MIES. Kun olet suhteessa jättäjä, kärsitkö siitä?
Jos jätät parisuhteesi toisen osapuolen/ystäväsi/rakastajasi, kärsitkö siitä kun sinä olet se jättäjä?
Mietitkö / pohditko / kadutko?
Vai porskutatko vain menemään? Varsinkin jos jo uusi on kierrossa tai kyseessä oli salasuhteesi?
Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Kommentit (52)
En tiedä, en ole koskaan jättänyt vaan ollut aina se jätetty. Mitä olen noiden naisten touhuja katsellut, niin he ainakaan eivät ole näyttäneet tilanteesta kärsivän, uuteen mieheen vain heti kiinni ja hirilimpsis.
Ja ei, en ole mikään ihmishirviö vaan ihan vain epätäydellinen kuten me kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään miestä joka olisi jättäjä ilman, että olisi uusi valmiiksi katsottuna. Tämäkin ketju niin lyhyt, että olen yhä enemmän vakuuttunut siitä, että miehillä on aina uusi valmiina. Vaikka kevätkin suhde, mutta kuitenkin.
Olisit vakuuttunut tuosta riippumatta ketjun pituudesta, tai sisällöstä. Miesvihassasi et kykene ajattelmaan mitään muita vaihtoehtoja.
En ole mies tai ihmisvihaaja.
Jos jotain pitää vihata, niin epärehellisiä, epäluotettavia ja valehtelevia ihmisiä sukupuolesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään miestä joka olisi jättäjä ilman, että olisi uusi valmiiksi katsottuna. Tämäkin ketju niin lyhyt, että olen yhä enemmän vakuuttunut siitä, että miehillä on aina uusi valmiina. Vaikka kevätkin suhde, mutta kuitenkin.
Olisit vakuuttunut tuosta riippumatta ketjun pituudesta, tai sisällöstä. Miesvihassasi et kykene ajattelmaan mitään muita vaihtoehtoja.
Realismia. Miehellä on monesti uusi katsottuna vaikka nainen olisi jättäjä. Jostain vain ilmestyy nainen jonka kanssa mies on kuin olisi ollut vuosia sen kanssa jo naimisissa. Sellainen uusi tuttavuus.
Eli sinä hylkäsit miehesi, eikä ruoho ollutkaan vihreämpää. Miehesi löysi heti uuden, paremman naisen, joka osasi arvostaa häntä.
Kärsin mutta toisaalta minulla on samanlainen epämuodostuma kuin elefanttimiehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaankin tässä tapauksessa se jättäjä, koska sanoin sen ensimmäisenä ääneen että nyt on aika laittaa lusikat jakoon. Uutta naista ei ollut odottamassa, olin vain aivan loppu suhteeseen. Nainen sitten myös avautui ettei enää rakasta jne. Joten sovimme että se oli siinä. Asuimme vielä muutaman kk yhdessä, koska lastenkin takia oli helpompaa sillä tavoin. Nyt alkukesästä toinen muutti pois, ja täytyy sanoa että elämä ollut todella kevyttä sen jälkeen. Silti huoli toisen jaksamisesta ja pärjäämisestä painaa. Hän on kuitenkin lasteni äiti ja olimme yli 10v yhdessä. Vaikka kuvioihin on jo minulla tullut uusi, ei tosin kovin vakavaa ole, autan exää missä pystyn, myös rahallisesti.
Eniten ehkä mietin milloin voin virallisesti mennä eteenpäin elämässä ja pystyn olemaan välittämättä hänen jatkuvasta piikittelystä. Tuntuisi helpommalta jos hän löytäisi uuden ennen minua.
M40
Sähän nopeesti uuteen suhteeseen lähdit...
No ei se ole vakava suhde. Kevyttä tapailua henkilön kanssa jonka kanssa ei voi tulla vakavaa suhdetta.
Tosin tavoitteena ei ole saada uusperhettä myöhemminkään.
Onko tämä henkilö samoilla linjoilla sinun kanssa, ettei voi tulla mitään vakavaa?
Hänen linjaus se on, sanoi ettei halua seurustella vaan enemmän FWB meiningillä. Itse olisin ehkä kiinnostunut enemmästä. Tällä hetkellä tyydyn siihen, koska erilleen muutosta sen verran vähän aikaa etten esimerkiksi olisi valmis lapsille uutta kumppania esittelemään. Joten mennään näin nyt. Itsellä ei ole ennen ollut FWB meininkiä, niin mietinkin että kuinka tiivis yhteydenpito sellaiseen kuvioon kuuluu?
Kärsin todella paljon, koska jätin oman heikon tulevaisuuden takia. Rakkaus ei ole sammunut vieläkään, mutta ehdottomasti oikea teko.
Parempi että uppoan suohon yksin enkö vedä häntä mukanani
Mun ex jätti mut, ja ilmeisesti on sitten kärsinyt asiasta koska on käynyt jossain eroterapiaryhmässä keskustelemassa asiasta. Minua ei vähempää asia vois kiinnostaa, mutta en pidä siitä että lapsille on kerrottu isän käyvän eroterapiassa.
Aikuinen saa surra miten haluaa, mutta tuollainen tieto kuormittaa lapsia. Ja tekee minusta eroon jotenkin syyllisen vaikka se on kuitenkin aina kahden kauppa. Mitään uutta osapuolta ei eroon liittynyt, mutta löysin kyllä pian eron jälkeen itselleni seuraa.
Melkoista yleistämistä ja sukupuolittunuttakin
Realismia. Miehellä on monesti uusi katsottuna vaikka nainen olisi jättäjä. Jostain vain ilmestyy nainen jonka kanssa mies on kuin olisi ollut vuosia sen kanssa jo naimisissa. Sellainen uusi tuttavuus.