Naiset voi nostaa ulkonäköään peräti kaksi pykälää meikeille ja muulla ehostuksella
Meikit, seksikkäät vaatteet ja kampaus. Tällä tavalla vitosen (tavis) nainen onkin 7 (melko hot) ja rumakin (3) on tavis ok (5). Hyvännäköinen (8) onkin sitten jo huippukuuma huh huh (10).
Niin helppoa se on.
Kommentit (33)
Mielestäni näytän seksikkäältä jos rajaan silmät, muuta meikkiä onkin hyvin vähän.
Mutta näytän yhtä kauniilta kun pesen meikit pois. Myös mieheni mielestä asia on näin ja hänestä minun ei tarvitse meikata ollenkaan.
Ei kenestäkään tehdä kaunista maalaamalla naamari, tai ehkä jos katsoja on pinnallinen ja sokea?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten vastaukset tähän on lähinnä miesten haukkumista? En ymmärrä.
Outoa, koska aloitus oli jälleen kerran naisia ylistävä, kuten aina palstamiehillä.
:D
ohis
Ainoastaan älykkyys on pysyvästi seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se onnistuu mieheltä?
Sillä, että lompakko & pankkitili sisältää paljon €€€€€€.
Sinun täytyy olla sairas. Ehkä tämä ajatus tuo sinulle turvaa - ei kannata edes yrittää.
Mutta se on vale. Tee toki galluppi tämän palstan pinnallisilla trolleilla, mutta sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten vastaukset tähän on lähinnä miesten haukkumista? En ymmärrä.
Outoa, koska aloitus oli jälleen kerran naisia ylistävä, kuten aina palstamiehillä.
:D
ohis
Ei siinä ylistetty eikä alistettu. Jos olet näkevinäsi naisvihaa joka paikassa, niin vika on sinussa.
Naisen kasvot ovat kyllä käsittämättömät! Tässä yksi aamu heräsin huonosti nukutun yön jälkeen ja näytin krapulaiselta Tukiaiselta. Puolen tunnin operoinnin jälkeen olin kuin eri ihminen. Eli vitosesta ysiin varsin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kasvot ovat kyllä käsittämättömät! Tässä yksi aamu heräsin huonosti nukutun yön jälkeen ja näytin krapulaiselta Tukiaiselta. Puolen tunnin operoinnin jälkeen olin kuin eri ihminen. Eli vitosesta ysiin varsin nopeasti.
Käsityksesi itsestäsi ilman meikkiä on vääristynyt. Opettele rakastamaan itseäsi ihan luonnollisena.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa niin luonnollisia kuin lystäätte, mutta lopettakaa se naurettava katkeruus ja halveksunta, kun jotkut naiset viitsivät/osaavat/haluavat korostaa parhaita puoliaan ja se monia miehiä miellyttää.
Monia miehiä miellyttää myös luonnollisempi. Ei ole mitään syytä olla katkera tai halveksia.
Omiin valintoihini laittutumisen (tai laittautumatta jättämisen) suhteen ei kyllä vaikuta millään tavalla muiden mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsityksesi itsestäsi ilman meikkiä on vääristynyt. Opettele rakastamaan itseäsi ihan luonnollisena.
Nope. Tuon aamun ulkonäkö ei ole minulle tyypillinen. Laitoin kuvan miehelleni ja hän kysyi, että mitä minulle on tapahtunut! 20 vuoden aikana ei ole ikinä nähnyt minua niin hirveän näköisenä. Ja mies siis kehuu jopa meikitöntä ulkonäköäni usein.
Mieskin voi meikata ja ehostaa. Ennen vanhaan puuteroitu mies oli sitä hoteinta hottia.
Kyllä miehenkin kannattaa kiinnittää huomiota ulkonäköönsä. Tähän ei kuitenkaan kannata panostaa liikaa rahaa, aikaa tai vaivaa. Naisille kyllä riittää, jos mies näyttää edes kohtalaiselta.
Ja miehen ei tarvi kuin hankkia paljon rahaa.. niin helppoa se on.
Sillä, että lompakko & pankkitili sisältää paljon €€€€€€.