Millainen ihminen saa nautintoa koirien (ja samalla myös luonnoneläinten) myrkyttämisestä!?
Ihan oikeasti!? Haluaisin face to face nähdä tällaisen ja tunkea myrkkymakkarat ongenkoukkuineen väkisin sinne kitalakeen.
Kommentit (47)
Luulen, että on astunut koiran läjään tai koira kakka jatkuvasti hänen nurmikolle en tai ärsyttää naapurin koiran jatkuva haukkuminen tai on allerginen koirille ja niitä tuodaan joka paikkaan. Tai koira on häntä joskus purrut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en koiraa omista, mutta kyllä se p*ska on pienempi paha, kuin tarkoituksellinen myrkyttäminen! Ei se koiran vika ole, jos omistaja on tyhmä. Eikä myöskään lintujen ym., jotka pistelevät noita myös suuhunsa... Kyllä tuollainen ihminen, joka haluaa tehdä jotain tuollaista pahaa on todella todella sairas.
Se koiranpaska on myöskin tarkoituksellista myrkyttämistä ja vanhingoittaa luonnossa eläviä eläimiä. Siis niitä jotka sinne oikeasti kuuluvat.
Sinulla on jokin mennyt lapsuudessa pahasti pieleen. Sinulta puutuu empatia kokonaan.
Kysynkin, miksi sinä et pidä eläimistä ja samalla millainen oli lapsuutesi. Kerro rehellisesti mikä meni pieleen? Olikose esim. äiti-lapsi suhde, hyväksikäyttöä, vanhempien alkoholinkäyttöä, köyhyyttä..
Miksi et vastaa..onko sinulla HUONO omatunto????
Sinultakin ilmeisesti lääkitys unohtunut?
Oletko sinä koiranomistaja? Onko huono omatunto, kun on tullut paskotettua koiraa toisten pihoihin?
Kaikista sairainta ovat lapset jotka rääkkäävät eläimiä, tosin se on vanhemmilta opittua. Kesällä menin ojentamaan ala-astelaisia jotka kivittivät hanhia, mutta hyvä etten tullut itse kivitetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas ihminen, joka ei ymmärrä että heikompia pitää aina puolustaa ja tähän kategoriaan kuuluvat myös eläimet. Huonosti voiva ihminen.
Tietenkin tekijä on sairas ja eläinten ystävänä vastustan tietenkin tuollaista. Toisaalta minua hieman häiritsee tällainen vaahtoaminen heikompien puolustamisesta yms, koska sitä voi aina miettiä onko se koira ihan pakollinen VS leipäjonot jne ja voisiko nekin rahat käyttää köyhien ihmisten auttamiseen ahdingosta mitä menee koirien kissojen ylläpitoon. Ainakin koirien ja kissojen omistajia voisi verottaa kunnolla.
luuletko, että koirattomat ja kissattomat ihmiset lahjoittavat eläinten pidosta säästyneet rahat köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mummo syöttää lintuja takapihallaan. Tämä puolestaan houkuttelee hiiriä paikalle. No onneksi siitä pääsee myrkyllä eroon. Jos joku päästää koiran syömään tuota myrkkyä, niin en minä sille mitään voi.
kyllä sinä sille jotain voit. hiiren myrkyt on sijoitettava siten etteivät muut luonnoneläimet ja kotieläimet tai pikkulapset pääse niihin käsiksi. lue ohjeet ennen kuin käytät.
Laitospaikkoja vähennetään, avohoito on tätä päivää. Tuolla kaduilla pyörii enemmän "hulluja" kuin moni uskookaan t: mielisairaanhoitaja
Rakkihullut ja logiikka eivät kuulu yhteen, kuten tämäkin ketju taas osoittaa :P