Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joukkoliikenne: vie sieltä missä et ole, sinne minne et halua mennä, silloin milloin et halua lähteä

Vierailija
26.09.2019 |

siksi ajan autolla

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin vaan joukkoliikenteen käyttäminen on liian vaikeaa; kuten perussuomalaisille.

Tulihan se sieltä.

Myös sellaiset ihmiset välttelevät joukkoliikennettä, jotka arvostavat omaa aikaansa. 

Kyllä se julkisessa liikennevälineessä istuminen on ihan mun omaa aikaa. 

Minulle oma aika on sellaista, mistä nautin. Julkisessa istuminen on kaukana nautinnollisesta.

eri

Vierailija
42/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin vaan joukkoliikenteen käyttäminen on liian vaikeaa; kuten perussuomalaisille.

Tulihan se sieltä.

Myös sellaiset ihmiset välttelevät joukkoliikennettä, jotka arvostavat omaa aikaansa. 

Jotkut mieluummin tekevät töitä tai hoitavat asioitaan mobiilisti junassa, mutta persu se istuu ruuhkassa Audissaan, hautoo peräpukamiaan ja kiroilee.

Totta. En ymmärrä, miksi kirurgit, palomiehet, autonkorjaajat, putkimiehet yms eivät tee töitään junassa.

Oletko putkiasentaja vai auton-? Kirurgihan et voi olla etkä pelastaja. Ei riitä päässä papu niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos joukkoliikenteen, pääsin tänäänkin juna-bussi-yhteydellä töihin ja tekemään yrityksen omaistajille voittoa  ja tienaamaan veromarkkoja sen joukkoliikenteenkin ylläpitämiseksi. Saa nähdä milloin kokkareet ja pärsyt saa senkin tuhottua. Seuraavien vaalien jälkeen, kun oikeisto taas pääsee hallitukseen?

Nämä kokkareet ja prsut tykkää vain lihaa syövistä, yli 50000 egee vuodessa tienaavista heteromiehistä, jotka ajaa bemareillaan, audeillaan ja on niin AHKERAAAAAAAAA. Heh.

Vierailija
44/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on outo käsitys nautinnosta. Minulle työmatka on siirtymävaihe töistä vapaalle. Kuulokkeet päähän, hyvä musiikki soimaan ja simmut kiinni. Auton ratissa ei sama onnistu, vaikka moni sitä yrittää.

Vierailija
45/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä ja käytän omaa autoa päivittäin. Meidän lähiön bussiyhteydet on supistettu minimiin ja työmatka bussi+juna kestää odotuksineen toiseen suuntaan 40 min ja toiseen 50 min. auto+juna on 25min molempiin suuntiin.

Vierailija
46/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on outo käsitys nautinnosta. Minulle työmatka on siirtymävaihe töistä vapaalle. Kuulokkeet päähän, hyvä musiikki soimaan ja simmut kiinni. Auton ratissa ei sama onnistu, vaikka moni sitä yrittää.

Mukana laulaminen on helpompaa omassa autossa. Tai ainakaan se ei herätä huomiota.

Vierailija
47/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä.

Jotkut mieluummin tekevät töitä tai hoitavat asioitaan mobiilisti junassa, mutta persu se istuu ruuhkassa Audissaan, hautoo peräpukamiaan ja kiroilee.

Totta. En ymmärrä, miksi kirurgit, palomiehet, autonkorjaajat, putkimiehet yms eivät tee töitään junassa.

Siksi koska junttiduunarit on persuja ja vihreät akateemisia

Vierailija
48/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa.

Lähin pysäkki on kylläkin tuossa 300 metrin päässä ja bussi menee siitä 7 minuutin välein. Tien tälle puolelle kun menee odottamaan niin bussi vie ydinkeskustaan ja toiselta puolelta se vie sairaalan oven eteen.

Vierailija
49/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin huomenna aion mennä bussilla vanhemmilleni. Aina olen perille päässyt, hiukan pitää pyöräillä täällä päässä ja kävellä siellä päässä, mutta ei ole ongelma. :D

Minä pääsen autolla ovelta ovelle. Mukavasti säässä kuin säässä ja tasan silloin kuin itse haluan.

SIINÄ ei ole ongelmaa. :D

Vierailija
50/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä omalla autolla ei pääse ruuhka-aikana eteenpäin. Olen monet kerrat kokeillut ja aina yhtä kamalan hidasta.

Vierailija
51/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Näin ainakin Joensuussa ja lähiseudulla. Koko maan kallein ja surkein joukkoliikenne. Myöhäisvuoroja esim. ihan olematon määrä viikonloppuna kun jossain haluaisi käydä. :( Harmittaa kovasti kun täällä Idässä haluaisin asua ja olla ostamatta sitä omaa autoa ilmastonmuutoksen takia, mutta tämä surkea joukkoliikenne vesittää asian ihan täysin. 

Vierailija
52/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto - parkkipaikalla. Kävelet saman matkan sinne kuin bussipysäkille. Ainiin, ja vielä itse tankkaat ja huollat ja maksat sen masiinan.

Ja skrapaat koko auton talvella, heräät sen takia 10 min aiemmin. Olisit samassa ajassa jo istumassa bussissa.

Auto - on taas parkkipaikalla, kun olet shoppailemassa. Se parkkipaikka vieläpä maksaa. Lisäksi olet kävellyt sieltä parkista pitkän matkan sinne kaupoille, ja takaisin. Bussi olisi lähtenyt vierestä.

Auto parkkipaikalla - ovelta n. 25m. Talvella katoksessa peitettynä ja kiinni tolpassa, lähtee alle 2 minuutin. Bussille 3km kävelyä, matkaa junalle n. 15min. ja sitten vielä junalla 40 minuuttia töihin. Autolla koko hommaan menee 25 min. 

Täällä ei kaupan parkkipaikka maksa, eikä edes kauimmaisesta ruudusta ole enempää kuin pari sataa metriä kaupan ovelle. Bussipysäkille pidempi matka, eikä niitä järin usein mene. Jos joskus eksyn isompaan kauppakeskukseen, jaksan kyllä sen matkan parkista kävellä. Eikä tuossa lähimmässä ostoskeskuksessakaan ole bussipysäkki lähempänä kuin parkkipaikat.

Ihan mielelläni maksan auton kustannukset, kun liikkuminen on helpompaa, sujuvampaa ja mukavampaa kuin julkisilla. Saa mennä omaan tahtiin, lauleskella musiikin mukana eikä tarvitse kuunnella juttuja Pirkko-tädin peräpukamista, Niko-Jessican kakan koostumuksesta eikä viikonlopun krapuloista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi