Veljen koneltä löytyi outo sivuhistoria.
Kävin päivittämässä hänen näytönohjaimen ja satuin huomaamaan että sivuhistoriassa oli jotain tyyliin:
Cute Blonde T-Girl Cumshow
Luulin häntä aina heteroksi.
Kommentit (15)
Uuh kuulostaa aika hyvältä. Pitääpä itsekin katsella sellaisia erilaisia naisia tänä iltana. ;)
M35
Transnaiset on aivan huikean ihania ja kuumia.
T: 100% Heteromies
Vierailija kirjoitti:
Transnaiset on aivan huikean ihania ja kuumia.
T: 100% Heteromies
Niin ja näyttävätkin ihan nykypäivän naisilta pakkeloituna :D
"Hey Cinderella, get yourself another fella!"
Ihan hyvä pyllyreikä oli tuolla. Tarpeeksi kännissä panisin.
No jos transnainen on tarpeeksi kaunis ja seksikäs niin mulle on ihan sama mitä siellä jalkojen välissä on.
Vierailija kirjoitti:
Niin koska selvinpäin silti vielä hävettää vai? ;)
Ei tuo heteroiden hommaa ole, vaikka ei täysin homoakaan.
Tytöistä siis kiinnostunut, mikä outoa.
No se on sellaista bi-hommaa. Älä ap ole huolissasi. Ei se ole laitonta tykätä transtyttösistä, joilla on vielä pippeli tallella.
No neuvoitko veljeäsi, miten hän voi poistaa selaushistorian? Vain tyhmä jättää selaushistoriaan tuollaiset kyseenalaiset sivustot, varsinkin jos on mahdollista, että jotkut muutkin käyttävät konetta. Minä putsaan selailut sopivin väliajoin, vaikkei sieltä mitään sopimattomia löydykään eikä konetta edes käytä kukaan muu kuin minä.
Pyllyynhän niitä naisia kuitenkin pannaan, joten ihan sama onko siellä pimppi vai kikkeli. Ei kai kukaan enää vuonna 2019 pane pilluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin koska selvinpäin silti vielä hävettää vai? ;)
Ei kun ei muuten vaan ollu tarpeeksi nätti, eli sama homma kuin naisten kanssa - juomalla kauniiksi.
No heterothan tommosista naisista on yleenä kiinnostuneita. Jos olis homo, niin sieltä olis näkyny jotain MONSTER BLACK GAY ANAL RAMPAGEA.