Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasijalla 10 tradenomin opintoihin. Onko minkälaiset mahdollisuudet että koulupaikan tuolta saisi? Kokemuksia?

Vierailija
11.07.2025 |

Opiskelupaikka eri alalta ja kaupungista on saatu. Toi oli ensimmäisenä vaihtoehtona. Pitäisi kohta yrittää se asunto saada. Mutta milloin sen tietää varmuudella mihin kouluun menee?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 saattaa peruantuon paikan, tai sitten ei. Etukäteen ei voi tietää.

Itse olin eräisiin opintoihin muutama vuosi sitten varasijalla 2, en saanut paikkaa.

N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kuulostaa mahdolliselta saada paikka.

Vierailija
4/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, juuri valmistuneena tradenomina en voi suositella näitä opintoja. Todella käsien heiluttelua ja valmistuttuasi en tiedä onko tällä enää mitään arvoa.

Vierailija
5/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kuulostaa mahdolliselta saada paikka.

Olen samaa mieltä. Tradenomikoulutus ei ole kovin suosittu ja nykyään ei kannata ottaa opiskelupaikkaa vastaan mikäli ei todella sitä halua.

Vierailija
6/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin eräisiin opintoihin muutama vuosi sitten varasijalla 2, en saanut paikkaa.

N33

Tiedätkö mihin mennessä pitäisi selvitä? Molemmat koulutukset mieleisiä. Ongelma on se että matkat niin pitkät kotipaikkakunnalta, pakko muuttaa. Ap

Vierailija
7/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasija 10 mutta kuinka monta aloituspaikkaa? Jos 20, tiukkaa voi tehdä. Jos sen sijaan 80 niin ihan mahdollista

Vierailija
8/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on jonossa vielä jotain kauppakorkeakouluun pyrkineitä niin saattaa jono liikkua mutta tuskin enää noin paljon.

Vierailija
9/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Tiedätkö mihin mennessä pitäisi selvitä? Molemmat koulutukset mieleisiä. Ongelma on se että matkat niin pitkät kotipaikkakunnalta, pakko muuttaa. Ap

Selviää siihen päivään mennessä milloin paikka pitää ottaa vastaan

-eri

Vierailija
10/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tuonne yhteishakuketjuun keskustelemaan. Siellä mielellään katsotaan sinulle tilanne, kun kerrot koulun nimen ja oletko ensikertalainen vai et.

Ensikertalaisilla etenkin vähemmän suosittuihin kouluihin on vielä ihan hyvät mahdollisuudet.

Vierailija
11/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä on jonossa vielä jotain kauppakorkeakouluun pyrkineitä niin saattaa jono liikkua mutta tuskin enää noin paljon.

Jono on liikkunut jo paljon...olin paljon alempana viikko sitten. Ja varannut jo asunto esittelyitä tähän toiseen kaupunkiin, paikkaan mihin pääsin.  Ap

Vierailija
12/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se paikka aukeaa vasta kun koulua on käyty jo muutama viikko, kun osa keskeyttää tai ei ilmesty paikalle, vaikka on ottanut paikan vastaan. Etukäteen on mahdotonta sanoa mitä tapahtuu.

Vierailija
13/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasija 10 mutta kuinka monta aloituspaikkaa? Jos 20, tiukkaa voi tehdä. Jos sen sijaan 80 niin ihan mahdollista

80 aloituspaikkaa. Viikko sitten olin paljon alempana.  Nyt noussut. Ap

Vierailija
14/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista, juuri valmistuneena tradenomina en voi suositella näitä opintoja. Todella käsien heiluttelua ja valmistuttuasi en tiedä onko tällä enää mitään arvoa.

Oi voi.. voitko avata tarkemmin? Ap

Vierailija
15/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selviää kun on se päivä milloin pitää paikka ottaa vastaan 

eli jännää kun ei tiedä moniko päätyy välivuoden pitämään 

Vierailija
16/16 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule tuonne yhteishakuketjuun keskustelemaan. Siellä mielellään katsotaan sinulle tilanne, kun kerrot koulun nimen ja oletko ensikertalainen vai et.

Ensikertalaisilla etenkin vähemmän suosittuihin kouluihin on vielä ihan hyvät mahdollisuudet.

Ei ensikertalaisuudella ole enää tuossa vaiheessa mitään merkitystä. Jos olet varasijalla 10, niin ei tuo numero mihinkään muutu. Ei sieltä jonosta pääse kiilaamaan kenenkään eteen ensikertalaisuuden perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi