Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi lisää massaa..

Vierailija
26.09.2019 |

..mutta syömällä ei tule painoa lisää. Käy myös kuntosalilla. Ikää on jo hieman yli 40. Aina ollut kevyt noin 70kg ja asia on häntä häirinnyt koska kokee itsensä pieneksi. Mitä tuolle voisi tehdä, lääkäritkin selittää vain nopealla aineenvaihdunnalla. Ei kyllä joka päivä istunnolla käy että ei kai se aineenvaihdunta selitä tuota kokonaan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerykset taas heräsi.

Vierailija
22/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät hoikista miehistä, joten älytöntä pyrkiä läskiintymään.

N24

Aijaa, minun tuntemani naiset saivat jotain komplekseja, kun hoikkana miehenä painoin vähemmän kuin he

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa miehen päivän syömiset juomisineen tähän niin kerron missä mättää.

Ja ps paskalla käynti vaikuttaa aineenvaihduntaan. Jos et käy joka päivä kakilla niin jossain mättää. Todennäköisesti liian vähän ruokaa ja vettä ruokavaliossa.

Vierailija
24/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Aijaa, minun tuntemani naiset saivat jotain komplekseja, kun hoikkana miehenä painoin vähemmän kuin he

Suomalaisen naisen keskipaino on jotain 80kg luokkaa eli suht kova paino.

Vierailija
25/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Jokainen naisystäväni on ollut minua painavampi, painan noin 60 kg. Edellinen naisystäväni painoi yli 80 kg. M37

Vierailija
26/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäravinteet, kuten esim kreatiini? Olettaen siis että käy salilla tai tekee jotain fyysistä.

Vierailija
27/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäravinteet, kuten esim kreatiini? Olettaen siis että käy salilla tai tekee jotain fyysistä.

Ei millään kreatiinilla tule muuta kuin vesipöhö. Suola on halvempaa ja terveellisempää munuaisille.

Kaksi vaihtoehtoa, syö kuin mies tai laita piikki pyllyyn. Monet valitsee tuon tokan vaihtoehdon. Sivuoireina kaljuus, pitbullimaiset kasvot ja taistelukoirien lemmikkinä pito. Ehkä myös turbofarmarit käy kiinnostamaan.

Vierailija
28/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreatiini parantaa suorituskykyä, eikä lisää massaa.

Vierailija
29/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syödä, paljon ja terveellisesti.

Saliharjoituksen pitää myös tukea tätä, eli mikään puolivillainen läpsyttely ei riitä.

Sanoisin, että viikkotasolla noin 3500 kcal yli oman kulutuksen. Tällä tahdilla tulisi noin pari kiloa painoa kuukaudessa. Ei lihasta, vaan massaa.

Vierailija
30/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö kyllä aamupalan, töissä 3 taukoa joilla aina jotain syömistä mm.lämmin ruoka mukana ja sitten kotona yleensä vielä tullessaan välipalaa ennen ruoka-aikaa.ja sitten vielä iltapalaa. Ihan reilut annokset aina ovat ja kahvillakin kahvileipää päivittäin. Ap

Annas kun arvaan.

Aamupala: sämpylä Edam-juustolla ja palvikinkulla. Kahvia.

1. tauko: ruisleipä meetwurstilla

2. tauko (Lounas): makaroonilaatikko kotoa mukaan otettuna

3. tauko: kahvi ja kahvileipä (tai joku possumunkki)

Välipala kotona: joku maustettu rahka tai jogurtti

Päivällinen: makkarakastike ja perunat.

Iltapala: Lihapiirakka ketsupilla

Menikö paljon pieleen?

Vierailija
31/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös kuullut ikäviä kommentteja muutamalta mieheltä ns. alipainostaan. Ottaa ne tosissaan vaikka olen sanonut että ei kannata kuunnella sellaisia. Sanojat olleet itse ylipainoisia. Ap

Vierailija
32/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tuonne päin mutta syö kyllä hedelmiä lisäksi päivittäin ja kasviksia. Ei ole makeaa kahvileipää töissä mut ruisleipää yleensä. Ja sitten joku kotiruoka. Liia vähästä veden juonnosta olen kyllä maininnut useasti. Ap

Vierailija
33/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja jäntevä vartalo on kauneinta mitä voi olla. Katsokaa vaikka antiikin ihannetta ihmisvartalosta. Turhaa mies haikailee massan perään kun se ei ole oikeasti hyvännäköistä eikä edes terveellistä.

Vierailija
34/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain tuonne päin mutta syö kyllä hedelmiä lisäksi päivittäin ja kasviksia. Ei ole makeaa kahvileipää töissä mut ruisleipää yleensä. Ja sitten joku kotiruoka. Liia vähästä veden juonnosta olen kyllä maininnut useasti. Ap

No eihän tuosta saa siis mitään rakennusaineita lihaksille paitsi se juusto ja jauheliha makaroonilaatikossa.

Vierailija
35/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ja jäntevä vartalo on kauneinta mitä voi olla. Katsokaa vaikka antiikin ihannetta ihmisvartalosta. Turhaa mies haikailee massan perään kun se ei ole oikeasti hyvännäköistä eikä edes terveellistä.

Voi pikkunen kun ymmärtäisit että ne antiikin vähärasvaisten ja semilihaksikkaiden kehojen eteen pitää tehdä aika paljon työtä ja olla ruokavalio kunnossa = syödä terveellisesti ja juuri oikea määrä. Ei herkutteluja tai alkoholia.

Vierailija
36/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei syö juuri lainkaan proteiinia. Siinä syy.

Vierailija
37/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös salilla käydessä voisi esim ohjaajalta tms jos sattuu olemaan paikalla voisi pyytää ohjeita syömiseen?

Vierailija
38/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön päivässä 400g lihaa, 300g riisiä, pähkinöitä, raejuustoa, marjoja, kaurahiutaleita, leipää, paljon kasviksia ja vielä lisäravinteita päälle, että saan 3000 kcal päivässä täyteen.

70 kiloinen kevyttä työtä tekevä ja jonkin verran liikkuva mies kuluttaa päivässä noin 2500 kcal, eli pitää syödä yli tuon jo haluaa painoa lisää.

Vierailija
39/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös kuullut ikäviä kommentteja muutamalta mieheltä ns. alipainostaan. Ottaa ne tosissaan vaikka olen sanonut että ei kannata kuunnella sellaisia. Sanojat olleet itse ylipainoisia. Ap

Miehesi voi sanoa noille paksukaisille, että ei halua tulla heidän kaltaisekseen.

Vierailija
40/44 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös salilla käydessä voisi esim ohjaajalta tms jos sattuu olemaan paikalla voisi pyytää ohjeita syömiseen?

Jos 40v mies ei osaa ottaa selvää netistä mitä pitää syödä että kasvaa niin ei ansaitse kasvaa. Olin 17v 60kg ja luin yhden viikon perusteellisesti koneelta aikoinaan näistä ruokajutuista ja treenaamisesta. 9kk jälkeen painoa oli tullut lisää +15kg. Pidin tuon painon eli 75kg kun lopetin treenauksen. Myöhemmin aloitin uudestaan ja laitoin 10kg puhtaana lisää melkein parissa vuodessa. Nyt 85kg ylläpidolla olen. Ei ole tarkoitus kasvaa enää. Lihasta on sopivasti ja 4 pack.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän