Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulavanteen pyörittelyn estää nystyreiden aiheuttama kipu:/

Vierailija
26.09.2019 |

Vyötärö mustelmilla ja sattuu niin, että ei pysty kuin max 1min.pyörittämään, prkl!
Auttaako aika ja sitkeä vanteen käyttö vai mitä minä vyötärölle pehmukkeeksi kiedon.
Kyseessä siis fyssareiden suosittelema 1,2kg hulavanne.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään pysty kivuiltani pyörittämään hulavannetta. Kipu ei ole helpottanut edes myöhemminkään. Vyötärö koko ajan mustelmilla.

Vierailija
2/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin sattu ensin ihan hirveesti ja tuli mustelmia ja oli pakko laittaa monta kerrosta vaatetta, esim. fleecetakki päälle. Mutta sitten jonkun ajan päästä huomasin, että enää ei satu samalla lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa tavallista sileää kevyttä vannetta,

Vierailija
4/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin piukaksi venynyt iho, että repeilee kosketuksesta? Jopas jopas. Ikävä juttu. Mitenhän se laihtuessa palautuu?

Vierailija
5/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma siinä tulee ihan t-paidallakin saati jos pukisi jotain fleecejä tms päällensä, huokaus😣. No, kai se on vaan purtava hammasta ja jatkettava, kivusta viis..

Oletteko muuten huomanneet mitään muutoksia tms te jotka pidempään vannetta pyöritelleet?

Ap

Vierailija
6/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin piukaksi venynyt iho, että repeilee kosketuksesta? Jopas jopas. Ikävä juttu. Mitenhän se laihtuessa palautuu?

Mitä ihmettä sinä selität??

Ap

Vierailija
7/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kevyemmällä voimavanteella 0,75 kilolla.

Vierailija
8/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuma siinä tulee ihan t-paidallakin saati jos pukisi jotain fleecejä tms päällensä, huokaus😣. No, kai se on vaan purtava hammasta ja jatkettava, kivusta viis..

Oletteko muuten huomanneet mitään muutoksia tms te jotka pidempään vannetta pyöritelleet?

Ap

Mulla loppui tuo kuvailemasi kipu alle 2 viikossa, eikä sen jälkeen ole tullut enää mustelmia. Hanne pyörii yhtäjaksoisesti nykyään 10-15 minuuttia ja vyötärö kaventunut 7 cm.

Vierailija
9/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljolla myyt hulavanteesi? Onko siis sellainen jonka saa osiin että onnistuisiko postitus? Jos siis haluat sen myydä nyt/jossain vaiheessa. Kysyn ihan tosissani.

Vierailija
10/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti alkaa pyörimään minuutti tolkulla ja mitä painavampi sen helpompi pyörittää.

Vierailija
11/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita kevyemmällä voimavanteella 0,75 kilolla.

Mistä noita voimavanteita saa?

Vierailija
12/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mä kans kokeilin vannetta kerran ja jäi viimeiseksi kerraksi kun ne nystyrät sattuivat ihan sairaasti, pelkästään 1 kierros kädellä vauhtia antaen oli jo tarpeeksi. Miksi täytyy olla ne nystyrät?

Vierailija
13/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut kevyemmällä vanteella? Paksu toppi päälle?

Mä aloitin joskus 1,2 kilon vanteella ja sain sillä mustelmat aikaiseksi. Pieni aika kerrallaan, iho kyllä tottuu.

Nykyään pyörittelen kahta 1,8 kilon vannetta yhtä aikaa ilman paitaa alla, paljaalla iholla. Haluaisin joskus vielä pyöritellä 5 kilon painoja. Pidemmän tauon jälkeen aina tosin tekee kipeää ja lantiolla on mustelmat.

Ainakin itse olen vakuuttunut tehosta, vyötärö on iloisempi ja lihakset erottuu paremmin. Myös selkäkivut on parantuneet paljon.

Säännöllisyys on toki tärkeää.

Vierailija
14/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevkolla tilasin ja tänään hain paketin, aion käyttää tuota useamman x.viikossa ja kunhan kivusta pääsen niin tuo 10-15min pyöritys toteutuu. Äkkiä pääsin jyvälle, ekat n.20min meni siihen, että pyörähti pari x, tippui ja nostin ylös ja uusi yritys, mutta nyt pidemmän pyörityksen esteenä vain tuo kipu..

Ap

Vierailija
15/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sitä vannetta välttämättä? Jos vain pyörittää lantiota ilman mitään kipuvanteita, niin luulisi silläkin olevan vaikutusta. 

Vierailija
16/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä saa sitä ees pyörimään kun pari kierrosta

Vierailija
17/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
18/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimavanne, hulavanne, pilatesvanne tai millä nimellä ikinä se tunnetaankin mutta siinä on ne nystyrät ja painoa muovivannetta enemmän.

Vierailija
19/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

College väliin. Äkkiä siihen tottuu eikä mustelmia enää tule.

Vierailija
20/36 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte vanteenne kun ne on joka paikasta loppu? Haluaisin hakea liikkeestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme