Kokemuksia Nordic Nest verkkokaupasta?
Otsikossa tulikin kysymys, onko joku tilannut kyseisestä nettikaupasta jotain? Toimiko kaikki moitteettomasti?
Kommentit (45)
Minulla ei ole ollut mitään moitittavaa. Olen monet kerrat tilannut heiltä budbeen kotiinkuljetuksella Oulun seuduille ja kaikki sujunut niin kuin pitää. Toimitukset ovat tulleet 1-2 viikon sisällä tilauksesta ja jos olen palauttanut jotain, palautukset ovat rekisteröityneet. Yhden kerran tuotteet olivat rikkoutuneet kuljetuksen aikana, mutta tähänkin riitti vain kuvat aspaan ja he lähettivät ehjät tuotteet tilalle.
En suosittele. Sain itse tavarat kyllä mitä piti, mutta maton värit oli nettikuvissa ihan eri ja palautus onkin sitten vähän hankalaa. Heillä ei tule palautustarraa mukana automaattisesti vaan pitää rekisteröidä palautus netissä ja itse tulostaa palautuslappu. Sitten nettisivun palautusohjeissa on, että palautukset käsitellään viikko siitä kun ne on saapuneet ja pitäisi ottaa itse klarnaan yhteyttä, että laittaa laskun tauolle. Kyllä heidän pitäisi itse ilmoittaa klarnalle tuollaiset, jos laskuttavat sen kautta, ettei minun tarvi sinne soitella kun heillä palautus kestää. Jäi kyllä sellainen maku tästä kauppapaikasta, että oli viimeinen kerta kun tilasin mitään.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Sain itse tavarat kyllä mitä piti, mutta maton värit oli nettikuvissa ihan eri ja palautus onkin sitten vähän hankalaa. Heillä ei tule palautustarraa mukana automaattisesti vaan pitää rekisteröidä palautus netissä ja itse tulostaa palautuslappu. Sitten nettisivun palautusohjeissa on, että palautukset käsitellään viikko siitä kun ne on saapuneet ja pitäisi ottaa itse klarnaan yhteyttä, että laittaa laskun tauolle. Kyllä heidän pitäisi itse ilmoittaa klarnalle tuollaiset, jos laskuttavat sen kautta, ettei minun tarvi sinne soitella kun heillä palautus kestää. Jäi kyllä sellainen maku tästä kauppapaikasta, että oli viimeinen kerta kun tilasin mitään.
Ainahan se kuvassa ja tietokoneen ruudulla eri värinen mitä luonnossa. Siihen pitää vain varautua jos meinaa netistä tilata. Olen muutaman kerran tilannut sieltä ja ei valittamista mistään.
Vähän hirvitti ku ei oo löysin tämän keskustelun juuri sen jälkeen kun tilasin tuolta arabian astioita n 450 e hintaan uuteen kotiini. Omalla kohdalla tulivat tosi nopeasti ja onneksi myös ehjänä perille alle viikossa.
Nämä arviot luettuani en tilaakaan täältä. Marimekkoa jo ostoskorissa, mutta taitaapa olla parempi tyhjentää kori ja tilata suoraan marimekolta.
Siis palautus tämän firman kanssa on ihan mahdotonta. Kysyin onko mun palautus tullu heille niin sieltä vastataan, että ei ole vielä ja palautuksen käsittelyssä voi mennä 4-5 viikkoa. Siis oikeasti 4-5 viikkoa?! Miten voi kestää noin kauan. Tein palautuksen yli viikko sitten. Aivan käsittämätön firma, pysykää kaukana tästä nettikaupasta.
Itse tilasin Marimekon astioita ja tulivat parin viikon sisällä tilauksesta, toimituksessa ei mitään ihmeellistä. Tilausvahvistus tuli heti ja parin päivän päästä toimitustiedot yms. Astiat olivat myös todella hyvin pakattu ja suojattu joten ei moitittavaa
Sama juttu täällä! Onneksi minunkin kohdalla astiat olivat juuri ne mitkä tilasinkin ja tulivat ehjänä perille.
Paska firma ei tuu pakettia, e tilaa mitään ikinä enää
Ajattelin juuri laittaa tilauksen ...
Onkohan viisasta?
Tilasin astioita. Kaikki sujui moitteetta ja toimitus oli nopea. Hyvin oli lautaset myös pakattu, etteivät pääse rikkoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin astioita. Kaikki sujui moitteetta ja toimitus oli nopea. Hyvin oli lautaset myös pakattu, etteivät pääse rikkoutumaan.
Hyvä kuulla!
Onko tämä taas jotain kiinapaskaa joka teeskentelee olevansa pohjoismainen nettikauppa? Ovatko tavarat edes aitoja?
Hyvin tulivat astiat perille. Palautuksesta ei kokemusta.
Tein tilauksen, kiitos rohkaisusta.
Todella nopea toimitus, kaikki turvallisesti pakattu. Astiat ovat aivan ihanat!
Olen tilannut useamman kerran, tosin Saksaan, ei valittamista. Siis lähinnä Iittalaa ja Fiskarsia mitä täällä ei joka kaupasta saa. Ruotsalainen firma on.
Minua hirvitti tilata, mutta koska haluamaani kangasta ei muualta Suomeen saanut, otin riskin. Tilasin viime sunnuntaina, eilen tuli paketti. Kaikki sujui hyvin. Maksoin Klarnan kautta, jotta ongelmien ilmaantuessa olisin saanut rahani pois.
Minulla toimi hyvin. Tilaamani Citronlycka kangas tuli n. viikossa ja laadultaan hyvää. Myös maksu Klarnan kautta sujui.
Itselläni myös eka ja vika kerta kun tästä kyseisestä verkkokaupasta mitään tilaan. Tilausvahvistuksen jälkeen meni noin viikko, kunnes tuli sähköposti, että paketti on lähtenyt matkaan. Kuukauden päästä ei edelleenkään post nordi ollut pakettia vastaanottanut, joten laitoin verkkokaupalle kyselyä, onko pakettia edes lähetetty. Viikon päästä sain vastauksen että palautukseni on saapunut heille ja he palauttavat rahat. Aspasta vastattiin englanniksi vain ettei mukamas ole suomen kielistä kolleegaa juuri tavoiteltavissa, ja siinäkin luki vain että he ovat vastaanottaneet palautukseni, ei mitään vastausta kysymykseeni että lähetettiinkö palettia edes ikinä. Ihan ihme touhua...