Tytölle nimeksi Vanilla?
Olen tykännyt nimestä pikkutytöstä asti ja mieskin pitää siitä. Ystäväni kuitenkin huomautti, että lasta saatetaan alkaa kuisaamaam koska vaniljaseksi. Olen alkanut epäröimään. Neutraalisti, tuleeko teille nimestä Vanilla ekana mieleen vaniljaseksi vai ihan vaan vanilja?
Kommentit (31)
Laita vaan niin et voi syyttää kuin itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Milli
Menninkäinen
Vanilla on vanilja englanniksi ja se siitä ensin tulee mieleen ja pidän siitä englanniksi enemmän ja jos oon sanonu suomeksi oon sanonu vaniliini. Vanilla on hieno nimi mutta eihän sen tarvi olla ensimmäinen etunimi. Vanilla on yks niistä nimistä joita itsekin oon miettiny mutta en välttämättä ensimmäiseksi nimeksi. Vanilla on hieno nimi ja se on myös luontonimi
Meri hyvä, vanilja ja vanilliini on eri asioita. :) aloittaja, jos pidät nimestä niin anna se. Kyllä maailmaan erilaisia nimiä mahtuu, ja nykyään annetaan paljon harvinaisia nimiä. Mielikuva tuosta Vanilla-nimestä on minusta hieman hienosteleva, vähän kuin Jasmin tai Aurora. Mutta jos sua ei haittaa että jollekin randomille tulee tällainen mielikuva niin anna mennä!
Ensimmäiseksi tulee mieleen elokuva.
Mutta eihän tuo nimenä ole huono, jopa kauniskin on.
Tuttavilla on tuon niminen pikkutyttö. Olisikohan vuoden ikäinen.
Söpönen tyttönen
Tunnen yhden pikkutytön, jonka etunimet on Vilja Vanilja. Isoveljenkin nimi alkaa V:llä.
Vanilla eiiiiii
Nilla Annele
Viena, Vienna
Valma, Velma
Vanessa
Stella, Stelle
Vanilla:lla tarkoitetaan englanniksi usein tylsää, yksitoikkoista, mitäänsanomatonta jne. En antaisi ainakaan kutsimanimeksi.
Vanilla Chocolat, on muuten yhden kappaleen nimi :D
Koskaan kuullutkaan 😂