Mies haluaisi lisää massaa..
..mutta syömällä ei tule painoa lisää. Käy myös kuntosalilla. Ikää on jo hieman yli 40. Aina ollut kevyt noin 70kg ja asia on häntä häirinnyt koska kokee itsensä pieneksi. Mitä tuolle voisi tehdä, lääkäritkin selittää vain nopealla aineenvaihdunnalla. Ei kyllä joka päivä istunnolla käy että ei kai se aineenvaihdunta selitä tuota kokonaan.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös salilla käydessä voisi esim ohjaajalta tms jos sattuu olemaan paikalla voisi pyytää ohjeita syömiseen?
Jos 40v mies ei osaa ottaa selvää netistä mitä pitää syödä että kasvaa niin ei ansaitse kasvaa. Olin 17v 60kg ja luin yhden viikon perusteellisesti koneelta aikoinaan näistä ruokajutuista ja treenaamisesta. 9kk jälkeen painoa oli tullut lisää +15kg. Pidin tuon painon eli 75kg kun lopetin treenauksen. Myöhemmin aloitin uudestaan ja laitoin 10kg puhtaana lisää melkein parissa vuodessa. Nyt 85kg ylläpidolla olen. Ei ole tarkoitus kasvaa enää. Lihasta on sopivasti ja 4 pack.
No 17v ja 40-vuotias ovat tosin vähän eri tilanteissa. 17-19-vuotiaana kun syö edes vähän sinnepäin tarpeeksi ja nostaa painoja niin massaa tulee ihan eri tavalla kuin 42-vuotiaalle perheenisälle.
Kuinka pitkä miehesi on? Itse olen 181cm ja paino vaihdellen väliä 80-83kg. Painoin itsekin joskus alle 70 kiloa samanpituisena ja näytin luurangolta. Nyt kun on tehnyt lihaskuntoharjoittelua sekä fyysistä työtä, ja syönyt kunnolla niin tilanne on tasapainottunut. Massaa jos haluaa niin siellä salilla tekee isoilla painoilla lyhyitä sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä miehesi on? Itse olen 181cm ja paino vaihdellen väliä 80-83kg. Painoin itsekin joskus alle 70 kiloa samanpituisena ja näytin luurangolta. Nyt kun on tehnyt lihaskuntoharjoittelua sekä fyysistä työtä, ja syönyt kunnolla niin tilanne on tasapainottunut. Massaa jos haluaa niin siellä salilla tekee isoilla painoilla lyhyitä sarjoja.
171cm, ei nyt mielestäni hirveän hoikalta näytä. Ap
No, just.