröllä.

Mutta täytyneen testata että pitääkö ne huhut paikkansa että senttejä lähtisi vyötäröltä.

Onko kellään nyt takana pitempää käyttöä että onko ollut mitkä vaikutukset?

Vierailija
32/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomestakin on ainakin Minimanista saanut sileitä vanteita, itsekin ostin sieltä sellaisen muutama kk sitten. En ole vain vieläkään oppinut sitä pyörittämään.

Vierailija
33/36 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tulee raskausarpia vaikkei ole raskaanakaan. Hoikille ei tule.

Vierailija
34/36 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen niitä nystyröitä edes tarvitaan? Mikä niiden idea on. En käsitä! Voisipa joku valmistaja vastata kysymykseen. Ihan turhaa kipua vaan pyöritellessä. Harmittaa että menin ostamaan tuollaisen. Vaikea kuvitella että sitä voisi ikinä pyörittää ilman että sattuu. Ihan järjetön suunnittelu.

Vierailija
35/36 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelen ja harjoittelen mutta en saa kuin pari kertaa pyörimään ja vanne lentää jonnekin.

Onko tässä joku sala tekniikka?

Vierailija
36/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kamalat mustelmat vyötärölle, ja sit ne vaan lisääntyy kun hulaan. kohta en enää pysty, sattuu liikaa. Minutti ehkä päivässä onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi