Hulluinta mitä sinulle on käynyt Tinderissä
Minulle tuli kerran match ihan mukavan oloisen miekkosen kanssa ja aloimme siinä saman tien chattailla. Minulla on periaate että juttelen rauhassa ennen kuin lähden tapaamaan ketään.
Löysimme aika paljonkin yhteisiä kiinnotuksen kohteita ja juttelimme jo siitäkin, että kumpikin oli etsimässä vakavaa suhdetta eikä tykännyt irtoseksistä jne. Sitten miehen jutut alkoivat mennä aika korkealentoisiksi. Hän alkoi hehkuttaa kuinka hänellä on aavistus, että olen hänen elämänsä rakkaus. Kehotin häntä painamaan hieman jarrua, emmehän olleet edes tavanneet vielä, ja kerroin että mielipide toisesta voi muuttua paljonkin siinä vaiheessa. Mies ei kuunnellut vaan alkoi inttää vastaan, että hänellä on kyllä tosi hyvä ja tarkka vaisto ja hän tietää. Hän jatkoi hehkuttamista kuinka se ja tämä ominaisuuteni ja puhetapani ja vaikka mitkä asiat minussa olivat niin uskomattoman täydellisiä ja hienoja. Minulle alkoi tulla vähän epämääräinen fiilis, koska käytös oli niin poikkeavaa, mutta sovin kuitenkin treffit miehen kanssa muutaman päivän päähän. Sitten mies alkoi puhua, että entäs jos tapaan jonkun toisen miehen siinä välissä. Kerroin rehellisesti että en ollut aikeissa mennä minnekään treffeille ennen tuota päivää, koska olin niin kiireinen töissä. Hän vaikutti epäluuloiselta ja suorastaan tuskaiselta, että tapaamisemme ei jostain syystä onnistuisikaan.
Mies jatkoi vielä pari kierrosta tuota päätöntä hehkutustaan, ja sitten... hän poisti matchin! Emme vaihtaneet yhteystietoja eikä treffipaikkaa ja tarkkaa aikaa ollut vielä sovittu, joten jäi sitten väliin ne treffit takuuvarman elämäni rakkauden kanssa. :D
Kommentit (6)
Tästä olen kirjoittanut ennenkin, mutta...
Tinderistä löysin miehen jonka kohdalla kaikki natsasi. Keskustelu soljui luontevasti. Elämänasenne, harrastukset, ruokamaku. Jopa pituus ja hiustenväri oli juri sitä mistä tykkään.
Kuvat oli hieman oudoista kulmista ja kasvoja ei erottunut, mutta sama juttu oli minulla. En ollut halunnut laittaa peruspärstää näkyville vaan otin taiteellisen kuvan jossa olin meikattuna. Yhdessä kasvonpiirteet erottui, mutta mulla oli aurinkolasit.
Sovimme treffit mun lähibaariin ja kappas, siellä olikin mun veli. Nolona selitti tulleensa treffeille jonkun hemaisevan blondin kanssa. Hetken juteltiin niin meille selvisi että tadaa...
Kannattaa selvittää oikea nimi viimeistääntreffejä sopiessa.
Juttelin erään oudon hepun kanssa niitä näitä molemmilla selkeät profiilikuvat. Kun kirjoitin et oon menossa baariin, niin suuttu mulle ja kirjoitti näin: jos haluat että meidän jutusta tulee jotakin et mee iskemään muita miehiä...
Ööö mitä ihmettä... Ei edes siihen suuntaan viitattu et vakituista parisuhdetta ja et olisin menossa baariin iskemään miehiä, ja että etsisin edes seurustelukumppania, kunhan vaan kirjoittelua kaveria
Sit haukku mua rumaksi ämmäksi. Nimimerkki oli pexidj tai pexi (en muista loppumerkkiä) kamala äijä, kertaakaan edes ei oltu tavattu ja asui joensuussa
Olin viikon tinderissä ja profiilissa luki jos on lapsia, niin vähintään 17v ja siitä ylöspäin.
En halua pieniä lapsia elämääni 42 vuotiaana.
8 superlikee tuli ja kaikilla 3-4 lasta ja kaikki lapset alle 10 vuotiaita. Lopetin tinderin siihen ja hoidin perinteiseen tyyliin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä olen kirjoittanut ennenkin, mutta...
Tinderistä löysin miehen jonka kohdalla kaikki natsasi. Keskustelu soljui luontevasti. Elämänasenne, harrastukset, ruokamaku. Jopa pituus ja hiustenväri oli juri sitä mistä tykkään.
Kuvat oli hieman oudoista kulmista ja kasvoja ei erottunut, mutta sama juttu oli minulla. En ollut halunnut laittaa peruspärstää näkyville vaan otin taiteellisen kuvan jossa olin meikattuna. Yhdessä kasvonpiirteet erottui, mutta mulla oli aurinkolasit.
Sovimme treffit mun lähibaariin ja kappas, siellä olikin mun veli. Nolona selitti tulleensa treffeille jonkun hemaisevan blondin kanssa. Hetken juteltiin niin meille selvisi että tadaa...
Kannattaa selvittää oikea nimi viimeistääntreffejä sopiessa.
Hehee :)
up