Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi ujo nainen viehättää?

Vierailija
25.09.2019 |

Kertokaaas

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättääkö se jotain mielestäsi enemmän kuin muunlaiset naiset vai ihmetteletkö miksi ujous viehättää ylipäänsä ketään? En minä tiedä, en viehätys naisista ollenkaan.

Vierailija
2/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot eivät ole niin usein jakorasioita.

Mikä se semmoinen rasia on? Seksin harrastamista ei ujous estä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisemmin viehätä. Päinvastoin, ujojen naisten on avoimempia ja sosiaalisempia vaikeampi löytää parisuhdekumppania. Varsinkin jos ei ole erityisen kaunis - hyvin kauniita miehet jaksaa kyllä piirittää vaikka olisikin ujo ja hitaasti lämpenevä alkuun. Taviksesta saati rumemmasta toteavat, että liian vaikeaa, etsin seuraa jonka kanssa helpompi päästä jutun alkuun. Lisäksi toisinaan ujous tulkitaan esim. ylimielisyydeksi eikä sitä tajuta ujoudeksi.

Vierailija
4/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot eivät ole niin usein jakorasioita.

Tietäisitpä!😂😂😂

Vierailija
5/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot on yleensä myös rauhallisia luonteeltaan ja tykkäävät kodikkaasta ympäristöstä ja rauhallisesta yhteiselosta. Ujot ja ne vähemmän näyttävät naiset on niitä kaikkein parhaimpia ja henisesti kauneimpia ja kyllä niihin voi rakastua ihastua ja kiihottua. Mitä pantavammalta nainen näyttää, niin sellainen kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
6/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei erityisemmin viehätä. Päinvastoin, ujojen naisten on avoimempia ja sosiaalisempia vaikeampi löytää parisuhdekumppania. Varsinkin jos ei ole erityisen kaunis - hyvin kauniita miehet jaksaa kyllä piirittää vaikka olisikin ujo ja hitaasti lämpenevä alkuun. Taviksesta saati rumemmasta toteavat, että liian vaikeaa, etsin seuraa jonka kanssa helpompi päästä jutun alkuun. Lisäksi toisinaan ujous tulkitaan esim. ylimielisyydeksi eikä sitä tajuta ujoudeksi.

Ujona naisena olen samaa mieltä. "Vain" yksi  deitti-sivun viestittelijä (nykyisin mieheni) hyväksyi minut tällaisena. Parin kanssa keskustelu meni sellaiseen suuntaan jossa paljastin heikkouteni. Kaverittomuus oli ihan outoa näiden mielestä. "Mä en ymmärrä miten joku voi olla aina yksin. Miksi on niin vaikeaa mennä tutustumaan muihin?" kuulosti koulukiusaajan kommentilta.

Vierailija
7/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on salaperäisiä

Mutta että eivät tykkäisi seksistä...

Hauska vitsi 😃

Vierailija
8/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot on yleensä myös rauhallisia luonteeltaan ja tykkäävät kodikkaasta ympäristöstä ja rauhallisesta yhteiselosta. Ujot ja ne vähemmän näyttävät naiset on niitä kaikkein parhaimpia ja henisesti kauneimpia ja kyllä niihin voi rakastua ihastua ja kiihottua. Mitä pantavammalta nainen näyttää, niin sellainen kannattaa kiertää kaukaa.

Miltä näyttää pantava nainen?

Vierailija
9/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot ja hiljaiset naiset ovat ns. "salaa seksikkäitä" - kuin palapelejä, joista puuttuu palasia. Niiden etsiminen on mielenkiintoisinta. =)

Exsäni oli ylläkuvatunlainen, tosin itse en koe myöskin ujona naisena itseäni samanlaiseksi, kuin entiseni.

Kukapa sitä tosin osaisi itsensä nähdä.

Vierailija
10/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot naiset ajautuvat alfojen puoliskoiksi, koska kukaan muu ei heitä uskalla iskeä.

Vierailija
11/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikea kotihiiri ja olen ujo. Viihdyn keittiössä ja tykkään kotitöistä. Koti kiiltää jäljiltäni. En tiedä viehätänkö ketään, koska kukaan ei tiedä, että olen tälläinen helmi.

En käy missään kertomassa itsestäni. En edes sosiaalisessa mediassa.

Vierailija
12/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sellaiset jotka häpeilevättä pyllistelevät instoissa. Kyl sä tiiät.

Vierailija
13/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oikea kotihiiri ja olen ujo. Viihdyn keittiössä ja tykkään kotitöistä. Koti kiiltää jäljiltäni. En tiedä viehätänkö ketään, koska kukaan ei tiedä, että olen tälläinen helmi.

Minä oon ihan samanlainen mutta mies.

Vierailija
14/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot ja hiljaiset naiset ovat ns. "salaa seksikkäitä" - kuin palapelejä, joista puuttuu palasia. Niiden etsiminen on mielenkiintoisinta. =)

Exsäni oli ylläkuvatunlainen, tosin itse en koe myöskin ujona naisena itseäni samanlaiseksi, kuin entiseni.

Kukapa sitä tosin osaisi itsensä nähdä.

Ihanasti sanottu, kuin palapeli josta puuttuu palasia. Olen onnistunut säilymään keski-ikäiseksi sinkkuna, koska melkein aina tyttöporukalla ollessa liikenteessä miehet iskevät ne helpoimmat. Minusta ei maksa vaivaa edes katsoa sellaista miestä, joka on vain helpon perässä.

Sitä paitsi en tee itsestäni halpaa. En tunge rintavakoa toisen naamalle tai mutristele huulia.

Olen vain normaali, tämä on ilmeisesti liikaa monelle miehelle.

Vierailija
15/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon ihan samanlainen mutta mies.

Ehkä meidän pitäisi tavata? Kaksi kotihiirtä kuulostaa lupaavalle.

Vierailija
16/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sellaiset jotka häpeilevättä pyllistelevät instoissa. Kyl sä tiiät.

Olen eri mieltä. Ihmettelen, että miksi ihminen haluaa tehdä itsestään halvan? Eikö ole muuta sanottavaa kuin näytettävää kuin tissit tai perse. Ne on kaikilla naisilla.

Vierailija
17/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat diggaa kokemattomia ja ujoja, kun pelkäävät arvostelua. Sittenpä pettymys on molemminpuolista, eikä kumpikaan enää toiste harrasta ----> evoluutio kiittää.

Vierailija
18/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun miehet haluavat omistaa naisen. Kuka nyt kovin käytettyä tavaraa haluaisi itselleen. Mielummin sellainen kainompi.

Vierailija
19/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kulttuureissa on tärkeä, että nainen on neitsyt avioon mennessä. Silloin voi olla varma, että nainen on puhdas ja avioelämä on mukavaa, kun ei ole vertailukohteita.

Vierailija
20/46 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa naisen olla vähän ujo. Sellaiset suuna päänä rymyävät naiset ovat jotenkin rumia.