Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet suostuvat lapsien hankintaan, jos ei niitä oikeasti halua?

Vierailija
25.09.2019 |

Tässä lähivuosina on kaveripiirissä käynyt useammankin kerran niin että mies on lähtenyt lätkimään lapsen ollessa pieni. Ovatko miehet niin typeriä että luulevat elämän jatkuvan samalla tavalla lapsen saannin jälkeen vai mikä siinä on että häivytään kun "ei tää ollutkaan kivaa" tai "ei tää ollutkaan sellaista kuin luulin". Eikö miehet tajua että raskaus ja äitiys muuttaa naista niin henkisesti kuin fyysisesti? Ja että naisen haluttomuuteen lapsen vauva aikana on ihan biologiset syyt. Itselläni kyllä kävi tuuri että mieheni halusi lapsia oikeasti, itselleni lapsi ei olisi ollut mikään pakollinen juttu. Hän haluaa olla lapsen kanssa mahdollisimman paljon ja iltaisin hoitaakin häntä enemmän kuin minä. Silloin kun hän alkoi lapsen hankinnasta puhumaan kysyinkin häneltä että meinaako pysyä rinnallani siinäkin vaiheessa kun raskaus on tuhonnut kroppani, p*lluni revennyt ja perseeni levinnyt. Jaksaako hän mahdollisen koliikkivauvan itkua ja huutoa yökaudet ja jaksaako hän katsella väsynyttä ja nuhjuista äitiä jolla on vauvan puklut paidalla ja haisee happamalle maidolle. Etsin myös netistä ne pahimmat kauhutarinat hänelle luettavaksi raskaudesta, synnytyksestä ja vanhemmuuden alkutaipaleesta että hän oikeasti tajuaa mihin on ryhtymässä. Lupasi pysyä tukenani ja lupasi olla hyvä isä lapselleen, se lupaus on kyllä pysynyt. Melko helppo oli raskauteni, synnytys sujui suht ongelmitta ja lapsikin ensimmäisen vuoden jälkeen melko helppo tapaus. Oli varmaan kuitenkin hyvä hieman pelotella miestä odottamaan pahinta vaikka asiat ovatkin hyvin sujuneet.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en halunnut lasta, kerroin tämän naiselle moneen kertaan ja nainen sitten sopivasti unohti ehkäisyn pois. Ja minä lähdin lätkimään.

Et sitten itse osannut ehkäistä? Tuollaisten ei pitäisi harrastaa seksiä ollenkaan.

Vierailija
22/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ainakin omassa piirissä ainoastaan naiset lähteneet lätkimään eli en lähtis oman piirin perusteella tekemään päätöksiä. Tilastojen mukaan naiset ottaa yli 70% eroista.

Voisikohan tämä johtua siitä, naiset eivät jaksa hoitaa ylimääräistä aikuista lasta sen pienen lapsen lisäksi?

Ja naiset on lapsen tasolle typistettyjä viattomia uhreja, kun perustavat perheitä näiden miesten kanssa joissa voidaan jo seurustelu vaiheessa osoittaa vikoja ja puutteita hyvinkin äärinmäiseen rajaan saakka? Kyllä se perheen perustaminen sitten muuttaa meistä jos nyt ei ihan vielä ekan kohdalla, mutta seuraavan kohdalla sitten. Kyllä se on vaan arvon naiset niin, että parisuhde on edelleekin kahden kauppaa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisikin aina miettiä olisiko kummassakin vikaa, eikä niitä hormooneja voi hautaan asti syyttää. 

Lapsien kanssa ilmenevät viat tulee vasta kun lapsia on hankittu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat joko nössöjä tai huijareita tai molempia. Nössö ei uskalla toimia omien toiveiden mukaan. Huijari on alunperinkin väittänyt haluavansa perheen, koska ei usko saavansa naista omana itsenään ja liian mälsää elää yksin.

Pelkurin teko joka tapauksessa.

Vierailija
24/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla käy sääliksi jokaista miestä jotka lähtee naisen painostuksesta lapsia hankkimaan.

Onneksi itse en ole naisten vietävissä. Elämä on mukavaa ilman perheleikkejä.

M36

Tämän tyyppiseen loppu päätelmään minäkin olen tullut. Tyydyn vatkaamaan katkarapuani ja naiset pitäköön kivaan keskenään ja kaikki voittaa. Tämän tyyppinen palsta on ihan parasta viihdettä. Naiset haukkuu päivästä toiseen kuinka kelvottomia me miehet olemme, mutta silti naiset sen parisuhteen haluaa. 

Vierailija
25/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ainakin omassa piirissä ainoastaan naiset lähteneet lätkimään eli en lähtis oman piirin perusteella tekemään päätöksiä. Tilastojen mukaan naiset ottaa yli 70% eroista.

Voisikohan tämä johtua siitä, naiset eivät jaksa hoitaa ylimääräistä aikuista lasta sen pienen lapsen lisäksi?

Ja naiset on lapsen tasolle typistettyjä viattomia uhreja, kun perustavat perheitä näiden miesten kanssa joissa voidaan jo seurustelu vaiheessa osoittaa vikoja ja puutteita hyvinkin äärinmäiseen rajaan saakka? Kyllä se perheen perustaminen sitten muuttaa meistä jos nyt ei ihan vielä ekan kohdalla, mutta seuraavan kohdalla sitten. Kyllä se on vaan arvon naiset niin, että parisuhde on edelleekin kahden kauppaa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisikin aina miettiä olisiko kummassakin vikaa, eikä niitä hormooneja voi hautaan asti syyttää. 

Ja miehet ovat lapsen tasolle typistettyjä viattomia uhreja, kun perustavat perheitä näiden naisten kanssa, vaikka miestä ei lapsiperhe-elämä kiinnosta yhtään? Kyllä se perheen perustaminen vain vaikuttaa arkeen ja yöuniin, ja jonkin verran joutuu tinkimään omista harrastuksistaan ja miettimään ajankäyttöä. Kyllä se on arvon miehet niin, että parisuhde on edelleenkin kahden kauppaa, jossa pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisikin aina miettiä olisiko kummassakin vikaa, eikä niitä hormoneja voi hautaan asti syyttää. 

Vierailija
26/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en halunnut lasta, kerroin tämän naiselle moneen kertaan ja nainen sitten sopivasti unohti ehkäisyn pois. Ja minä lähdin lätkimään.

Et sitten itse osannut ehkäistä? Tuollaisten ei pitäisi harrastaa seksiä ollenkaan.

Eikö luottamus ole suhteen perusta? Mitähän siitäkin tulisi, jos rupeaisi käyttämään kortsua parisuhteessa, kun ei luota siihen, että toinen ei lopeta ehkäisyä salaa. Ei sillä suhteella tee mitään, jos ei voi luottaa siihen, että eukko syö ne vitun pillerit, jos kerta väittää syövänsä. Eikö yhtään tulisi epäluotettu olo, jos mies ei välittäisi ehkäisyhöpinöistäsi vaan käyttäisi kondomia, koska ei voi luottaa siihen, ettet yritä tahallasi tulla raskaaksi? Sairasta ja naurettavaa.

Vierailija
27/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi ehkäisyt oltaisiin edelleen tyytymättömiä. Sillä parisuhdehan perustuu siihen luottamukseen ja yhdessä sovittuihin asioihin.

Vierailija
28/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ihan tervettä ole, että nainen haluaa lasta, mies ei ja sitten nainen usein käytännössä painostaa miehen isäksi. Sillä sitähän se on, jos ei isäksi ole 101% aitoa halua, ja toinen vain inkuu vieressä että haluan lapsen, haluan äidiksi eikä ole valmis: a) itse eroamaan ja etsimään miestä, joka aidosti haluaa isäksi tai b) tinkimään omista haluamisistaan ja lapsiaikatauluvaatimuksistaan antaakseen miehelle aikaa muodostaa oikeasti oikean näkemyksensä siitä, että mitä isyys on ja haluaako isäksi - ja jos haluaa, niin haluaako tämän naisen kanssa.

Jopa isäni sanoi kerran entisestä vaimostaan, ettei oikeastaan kokenut hinkua mennä naimisiin, mutta "hän vain jatkoi ja jatkoi aiheesta puhumista, se tuntui hänelle tosi tärkeältä ja kun se minulle oli aika yhdentekevää, niin ajattelin että menkööt nyt, eihän siitä haittaakaan ole". Tuntuu, että lapsissa aika monella voi olla sama suhtautuminen: sanotaan joo ja sitten ei ajatella sen pidemmälle, lähinnä toivotaan ettei nainen tulisikaan raskaaksi tai ajatellaan, että niin käy kuitenkin vasta joskus tosi kaukaisessa tulevaisuudessa. Sitten siinä äkkiä onkin vauva, kumppani on pelkkää maidon lorinaa ja mammastressiä ja pitäisi olla kiinnostunut lapsesta, josta oli alunpitäenkin vähän että joo on sulle tärkeetä mutta jos tehdään niin voitko pitää sen tärkeän jutun ihan itselläs -meiningillä.

Tämä on kai vähän tabukin. Ei saisi sanoa ääneen, ettei kenenkään halu äidiksi ole sen tärkeämpi kuin jonkun halu pelata videopelejä ja olla olematta kenenkään isä. Jos haluaa äidiksi ja kumppani ei halua isäksi, pitää sitten tehdä se lapsi suoraan yh-äiti -periaatteella, adoptoida tms.

Vierailija
29/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kertoo minulle käyttävänsä ehkäisyä mutta tekeekin päinvastoin, hän valehtelee. Mutta ai niin, tämähän on taas miesten vika! Kiitos nauruista.

Vierailija
30/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö luottamus ole suhteen perusta? Mitähän siitäkin tulisi, jos rupeaisi käyttämään kortsua parisuhteessa, kun ei luota siihen, että toinen ei lopeta ehkäisyä salaa. Ei sillä suhteella tee mitään, jos ei voi luottaa siihen, että eukko syö ne vitun pillerit, jos kerta väittää syövänsä. Eikö yhtään tulisi epäluotettu olo, jos mies ei välittäisi ehkäisyhöpinöistäsi vaan käyttäisi kondomia, koska ei voi luottaa siihen, ettet yritä tahallasi tulla raskaaksi? Sairasta ja naurettavaa.

Tuplaehkäisyssä ei ole mitään vikaa. Vasektomiakin on keksitty jos olet yli kolmekymppinen. Mutta ethän sä uskalla vastuuta ottaa omista siittiöistäsi sen kummemmin kuin omasta lapsestasikaan.

Vierailija
31/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sutturat painostaa lasten tekoon ja sitten kun erehtyy sanomaan puolikkaan sanan jonka voi tulkita hyväksynnäksi päätökselle, niin näitä sitten selvitellään oikeudessa asti.

Joo ja meillä on kaksi lasta. Mieheni hoiti onneksi suostuttelun ja lastenhoito sekä käytännön asiat on toimineet helposti ja yhteistyössä. Ei pidä olettaa, että jos vain toinen haluaa (varsinkin jos se on osapuoli kenelle hormoonit ei vaikuta kovinkaan voimakkaasti) jotain tiettyä asiaa, että asiasta tulisi molemmille yhtä tärkeä.

Vierailija
32/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuplaehkäisyssä ei ole mitään vikaa. Vasektomiakin on keksitty jos olet yli kolmekymppinen. Mutta ethän sä uskalla vastuuta ottaa omista siittiöistäsi sen kummemmin kuin omasta lapsestasikaan.

YH-äidin tuskaiset ulinat.

Vierailija
33/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta keskustelua olen käynyt, enkö luota kun käytän kumia tai onko minulla joku toinen, kun haluan sitä kumia käyttää. Koettakaa jo päättä mitä te haluatte.

Vierailija
34/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YH-äidin tuskaiset ulinat.

Väärin meni. Naimisissa ja kahden lapsen äiti. Mies halusi lapsia ja teetti vasektomian sen jälkeen kun lapsiluku oli täynnä. Sinä sen sijaan uliset siellä "kun siittiöt nyt vahingossa vähän karkasivat, nyyh..." etkä sitten edes huolehdi jälkeläisestäsi.

Vierailija
35/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lasten hankinta on miehelle helppoa ja riskitöntä. Isän roolin omaksuminen onkin sitten toinen juttu.

Vierailija
36/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta keskustelua olen käynyt, enkö luota kun käytän kumia tai onko minulla joku toinen, kun haluan sitä kumia käyttää. Koettakaa jo päättä mitä te haluatte.

Mitä luulet, että kävi kun pesin sen kondomin käytön jälkeen? :D Sain huudot, että olen vainoharhainen hullu.

Vierailija
37/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nainen söisi joka ikisen pillerin, ei ole varma ehkäisy. Jos et halua lapsia niin vasektomia on ehkä varmin. Kondomikaan ei täysin varma, ei myöskään tuplaehkäisy.

Vierailija
38/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suostuin lapseen koska halusin pitää naisen.

Olen ollut onnekas, koska olen huomannut että perhe-elämä minulle sopii. Pystyn kuitenkin kuvittelemaan että toisinkin voi käydä.

Miehenä ei valitettavasti voi ”lösähtää” pukluisen ja nuhjuisen äidin mies versioksi. Perhe ja parisuhde on hoidettava. Paskasta miehestä voi erota ja sille saa tukea.

”Lösähtäneestä” vaimosta voi myös erota mutta moraalisesti se paheksuttua.

Vierailija
39/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljen ex tuli raskaaksi vasektomian jälkeen. Tässäkin tapauksessa ehkäisy kuulemma petti. Tosin dna testi todisti, että ihan jonkun muun ehkäisy petti kuin veljeni.

Vierailija
40/73 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettanut kaikille pojilleni että naiseen ei luoteta ehkäisyssä. Syy ihan se, että joka ikiselle exälle on käynyt väärin ja niin kävi myös pojalleni kun luotti että tyttö ehkäisee. Naiseen ei ikinä luoteta. Jos et halua lasta niin kondomi, vähintään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme