Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi ujo nainen viehättää?

Vierailija
25.09.2019 |

Kertokaaas

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujot on yleensä myös rauhallisia luonteeltaan ja tykkäävät kodikkaasta ympäristöstä ja rauhallisesta yhteiselosta. Ujot ja ne vähemmän näyttävät naiset on niitä kaikkein parhaimpia ja henisesti kauneimpia ja kyllä niihin voi rakastua ihastua ja kiihottua. Mitä pantavammalta nainen näyttää, niin sellainen kannattaa kiertää kaukaa.

Miltä näyttää pantava nainen?

Kaikki sellaiset jotka häpeilevättä pyllistelevät instoissa. Kyl sä tiiät.

Nekin pyllistelijät voi olla ihmisten seurassa ujoja. Sosiaalinen media voi olla ainoa "sosiaalinen" osa heidän elämäänsä, eikä siinä tarvi paljon kommunikoida kun vaan pyllistelee.

Vierailija
42/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujot naiset ajautuvat alfojen puoliskoiksi, koska kukaan muu ei heitä uskalla iskeä.

Tämä oli oma osanikin nuorena. Olin aika hyvännäköinen nuorena, mutta myös ujo, lähes sosiaalinen foobikko. Enkä ollut siis sellaisella punastelevasti hymyilevällä, söpöllä tavalla ujo, vaan ujous ilmeni vakavuutena, jäykkyytenä, niin ettei saa järkevää sanaa suusta jos joku tulee juttelemaan, torjuvina ja välttelevinä eleinä. Olen jälkeenpäin kuullut, että useimmat pitivät minua ylimielisenä kusipäänä, eikä juuri kellekään tullut mieleen että olin sellainen koska minua jännittäisi.

Mutta joo, alfoja ja pelimiehiä riitti. Niillä on itsevarmuutta tarpeeksi, että vaikka nainen näyttää siltä että "mene nyt v*ttu pois" (koska pelottaa sosiaalinen kontakti) ja käyttäytyy torjuvasti ja välttelevästi, niin silti jaksavat vongata ja yrittää. Ja minäkin koska halusin seuraa, sitten päädyin aina suhteisiin näiden tyyppien kanssa. Ja ihmettelin, että miksi aina törmään pettäjiin, juoppoihin ja muihin ikäviin tyyppeihin kun minä olisin halunnut kiltin kotimiehen kaveriksi sohvalle ja koti-iltoihin. En koskaan löytänyt mitään aviomiestä enkä saanut lapsia tästä syystä, kun ainoat miehet jotka oli kiinnsotuneita, oli ei-aviomies-tai-isä-matskua. 

Aloitteiden teko ei ole kielletty naisilta.

Jos se ei onnistu kasvokkain niin sitten nettideiteissä ja tinderissä..

Joskohan oikea selitys olisi kuitenkin se että et missään vaiheessa oikeasti halunnut ujoa miestä vaan viehätyit enemmän näistä alfapelimiespettäjistä kuten 99% muistakin naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole huomannut että erityisesti viehättäisi.  Ylimieliseksi on luultu todella usein, se on häiritsevää. 

Vierailija
44/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujot naiset ajautuvat alfojen puoliskoiksi, koska kukaan muu ei heitä uskalla iskeä.

Tämä oli oma osanikin nuorena. Olin aika hyvännäköinen nuorena, mutta myös ujo, lähes sosiaalinen foobikko. Enkä ollut siis sellaisella punastelevasti hymyilevällä, söpöllä tavalla ujo, vaan ujous ilmeni vakavuutena, jäykkyytenä, niin ettei saa järkevää sanaa suusta jos joku tulee juttelemaan, torjuvina ja välttelevinä eleinä. Olen jälkeenpäin kuullut, että useimmat pitivät minua ylimielisenä kusipäänä, eikä juuri kellekään tullut mieleen että olin sellainen koska minua jännittäisi.

Mutta joo, alfoja ja pelimiehiä riitti. Niillä on itsevarmuutta tarpeeksi, että vaikka nainen näyttää siltä että "mene nyt v*ttu pois" (koska pelottaa sosiaalinen kontakti) ja käyttäytyy torjuvasti ja välttelevästi, niin silti jaksavat vongata ja yrittää. Ja minäkin koska halusin seuraa, sitten päädyin aina suhteisiin näiden tyyppien kanssa. Ja ihmettelin, että miksi aina törmään pettäjiin, juoppoihin ja muihin ikäviin tyyppeihin kun minä olisin halunnut kiltin kotimiehen kaveriksi sohvalle ja koti-iltoihin. En koskaan löytänyt mitään aviomiestä enkä saanut lapsia tästä syystä, kun ainoat miehet jotka oli kiinnsotuneita, oli ei-aviomies-tai-isä-matskua. 

Aloitteiden teko ei ole kielletty naisilta.

Jos se ei onnistu kasvokkain niin sitten nettideiteissä ja tinderissä..

Joskohan oikea selitys olisi kuitenkin se että et missään vaiheessa oikeasti halunnut ujoa miestä vaan viehätyit enemmän näistä alfapelimiespettäjistä kuten 99% muistakin naisista.

Ujolle voi oikeasti olla todella suuren työn takana lähestyä kiinnostavaa tyyppiä, jos tämä ei ole osoittanut selkeää kiinnostusta ensin. Jos ei rohkeutta ole, vaihtoehtona on valita niistä jotka osoittavat kiinnostuksensa tai sitten on oltava yksin.

Itse olen valinnut jälkimmäisen vaihtoehdon, sillä en ole ollut kiinnostunut minua lähestyneistä miehistä. Ehkä jonain päivänä uskallan lähestyä miestä josta olen kiinnostunut tai hän lähestyy minua.

Vierailija
45/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuusio rauhallisesta perhe-elämästä kiehtoo miestä. Jokainen kokeneempi tietää, ettei se ujoillakaan kotona se elämä sellaista ole, vaan joku on aina huonosti.

Vierailija
46/46 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oikea kotihiiri ja olen ujo. Viihdyn keittiössä ja tykkään kotitöistä. Koti kiiltää jäljiltäni. En tiedä viehätänkö ketään, koska kukaan ei tiedä, että olen tälläinen helmi.

En käy missään kertomassa itsestäni. En edes sosiaalisessa mediassa.

Miten kotihiiren voisi löytää? Tuntuu, että useimmat naiset on supersosiaalisia extremeharrastuksineen. Kaltaiselleni tavismiehelle kotihiiri olisi sopiva kumppani 👍

M32