Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi tuttu varasti korun vierailulla

Vierailija
26.09.2019 |

Uusi tuttu järjesti ovelasti niin, että jouduin poistumaan kotoota ja hän jäi siksi aikaa odottamaan kotiini. Myöhemmin huomasin, että koruni oli kadonnut pakkauksineen. Koska kotonani ei ole käynyt ketään muita vieraita, minulla on vahva epäilys, että hän oli asialla. Sen koommin en ole hänestä kuullut. Harmittaa todella paljon, koska koru oli ainoa lahjakoru, mitä olen koskaan saanut, ja tuskin koskaan tulen saamaan. Itselläni ei olisi koskaan varaa ostaa sellaista. Olin säästänyt sitä pahan päivän varalle. Kovin montaa kymppiä siitä ei olisi käytettynä saanut, mutta lahjalla oli sitäkin suurempi tunnearvo. Olen niin vihainen sille tutulle, että tärisen. Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap! Et ole ainoa, jolle on käynyt noin. Minulta varastettiin kalevala -koru todella samaan tyyliin kesällä. Ties vaikka kyseessä olisi sama henkilö. Tein asiasta rikosilmoituksen.

Tämä nainen kertoi itse nyyhkytarinan, kuinka häntä oli käytetty hyväksi ja lainattu pari tonnia rahaa, eikä maksettu takaisin. Itse kuitenkin käytti häikälemättä hyväksi viatonta uhria.

Tollset tyypit on aika usein narkkien kans tekemisissä,siis jotka varastaa. Jos kerran tiiät kuka on kyseessä pyydä kylään ja kovistele hänestä kaikki korun katoamiseen liittyvä ulos. Ja nauhota keskustelu

Vierailija
42/42 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä pa5kaa koko aloitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla