Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keijo laittoi 25 tuhatta vuodessa Tjäreborgin seuramatkoihin, miksi Keijo tekee näin ?

Vierailija
25.09.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9af36822-6db3-4c6f-bf1b-4803365810ea

Keijo olisi mennyt monta kertaa maapallon ympäri tuolla rahalla 25k€ ja asunut leveästi loppuvuoden jossain mukavassa maassa johon olisi sattunut matkallaan.

Miksi Keijo matkustaa suomalaislaumassa ?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi Keijo matkustaa suomalaislaumassa ?"

Aika moni meistä matkustaa suomalaislaumassa, jos lento lähtee Suomesta. Kohteessa koneellinen suomalaisia hajaantuu eri hotelleihin ja viettävät lomansa kuka mitenkin. Itse en ainakaan vietä aikaa samalla koneella matkustaneiden kanssa. Harvoin edes näen ketään muuta suomalaista kohteessa.

Vierailija
62/70 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki jaksa nähdä vaivaa ja ottaa itse selvää aikatauluista. Tai ei ehdi, kun on töitä paljon. Eivät kaikki esim. siivoa itse ja omatoimisesti, vaikka osaisivatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Sinulle on kaupunki?  Tallinna?

Mikä Sinulle on etelä? Teneriffa

Mulle kaupunki oli viimeksi Krakova, myös Praha, Wien taikka Berliini.

Etelällä tarkoitin lähinnä Thaimaata yms. kaukoitää.

🤭 Tämä henkilö on erityinen. Hän on matkustellut oikein monessa kaupungissa, ja ihan Thaimaata myöten. Onkohan hän jopa ostanut matkalippunsa ihan itse? Ihan ilman matkatoimistoa?

Vierailija
64/70 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan reppureissannut mutta ei tulisi mieleenkään matkustaa suomalaisten holhottavien laumassa, edes lentomatkaa.

Täysijärkinen ihminen osaa puhua muutakin kuin suomea.

Täysijärkinen tilaa itse ateriansa.

Täysijärkinen valitsee itse missä asuu.

Täysijärkinen osaa käydä vessassa

Ilman opasta .

Täysijärkinen päättää minne menee ja mitä tekee.

Seuramatkat eivät johda mihinkään muualle kuin turvallisesti kotiin.

Erinomainen, turvallinen vaihtoehto ihmistyypille joka ei uskalla tai kykene muuhun.

Maailma, jopa seuramatkailu, on hieman muuttunut sitten Keihäsen aikojen.

Vierailija
65/70 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma valinta. Monessa maassa on ihan kiva, että paikalla on kohdeopas, jolta saa apua jos esim. sairastuu. Kaikki ei ole kielitaitoisia.

Kela:n tätikö noita suomessa auttaa jos sairastuu.

Suomessa voi kuitenkin luottaa saavansa asiallista hoitoa, kun on sairaalan ovesta astunut sisään. Esimerkiksi Itä-Euroopassa tulee helposti yllätyksiä, jos asioi sairaalassa samalla luottavaisuudella kuin Suomessa ja vieläpä osaamatta paikallista kieltä.

Vierailija
66/70 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otetaan aina pakettimatka, kun käydään appivanhempien luona. Paljon helpompaa niin.

Vierailija
67/70 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuopa kuulostaakin nyt aika mukavalta!

Vierailija
68/70 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me otetaan aina pakettimatka, kun käydään appivanhempien luona. Paljon helpompaa niin.

Mä olen myös joskus päätynyt samanlaiseen ratkaisuun ihan vain siksi, kun pakettimatka hotelleineen oli edullisempi kuin samalla koneella pelkät lennot. Jätin vain hotellin käyttämättä ja yövyin tuttujen luona.

Vierailija
69/70 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan reppureissannut mutta ei tulisi mieleenkään matkustaa suomalaisten holhottavien laumassa, edes lentomatkaa.

Täysijärkinen ihminen osaa puhua muutakin kuin suomea.

Täysijärkinen tilaa itse ateriansa.

Täysijärkinen valitsee itse missä asuu.

Täysijärkinen osaa käydä vessassa

Ilman opasta .

Täysijärkinen päättää minne menee ja mitä tekee.

Seuramatkat eivät johda mihinkään muualle kuin turvallisesti kotiin.

Erinomainen, turvallinen vaihtoehto ihmistyypille joka ei uskalla tai kykene muuhun.

Hieno tämä oman elämänsä tunnarikuedelläkävijätrawellereiden suhtautuminen suomalaisiin alkuasukkaisiin.

Vierailija
70/70 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkatoimistojen matkoilla saa yleensä jonkun ihme hotellin ja yleensä huonon ainakin halvimmat aurinkomatkoilla sellaisia jotka ei muille kelpaa tyyliin kolme tähteä ja oikeasti taso 1-2 tähteä. Oppaan palveluista kannattaa maksaa jos ei osaa muuta kun suomea, jos ei jaksa/halua lukea mitään tietoa ja kohteen historiaa. Kannatan omatoimimatkoja koska haluan majoittua 3 tähden hotelleihin ja loma-asuntoihin, en matkatoimiston yhteistyökumppaneiden hotelleihin, haluan myös itse ottaa selvää wikipediasta vaikka kohteen historiasta, en tarvitse siihen välttämättä oppaan hölötystä koska osaan itse lukea ja kirjoittaa usealla eri kielellä. Tuolla yläpuolella haukuttiin omatoimireissaajia "hörhöiksi" no hörhön tuskin tekee se että on valmis näkemään vaivaa! yleensä hörhöyteen kuuluu se ettei nähdä vaivaa minkään eteen ja tuodaan kultalusikka hopeatarjottimella. Valmis varaamaan itse kuljetukset ja etsimään reitit itse, etsimään kohteen kaupat itse ilman oppaan vinkkejä googlen reittioppaan avulla tai kävellen ympäriinsä ilman opasta/kuljettajaa, valmis ostamaan omat ruuat itse kaupasta ilman all inclusive hotelliruokia, valmis etsimään tietoja kohteesta ilman että pitäisi nykiä opasta hihasta "missä on se ja se paikka, missä ravintola, missä kauppa, mikä nähtävyys tuo on.." Hörhöyteen kuuluu se, ettei osaa itse yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä