Prinsessa Beatrice kihloihin - mitä olette mieltä parista?
Kommentit (201)
Kerron sitten kun laitat jonkun linkin.
Ajoitus huvittaa. Valokeila pois Meghanista.
Beatrice muuten näyttää ihan Disneyn Pieneltä merenneidolta.
Vierailija kirjoitti:
Noi ei sais vietyä valokeilaa Meghanilta vaikka olisvat järjestäneet häänsä Sussexin perheen afrikan matkan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi ei sais vietyä valokeilaa Meghanilta vaikka olisvat järjestäneet häänsä Sussexin perheen afrikan matkan aikana.
On kyllä aika tasoero aidossa prinsessassa ja pyrkyrissä.
Vierailija kirjoitti:
Meghan, Meghan, Meghan😠 Ennemmin tulee mieleen että Andrewta yritetään esittää positiivisessä valossa skandaalin keskellä. Hän rakastavana isänä saattamassa tytärtään alttarille. Eihän sellainen mies voi tehdä kavereineen teinitytöille pahaa! Eihän...
Ihana mies, ihanat silmät. Nuori Esa-Pekka Salonen.
Sitä mieltä että tässä on pari, jossa mies on paremman näköinen kuin nainen. Onko sillä sitten jotain merkitystä, no ei. Toivottavasti tulevat olemaan onnellisia yhdessä.
Minä luin noita artikkeleita ja jotenkin tuli vaan olo että mies ei ehkä ihan rakkaudesta ole tuossa jutussa mutta ehkä se noin noilla toimii mutta siis toivoisin että Beatrice olisi loppuelämänsä onnellisesti naimisissa. Joissakin virallisissa kuvissakin mies katseli muualle kun Beatrice häntä ihaili vaan. Ettei tulisi niitä vanhempien tyylisiä avioeroja ja skandaaleja. Kun tuo sulhanenkin heivasi avokkinsa ja pienen lapsen noin vaan ja ilmeisesti appivanhemmat aika ihmeissään..italialainen tausta sulhasella ja tulee tunne että on laskelmoitu avioliitto. Toivottavasti heistä tulee onnellisia ja liitto kestää. Mutta kukappa olen sanomaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä luin noita artikkeleita ja jotenkin tuli vaan olo että mies ei ehkä ihan rakkaudesta ole tuossa jutussa mutta ehkä se noin noilla toimii mutta siis toivoisin että Beatrice olisi loppuelämänsä onnellisesti naimisissa. Joissakin virallisissa kuvissakin mies katseli muualle kun Beatrice häntä ihaili vaan. Ettei tulisi niitä vanhempien tyylisiä avioeroja ja skandaaleja. Kun tuo sulhanenkin heivasi avokkinsa ja pienen lapsen noin vaan ja ilmeisesti appivanhemmat aika ihmeissään..italialainen tausta sulhasella ja tulee tunne että on laskelmoitu avioliitto. Toivottavasti heistä tulee onnellisia ja liitto kestää. Mutta kukappa olen sanomaan mitään.
Italialaista aatelisverta, mutta Englannissa opiskellut ja elänyt.
Ex-avovaimo on ametikkalaiskiinalainen ja hyvin kaunis ja menestyvä. Mutta tietysti prinsessasta on hyötyä suhteiden luomisessa.
Miehellä on alle vuoden ikäinen vauva.
Varmaan taloudellisestikin kannattava...jo muutti asumaan Beatricen luo palatsiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on alle vuoden ikäinen vauva.
Eikö noi ole seurustellut vuoden verran?
Mulle tulee Beatricesta ja Eugeniasta aina mieleen Tuhkimon rumat sisarpuolet.
Ovat perineet kummallisen tyylin pukeutua äidiltään ihan selvästi. Varmasti ovat ihania tyttöjä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä että tässä on pari, jossa mies on paremman näköinen kuin nainen. Onko sillä sitten jotain merkitystä, no ei. Toivottavasti tulevat olemaan onnellisia yhdessä.
Samaa ajattelin, mies kyllä selvästi paremman näköinen. Mutta hänellä ilmesesti lapsi ja tuleva vaimo on prinsessa, se vähän tasaa eroa. :D
Ihanalta vaikuttava pari. En ymmärrä aloitusta.