Mitä mieltä äitini kommentista?
Yritin nostaa pelkästään sormien puristusvoimalla 25 kg painoista pakkausta ja sanoin että huh miten painava. Äitini tokaisi "no oot sä kyllä tosi heikko".
Mitä hittoa? Onko tällainen mielestänne ihan ok kommentointia äidiltä? Sanoisitteko itse lapsellenne noin?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vähätellä muissakin asioissa...
Vähättelee aina kun minulla menee hyvin. Kun taas jos kerron hänelle kuinka masentaa ja olen vaikka juuri eronnut, niin silloin niitä kehuja ja ylistyksiä kyllä tulee. Tuntuu ihan todella siltä että hän on mustasukkainen jos minulla on parisuhde. On haukkunut ihan kaikki seurustelukumppanini joista itse olen pitänyt. Hänen mielestään olen aina ylimielinen silloin kun "minulla on joku". Vaikka todellisuus on se että hän on aivan älyttömän mustasukkainen. Väittää haluavansa hyvää minulle, mutta käytöksensä viittaa vahvasti muuhun.
Ap
No onkohan äitisi kuitenkin oikeassa niiden seurustelukumppanien suhteen? Olet kuitenkin eronnut?
Juu, ei. Suurimman osan olen ihan itse omalla toiminnallani mokannut. Minulla on ollut todella hyviä poikaystäviä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vähätellä muissakin asioissa...
Vähättelee aina kun minulla menee hyvin. Kun taas jos kerron hänelle kuinka masentaa ja olen vaikka juuri eronnut, niin silloin niitä kehuja ja ylistyksiä kyllä tulee. Tuntuu ihan todella siltä että hän on mustasukkainen jos minulla on parisuhde. On haukkunut ihan kaikki seurustelukumppanini joista itse olen pitänyt. Hänen mielestään olen aina ylimielinen silloin kun "minulla on joku". Vaikka todellisuus on se että hän on aivan älyttömän mustasukkainen. Väittää haluavansa hyvää minulle, mutta käytöksensä viittaa vahvasti muuhun.
Ap
No onkohan äitisi kuitenkin oikeassa niiden seurustelukumppanien suhteen? Olet kuitenkin eronnut?
Juu, ei. Suurimman osan olen ihan itse omalla toiminnallani mokannut. Minulla on ollut todella hyviä poikaystäviä.
Ap
No sitten suosittelen etäisyyden ottoa äitiisi. Et tapaa häntä niin usein, et kerro kaikkia asioitasi hänelle.
Minuiie on tullut nimenomaan myrkyllisyys ja katkeruus mieleen äitini yleisestä käyttäytymisestä minua kohtaan silloin kun minulla on se "joku". Tosiaan silloin hänellä ei ole valtaa minuun niin paljon. Hänen mielestään se on ylimielisyyttä, kun sanon että "ei tarvitse tuoda tavaraa x, koska *mieheni nimi* voi tuoda sellaisen".
Hän itse ilkeilee minulle aina "kun minulla on joku" ja koska en hyväksy sitä vaan annan samalla mitalla takaisin, hän ottaa aina esille sen kuinka ylimielinen ja inhottava olen "kun minulla on joku". Sama kaava toistuu ihan aina. Koskaan kukaan mies ei kuulemma "tee minulle hyvää".
Ap