Mikä on ihaninta naiseudessa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kauneus parasta ja heikkous kamalinta.
Olet selvästi mies.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole fyysisesti tai henkisesti vahvempia kuin miehet. Jos olisivat, heidät pistettäisiin sodissa rintamalle sotimaan. Mutta näin ei ole tapahtunut koskaan historiassa, koska naiset romahtaisivat ensi tilassa.
Samaten älykkyys ei häikäise naisissa, shakissa ollaan eri liigoissa, ja Mensan jäsenyys on paljon harvinaisempaa naisilla.
Ja ottakaa se tänään julkaistu pitkän matematiikan ylioppilaskoe käteen, ja katsokaa miten monta tehtävää pystytte ratkomaan. Ei voi olla älykäs, jos ei esim. matematiikka suju. Jos reaktio on tyyppiä "mikä tää on?" niin matematiikka ei ole teille. Joku on väittänyt että älykäs voi olla ilman matematiikan osaamista, mutta minä en siihen usko.
Kyllä, miehet ovat fyysisesti isompia ja voimakkaampia, joten kivikeppikeihäs-ajoista lähtien miehet ovat lähteneet nahistelemaan. Ja suoraan sanoen, en minäkään lähtisi vapaaehtoisesti joltain vihollisköriläältä turpaan ottamaan, koska päätä lyhyempänä ja puolet körilään painosta olen väistämättä altavastaajana. Kuitenkin sotien aikana naiset ovat yhteiskuntaa pyörittäneet, hoitaneet myös sotaan lähteneiden miesten työt. Ja sitten ne miehet ovat tulleet takaisin sotimasta traumatisoituneina, juopottelevina juroina. Naisten osuus yhteiskunnan jälleenrakentamisessa on kovin aliarvioitu, mutta sellaista se on ollut sen ajan henki.
Nykytietämyksen varassa gaussin molemmissa päissä miehiä on enempi, eli turha on palstapällin lesoilla kikulin omistamisella, että sekö tekisi yksinään älykkääksi (ja juuri sinutko, kenties?). Tosiaan, siellä toisella puolen huippua on kovasti tilaa miehille. Muista se. Ja mensaan hakeutumisessa on taatusti vinoumaa, koska miehillä on vain enemmän tuota kilpailuhenkisyyttä ja myöskin poikia kannustetaan enemmän. Helppoahan sitä on lampsia sinne jos tänne, jos kerran lähtökohtaisesti jo uskoo omiin kykyihinsä.
Ja mites tämä viimepäivien uutisointi on ollut, että pojat eivät enää pärjää koulussa. Ikävä juttu ja sinänsä sitä pitäisi tutkia, sillä tunnettu tosiasia on, että nuorten miesten syrjäytymisriskit ovat suuremmat kuin nuorilla naisilla. Mites pojat saadaan pysymään raiteillaan?
Tässä muuten tekstiä naisen erilaisista orgameista ja siitä miten niitä saavutetaan:
http://kimanami.com/wp-content/uploads/2012/01/Playboy_Multi-Orgasmic_W…
(Älkää huoliko, teksti on playboyssa julkaistu mutta ihan asiallista)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisena naisena minulla on ollut hyvin vähän rajoitteita mitä saan elämässäni tehdä ilman että ikätoverit (tai muu lähiverkosto) vieroksuu. Saan pukeutua ja harrastaa mitä haluan pitsinnypläyksestä autojen tuunaamiseen. En lapsena koskaan kokenut että jokin asia olisi minulta kiellettyä tai väärin sukupuoleni takia. Saan pillittää Disneyleffoille ja fanittaa avoimesti mitä vaan henkilöä/hahmoa (paitsi ehkä kansanmurhaajia jne). Niissä tilanteissa missä minua on väheksytty sukupuoleni takia en ole tuntenut itseäni huonoksi vaan päinvastoin väheksyjä on useimmiten mielestäni jollain lailla rajoittunut tai yksinkertainen. Hyväksyn olevani stereotyyppisesti joissain asioissa naisena huonompi kuin miehet, mutta en koekaan että minun pitäisi olla yhtä hyvä ollakseni hyvä ihmisenä.
Ikävimmältä tuntuu naisena etten koskaan pääse kokemaan "veljeyttä" tai "miehisyyttä". Olisi hauskaa vaikka käydä kavereiden kanssa pelaamassa pallopeliä, sitten saunaan ja kaljalle heittämään sopimattomuuksia. Tai pelata koko yö energiajuoman voimalla jotain tiimipeliä tyhmää läppää heitellen. Miehisyyttä en osaa edes kuvitella, olen niin täysin hetero. Osaisinko käsitellä naisia ja miltä tuntuu kiihottua naisista? Miten miehekäs olisin muihin miehiin verrattuna ja mitkä olisivat vahvuuteni?
Miten sä arvelet ton veljellisen illanvieton poikkeavan sisarellisesta? Kun mä oon ajatellu, että se pohjimmiltaan on sama juttu.
Erilaiset puheenaiheet ja mitä harrastetaan aikaa viettäessä. Olen viettänyt naisten ja tyttöjen iltoja muttei se ole sama asia. Vähän kuin ylis vs. vauva. Saat aivan erilaiset keskustelut ja ilmapiiri on lähtökohtaisesti jollekin asialle myönteinen ja jollekin negatiivinen.
Niin, no musta muiden naisten kanssa olo on yksi parhaita asioita naiseudessa. En kadehdi poikia ja miehiä tässä asiassa. Itse asiassa kun tytöt ja naiset on pois kuvioista, hyökkäävät pojat ja miehet usein enemmän toisiaan vastaan, esim. armeija, ja esim. se, että seksuaalivähemmistöissä miehet kiusaavat toisiaan enemmän kuin naiset toisiaan, ja pojat pärjäävät poikakouluissa huonommin kuin sekakouluissa, tytöt taas paremmin tyttökouluissa. Tosiaan näkyypä tämä siinäkin että yliksen ilmapiiri on enimmäkseen jotain aivan jäätävää. Vauvapalstalla taas enemmän asiallisempaa keskustelua (jota sitäkin torpedoi eniten miespuoliset trollit) ja sitä että toisia yritetään auttaa. Ei sillä etteikö naistenkin kesken olisi aggressioita (tietysti on) ja miesten ystävyyttä (tietysti on), mutta silti näin. En näe näissä asioissa yhtään mitään mistä jäisit naisena paitsi, jos valitset itsellesi sopivaa naisseuraa.
Tuliko liian positiivisia viestejä tähän ketjuun? Harmittaako nyt? Ahdistaako tajuta mihin naisista voi olla kun naisten epäily ja mollaaminen lopetetaan? Meneekö siinä itsetunnon rahtusetkin? Kiukuttaako ajatella, että naisten elämä voisi olla kivaa?