Keijo laittoi 25 tuhatta vuodessa Tjäreborgin seuramatkoihin, miksi Keijo tekee näin ?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9af36822-6db3-4c6f-bf1b-4803365810ea
Keijo olisi mennyt monta kertaa maapallon ympäri tuolla rahalla 25k€ ja asunut leveästi loppuvuoden jossain mukavassa maassa johon olisi sattunut matkallaan.
Miksi Keijo matkustaa suomalaislaumassa ?
Kommentit (70)
Vastoin ilmeisen yleistä luuloa, seuramatka ei ole laumassa matkustamista. Ainahan lentokoneessa ja hotellissa on muitakin niin mitä väliä minkämaalaisia ne muut ovat, varsinkin jos ei haittaa jos ovat suomalaisia? Itse olin muutama vuosi sitten Rodoksella valmismatkalla mutta en mä kyllä missään laumassa siellä hengaillut. Lennettiin lentokoneen kyydissä, bussilla hotellille ja takaisin kentälle. Siinä välissä lomailtiin kyllä ihan keskenämme eikä tutustuttu muihin suomalaisiin, eikä liioin käytetty opaspalveluja. Matka oli kuitenkin helppo kun kaikki oli järjestetty.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan reppureissannut mutta ei tulisi mieleenkään matkustaa suomalaisten holhottavien laumassa, edes lentomatkaa.
Täysijärkinen ihminen osaa puhua muutakin kuin suomea.
Täysijärkinen tilaa itse ateriansa.
Täysijärkinen valitsee itse missä asuu.
Täysijärkinen osaa käydä vessassa
Ilman opasta .Täysijärkinen päättää minne menee ja mitä tekee.
Seuramatkat eivät johda mihinkään muualle kuin turvallisesti kotiin.
Erinomainen, turvallinen vaihtoehto ihmistyypille joka ei uskalla tai kykene muuhun.
Et kuulosta täysjärkiseltä.
2019 ja keijo turistimatkailee kerran kuussa jonnekin teneriffalle 😂 kuolen häpeään
Viimeksi täällä valitettiin että miksi ihmiset ei mene pakettimatkalle, kun Norwegian jätti matkalaiset välille.
Itse tykkään ottaa pakettimatkan, jos matkustan johonkin vaan rannalle löhöämään ja rentoutumaan, mielellään vielä all inclusivena. Ei tarvi stressata mistään, voi vaan keskittyä olemiseen.
Vierailija kirjoitti:
2019 ja keijo turistimatkailee kerran kuussa jonnekin teneriffalle 😂 kuolen häpeään
Teneriffa on mahtava paikka. Liikenne toimii, siistiä, hienot maisemat vaellukseen ja pyöräilyyn... kaikki ei vaan tykkää jostain kehitysmaista. Ja kaikki ei matkusta siksi että näyttäisi hienolta ja erikoiselta, vaan ihan vaan omaksi iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Keijon äiti ei ole enää taluttamassa, nyt keijolla on matkaopas.
Seuramatkat on tarkoitettu ihmisille jotka tarvitsevat huolenpitoa, sitä 25 k€ saa.
Kukaan täysijärkinen ei reissaa millään valmismatkalla.
Asu suomalaisten kanssa samassa huoneessa hotellissa syö..jne
Ihmisessä pitää olla jotain vikaa jos rahaa on eikä pääse sinne minne haluaa omilla ehdoillaan.laumassa asu ja syö
Kukaan täysjärkinen ei vietä aikaansa kanssasi. Harmi kun isäsi ei tajunnut käyttää kortsua pannessaan äitiäisi. Olisi maailma kivempi paikka ilman kaltaistasi turhaketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuramatkat on tarkoitettu ihmisille jotka tarvitsevat huolenpitoa, sitä 25 k€ saa.
Ihmisessä pitää olla jotain vikaa jos rahaa on eikä pääse sinne minne haluaa omilla ehdoillaan.laumassa asu ja syö
Itse käytän noita valmismatkoja koska olen stressaaja- ja jännittäjätyyppi. Olen kyllä ihan täysijärkinen, akateemisesti koulutettu ihminen joka kyllä esim. töihini kuuluvilla työmatkoilla pärjään (kun pakko on) itsenäisesti. Mutta minua ahdistaa ja stressaa valtavasti se tarve selvitä itse vieraissa ympäristöissä. En minä lomallani halua ahdistusta ja stressiä, vaan helppoutta ja rentoutta. Siksi valitsen valmismatkan, jossa sellaiset asiat kuten miten päästä lentokentältä hotellille on hoidettu matkanjärjestäjän toimesta. Retketkin yleensä otan matkatoimistolta, kun on helpompaa niin, ja tykkään suomenkielisen oppaan palveluista huolimatta siitä että osaan hyvin englantia ja olen töissä amerikkalaisessa yrityksessä jonka Suomen yksikönkin virallinen kieli on englanti.
