Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Nordic Nest verkkokaupasta?

Vierailija
25.09.2019 |

Otsikossa tulikin kysymys, onko joku tilannut kyseisestä nettikaupasta jotain? Toimiko kaikki moitteettomasti?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/45 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari kk sitten seinähyllykön ja nopeasti tuli ja ei mitään moitteita kyseiselle nettikaupalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ensimmäisen ja samalla viimeisen kerran. Lähettivät selvästi jonkun asiakaspalautustuotteen, koska pakkauksen etiketit oli revitty ja sisältö oli mielestäni puutteellinen.

Vierailija
4/45 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vuoden vaihteessa tilasin ja sitten monen viestin jälkeen sain rahat takaisin kun tilauksen lähetys ei edennyt..meni joku kuukausi. 

Vierailija
5/45 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 2kk sitten kaksi pientä tuotetta. Laitoin asiakaspalautetta, mutta mitään ei näy eikä kuulu. En usko, että tilaan sieltä enää mitään. Meni maku.

Vierailija
6/45 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteen, joka piti toimittaa ennen joulua. Eipä ole vielä edes lähtenyt postitukseen. Asiakaspalvelu ei vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/45 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin 19.12.2020.. eikä vieläkään ole paketti lähtenyt matkaan. Laitoin sähköpostia, johon tuli viestiä muutamaa päivää myöhemmin, etteivät ole unohtaneet viestiäni. On kuulemma asiakaspalvelussa ruuhkaa ja vastaavat mahd. pian.

Vierailija
8/45 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 14.1.2021, paketti tuli tänään ovelle kuljetettuna, kaikki kunnossa ja niinkuin pitää. En aluksi saanut tilausvahvistusta tilauksen jälkeen sähköpostiini, joten otin yhteyttä asiakaspalveluun, sain sen seur päivänä. Kysyin sitten vielä, että mikä on heidän arvionsa tilauksesta, ja vastasivat asiakaspalvelusta, että odottavat ensi vkon alussa. Sieltä se sitten lähti heti tämän vkon tiistaina, ja tänään perillä. Eli ei mitn valittamista, en tosin tiedä, miten olisi mennyt ilman tilausvahvistuksen yms perään kyselyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/45 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet saanut tuotteen??

Vierailija kirjoitti:

Itse tilasin 19.12.2020.. eikä vieläkään ole paketti lähtenyt matkaan. Laitoin sähköpostia, johon tuli viestiä muutamaa päivää myöhemmin, etteivät ole unohtaneet viestiäni. On kuulemma asiakaspalvelussa ruuhkaa ja vastaavat mahd. pian.

Vierailija
10/45 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari viikkoa sitten Nordic Nestistä kangasta. Ennen tilausta asiakaspalvelu vastasi kysymykseeni parin päivän sisällä, heti tuli viesti että heillä on asiakaspalvelussa ruuhkaa ja vastaus voi kestää vähän.

Tuote toimitettiin nopeasti.

Kangasta voi ostaa vain täysinä metreinä, mikä on ikävää. Sitäkin huvittavampaa oli, että kangas oli toisesta reuanasta 102 cm ja toisesta 110 cm eli myyjälle tuli 10 cm "hävikkiä". Jos kangas olisi leikattu suoraan 110-senttiseksi, olisin mielelläni maksanut lisäpituudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/45 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 24.11, tuotteita joita oli heti saatavilla. Mitään ei ole tullut eivätkä vastaa sähköposteihin, muuta kuin vakioviestillä "emme ole unohtaneet sinua" Onneksi tilasin klarnalla niin heille jää tästä kusetuksesta 0 euron voitot.

Vierailija
12/45 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin odottelen edelleen marraskuun lopussa tehtyä tilausta, joka jo muka kertaalleen saatiin matkaan. Asiakaspalvelusta vastataan kyllä todella ystävällisesti, mutta hitaasti ja kaiken sählingin jälkeen on hankala luottaa siihen, että asia olisi vihdoin oikeasti hoidossa. Hinnat erittäin kilpailukykyiset, mutta hermot säästyy jos käy vaan Stockalta hakemassa tai tilaa vaikka FDS:ltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/45 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari viikkoa sitten ja tuli järkevässä ajassa perille, ei valittamista.

Vierailija
14/45 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut nyt useamman kerran, alkuun pidin kovasti mutta nyt olen huomannut että kussakin tuotteessa on jokin pieni vika. Alkuun huomaamaton - esim. teekannu on beigeä kivitavara ja eikä näin silmiin pistänyt että ympäri kannua on viilto/raapaisu. Tiskatessa tuntui oudolta ja silloin huomasin tämän. Samaten yksi messinkinen tuote tuli sinisenä, menee tietysti palautukseen. Tilasin myös joulukuussa vesikaatimen, tämä lasia, valitin ja sain tilalle toisen samanlaatuisen - sen kaulassa on reikiä/kuplia lasin puhalluksesta. En niin kuin sanottu heti näitä huomannut, mutta nyt useamman kerran tilanneena en suosittelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/45 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia on.

Vierailija
16/45 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin n. 200€ Marimekon tuotteita ja samalla tilausnumerolla tuli paketti jossa oli termoskannu eikä mitään pakkauslistaa. Kukaan ei suostu ottamaan vastuuta, elikä tulin huijatuksi. Joku on ottanut Marimekon tuotteet ja maksattaa ne minulla, Hätäpäissään pakannut termoskannun tilalle. Viimein kerta kun käytän tätä firmaa.

Vierailija
17/45 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.10 tehty tilaus. 21.10 ilmoitus että tilaus valmiina. Sen jälkeen täysi hiljaisuus. Kukaan ei vastaa sähköposteihin

Vierailija
18/45 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16.10 tehty tilaus. 21.10 ilmoitus että tilaus valmiina. Sen jälkeen täysi hiljaisuus. Kukaan ei vastaa sähköposteihin

Onko tästä kuulunut mitään?

Vierailija
19/45 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaakohan täältä tilata, vai toimittavatko jotain 2.laatuista tavaraa?

Vierailija
20/45 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan tuolta mitään. Tavara oli rikkinäistä ja olen nyt useasti pyytänyt palautuskuponkia, jotta saan paketin palautettua. Jostain syystä panttaavat sitä. Yrittävätkö kenties, että joudun itse maksamaan painavan paketin palautuksen vai mikä voi olla syynä. Ja vastausajat viesteihin ovat pitkiä. Paska maku jäi koko hommasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi