Mikä on ihaninta naiseudessa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi mitään hyvää naisena olemisessa. Ehkä äitiys on parasta, mutta isänäkin olisi varmaan kivaa. Voisi nauttia lapsista ilman samanlaista velvollisuuden tunnetta ja vastuuta. Jos saisin valita olisin mieluummin mies.
Aika loukkaavaa tekstiä. Luuletko sinä että minä en tunne vastuuta ja velvollisuuksia lapsistani?
Kyllä minä uskon, että tunnet ja että moni muukin mies tuntee, paljonkin, mutta viime kädessä nainen kuitenkin kantaa perimmäisen vastuun. Biologinen asia tämä.
Kauneus parasta ja heikkous kamalinta.
Parasta on kyky saada peräkkäisiä orgasmeja ja kyky saada lapsia.
Kaikkea muuta voisin tehdä ihan kumman sukupuolisena vain.
Ikävintä, on oletukset siitä, miten nainen ei voisi tehdä sitä tai tätä, kun on nainen. Minä teen mitä haluan.
Ihaninta on huutaa sängyssä monta kertaa ja menkat on kamalinta.
Mulla on tosi merkityksellisiä ja palkitsevia kokemuksia naisten välisestä ystävyydestä. Sekä isoissa naisporukoissa että pienemmissä ryhmissä. Tämä ei varmaan ole sukupuolisidonnaista mutta tuli nyt ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi mitään hyvää naisena olemisessa. Ehkä äitiys on parasta, mutta isänäkin olisi varmaan kivaa. Voisi nauttia lapsista ilman samanlaista velvollisuuden tunnetta ja vastuuta. Jos saisin valita olisin mieluummin mies.
Aika loukkaavaa tekstiä. Luuletko sinä että minä en tunne vastuuta ja velvollisuuksia lapsistani?
Kyllä minä uskon, että tunnet ja että moni muukin mies tuntee, paljonkin, mutta viime kädessä nainen kuitenkin kantaa perimmäisen vastuun. Biologinen asia tämä.
Yhä enemmän tulee vastaan tapauksia missä äiti on hylännyt lapsensa täysin isän vastuulle milloin minkäkin verukkeen perusteella. Tietenkin te voitte täällä uskotella olevanne vaikka mitä kanaemoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä enemmän tulee vastaan tapauksia missä äiti on hylännyt lapsensa täysin isän vastuulle milloin minkäkin verukkeen perusteella. Tietenkin te voitte täällä uskotella olevanne vaikka mitä kanaemoja.
Eli siis mielestäsi mies ei voi yksin huolehtia omasta lapsestaan mutta naiset voi ja monesti ihan totaaliyh:nä kun mies on jättänyt oman itse haluamansa lapsen kun uusi rakkaus ja uudet lapset jopa uuden aiemmat lapset on tärkeämpiå eikä taakseen katso?
Jos ei lasketa kykyä saada montaa orgasmia niin ei yhtään mikään. Naisen sukupuoli on tila mihin ihminen hylätään selviämään.
En osaa ajatella olemistani naiseutena, vain ihmisyytenä.
Hassuja kommentteja mun mielestä, että eritysesti naiseuteen liittyisi empaattisuus tmv. Eikö ne ole ihan yhtä ihania miehuudessa?
Erilaiset orgasmit. Lapsen saaminen, vaikka on monella tavalla raskasta. Kyky empatiaan.
Vaikken voi olla varma, kuvittelen naiseuden olevan monitulkintaisempaa, kuin miehenä olemisen. Vaihtoehtojen monipuolisuus.
Naisena olemisessa ei ole mitään hyvää, edes lapsettomana. En tajua miten kukaan tänä päivänä vielä vapaaehtoisesti hankkiutuu äidin rooliin joka on maailman hirvein. Mä hankkiuduin ja kadun sitä. Miesten elämä ei muutu lasten myötä, miehet eivät oikeasti rakasta heitä ja rakkaus myös omaan puolisoon loppuu. Miehen elämä suorastaan helpottuu lasten myötä; töissä heitä arvostetaan enemmän ja pettää saa niin usein kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis mielestäsi mies ei voi yksin huolehtia omasta lapsestaan mutta naiset voi ja monesti ihan totaaliyh:nä kun mies on jättänyt oman itse haluamansa lapsen kun uusi rakkaus ja uudet lapset jopa uuden aiemmat lapset on tärkeämpiå eikä taakseen katso?
Eihän tuossa missään kohtaa sanottu mitään tuollaista mitä kirjoitit. Miksi keskustelupalstoilla täytyy aina vääristellä toisten kommentteja jonkun oman agendan ajamiseksi?
Poikkeustapauksia löytyy tietysti aina molempiin suuntiin, mutta on biologinen fakta, että naaraseläimellä on biologinen vaisto ja kyky sekä poikasten synnyttämiseen ja niiden hoitamista varten muotoutunut fysiikka. Tämä on biologinen fakta ja koskee myös ihmisiä, eikä muutu mihinkään vaikka miesasiamiehet kuinka kitisisivät. Äitiys ja isyys ovat erilaisia luonteeltaan, molemmat epäilemättä antoisia omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei lasketa kykyä saada montaa orgasmia niin ei yhtään mikään. Naisen sukupuoli on tila mihin ihminen hylätään selviämään.
"Hylätään selviämään"?
Mi8ksi tuommoiaill LApsilla on äänioikeus?
Oletteko tosissanne tuon empaattisuuden kanssa? Ei se kyllä teoissanne näy.
Naiset ovat henkisesti ja fyysisesti paljon vahvempia kuin miehet. Miehet pyörtyvät jo siitä jos niiltä pitää ottaa verikoe kyynärtaipeesta. Miehet juoksevat karkuun ja pettävät jos puoliso tai lapsi sairastuu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat henkisesti ja fyysisesti paljon vahvempia kuin miehet. Miehet pyörtyvät jo siitä jos niiltä pitää ottaa verikoe kyynärtaipeesta. Miehet juoksevat karkuun ja pettävät jos puoliso tai lapsi sairastuu.
No ei kyllä ole. Naiset on vahvempia kaikessa, mikä liittyy kotilieteen.
Muuten ne lähtee heti vahvemman uroksen perään. Miehet sietää sotaa, vaan ei kuukautisverta.
Koita ymmärtää biologiaa.
Ovulaatio, siihen kuuluva emättimen kirkas liukas lima ja halukkuuden nousu x1000