Kiitos rehellisesti vastauksesta.
Ylläoleva vahvistaa olettaman, että
pitää olla syy ennenkuin jättää matkustamatta ja lähtee seuramatkalle holhottavaksi.
Syy varmasti täytyy olla, mutta eikö voisi ajatella, että kaikenlaisiin päätöksiin liittyy aina joku syy tai useita syitä, myös päätökseen lähteä omatoimisemmalle matkalle? Minusta molempiin vaihtoehtoihin liittyy SYITÄ, mutta ei ole mitään syytä sanoa että toinen matkustelumuoto on kaikille ja kaikissa tilanteissa parempi ja että jommankumman valinnan tehneissä on aina muka jotain vikaa.
Olimme juuri viikon valmismatkalla, emmekä nähneet lentokenttäkuljetusten lisäksi suomalaisia turisteja missään. Yhdenkään kanssa ei tullut edes juteltua. Samassa hotellissa oli tosin ruotsalaisia ja norjalaisia turisteja, joiden kanssa tuli vähän enemmän oltua tekemisissä, mutta ihan mukavaa porukkaa silti hekin, vaikka olivatkin valmismatkalla. Opastakaan emme nähneet koko viikon aikana, eikä norjalaisperheen mukaan kyseisessä hotellissa edes ikinä käynyt opas. Puhelinnumero tuli kännykkään, eli jos tarvetta olisi ollut, sieltä olisi saanut apua esim. vakavammassa sairastapauksessa.
En tajua miksi ihmiset, jotka eivät tiedä todellisuudesta yhtään mitään, tulevat esittämään omaa mutuaan tosiasioina.
Täytyy sanoa, että ehkä Keijo voisi jo yrittää keksiä jonkun uuden harrastuksen. Ihan älytöntä lentää joka kuukausi kun ei ole mitään tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täysjärkinen ei vietä aikaansa kanssasi. Harmi kun isäsi ei tajunnut käyttää kortsua pannessaan äitiäisi. Olisi maailma kivempi paikka ilman kaltaistasi turhaketta.
Iso peukku tälle kommentille! :)
Tässä joku yrittää päteä omatoimimatkailulla, antaa päteä, koska se on niin hienoa hänen mielestään. Keke voisi kyllä vähentää lentämistään, vaikka massia tuntuu riittävän. Mulla lomailutahti 1 matka kahdessa vuodessa, aika kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit jutun lukenut niin tietäisit ettei Keijo joka kuukausi ole teneriffalle menossa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit jutun lukenut niin tietäisit ettei Keijo joka kuukausi ole teneriffalle menossa 😂
Ehei, kannattaa aina kommentoida tietämättä faktoja ;) Perusmeininki tällä palstalla.
Olen nähnyt kerran ryhmän suomalaisia pakettimatkalaisia täältä Bangkok :ista 108 kilometriä kaakkoon kun lähdin viettämään pidempää viikonloppua merenrannalle.
Katselin porukkaa kauempaa häpesin suomalaisuutani kun porukkaa talutettiin syömään 80 Bathin ruokaa yli 1000 bathilla per nokka.
Seuraavaksi varmaan ryhmä vietiin kakalle julkiseen vessaan viidellä sataa. Sitten bussilla hotelliin miettimään päivän hurjaa seikkailua.
Näin nämä, aikuiset suomalaiset kulkivat käsi kädessä oppaan perässä, lauma pälyileviä idiootteja.
Jos olisin tuollaisessa jamassa, että en itse päättäisi asioistani, kuolaisin mieluummin jossain suomen vuodeosastolla morfiinihuuruissa odottaen eutanasiaa.
Huomasitteko kateelliset, että 24t € menee vain loppuvuoden matkoihin? Koko vuosi on jo reissattu rahaa säästelemättä. 🌝
Vierailija kirjoitti:
Jaha, taas joku kokkari heräsi ja aloitti kadehtimisen. Seuraavaksi sitten kohteeksi työttömät?
Minkä ihmee takia kokkari kadehtisi, nehän on onnellisia kun toisella menee hyvin, vassarit on niitä jotka kadehtii
Keijolla on kiire ehtiä atolleille ennen kuin ne jäävät veden alle. :D
Kiitos rehellisesti vastauksesta.
Ylläoleva vahvistaa olettaman, että
pitää olla syy ennenkuin jättää matkustamatta ja lähtee seuramatkalle holhottavaksi.