Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES. Kun olet suhteessa jättäjä, kärsitkö siitä?

Vierailija
23.09.2019 |

Jos jätät parisuhteesi toisen osapuolen/ystäväsi/rakastajasi, kärsitkö siitä kun sinä olet se jättäjä?

Mietitkö / pohditko / kadutko?

Vai porskutatko vain menemään? Varsinkin jos jo uusi on kierrossa tai kyseessä oli salasuhteesi?

Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jättää vain toisen naisen takia. Ei siinä paljon kaduta vaan porskutellaan eteenpäin. Itse en ainakaan tiedä yhtään miestä, joka olisi jättänyt naisen ja jäänyt vapaaehtoisesti yksin. Mies voi tosin sanoa niin ja samalla hänen markkina-arvo nousee.

Naisten logiikkaa. Sukupuolia voi olla monia ja se hyväksytään nikottelematta, mutta miehet ovat kaikki sikoja.

Omalle, ystävien tai tuttavien kohdalle ei ole sattunut miestä, joka olisi reilusti jättänyt hyppäämättä suhteesta toiseen. Aina on vähintään kiinnostus jotakuta kohtaan. Miksi luopua suhteen eduista tyhjän takia?

Kai sitä joillakin on selkärankaa, mutta todennäköisyys, että sellaisen tapaisi on häviävän pieni oikeassa elämässä.

Sehän kertoo vain millaisten miesten kanssa sinä ja tuttavapiirisi päätyvät yhteen. Huonossa suhteessa ei ole etuja miehellekään, vaan lähinnä kärsimystä.

Vierailija
22/52 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö mies eroa kuten nainen? Eli vatvoo ja miettii, pohtii joka kantilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä paikalla?

Vierailija
24/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaankin tässä tapauksessa se jättäjä, koska sanoin sen ensimmäisenä ääneen että nyt on aika laittaa lusikat jakoon. Uutta naista ei ollut odottamassa, olin vain aivan loppu suhteeseen. Nainen sitten myös avautui ettei enää rakasta jne. Joten sovimme että se oli siinä. Asuimme vielä muutaman kk yhdessä, koska lastenkin takia oli helpompaa sillä tavoin. Nyt alkukesästä toinen muutti pois, ja täytyy sanoa että elämä ollut todella kevyttä sen jälkeen. Silti huoli toisen jaksamisesta ja pärjäämisestä painaa. Hän on kuitenkin lasteni äiti ja olimme yli 10v yhdessä. Vaikka kuvioihin on jo minulla tullut uusi, ei tosin kovin vakavaa ole, autan exää missä pystyn, myös rahallisesti.

Eniten ehkä mietin milloin voin virallisesti mennä eteenpäin elämässä ja pystyn olemaan välittämättä hänen jatkuvasta piikittelystä. Tuntuisi helpommalta jos hän löytäisi uuden ennen minua.

M40

Vierailija
26/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaankin tässä tapauksessa se jättäjä, koska sanoin sen ensimmäisenä ääneen että nyt on aika laittaa lusikat jakoon. Uutta naista ei ollut odottamassa, olin vain aivan loppu suhteeseen. Nainen sitten myös avautui ettei enää rakasta jne. Joten sovimme että se oli siinä. Asuimme vielä muutaman kk yhdessä, koska lastenkin takia oli helpompaa sillä tavoin. Nyt alkukesästä toinen muutti pois, ja täytyy sanoa että elämä ollut todella kevyttä sen jälkeen. Silti huoli toisen jaksamisesta ja pärjäämisestä painaa. Hän on kuitenkin lasteni äiti ja olimme yli 10v yhdessä. Vaikka kuvioihin on jo minulla tullut uusi, ei tosin kovin vakavaa ole, autan exää missä pystyn, myös rahallisesti.

Eniten ehkä mietin milloin voin virallisesti mennä eteenpäin elämässä ja pystyn olemaan välittämättä hänen jatkuvasta piikittelystä. Tuntuisi helpommalta jos hän löytäisi uuden ennen minua.

M40

Sähän nopeesti uuteen suhteeseen lähdit...

Vierailija
28/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

No ei se ole vakava suhde. Kevyttä tapailua henkilön kanssa jonka kanssa ei voi tulla vakavaa suhdetta.

Tosin tavoitteena ei ole saada uusperhettä myöhemminkään.

Vierailija
30/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs ne miehet, joilla on jotain sutinaa oman vaimon ulkopuolella ja jättää ”salarakkaan” (oli sitten ollut seksiä tai ei - tyyliin muuta peliä tai flirttiä), onko ne jotenkin helppoa jättää kun kotona on se oma vaimo?

Olen aina miettinyt tätä muttei ole ketään tuttua miestä keneltä kysyä. Tai mistäs minä heidän suhteistaan tiedän...

Oon miettinyt samaa, onko miehiä paikalla?!

Pettäjä-miehiäkö?

Vierailija
32/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ niin tai sellaisia joilla on jotain sutinaa muttei pokkaa mennä pidemmälle... se, onko se laskettavissa pettämiseksi on kai ihmisestä kiinni....

Vierailija
33/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään en ole enemmän kärsinyt, mitä parisuhteisiin tulee. Hän vielä "yritti tappaa" itsensä, vaikka tuskin kovin tosissaan oli.

Kolmisen vuotta elin selibaatissa sen jälkeen, en käynyt tapaamassa ketään, enkä ollut avoin uusille tuttavuuksille, vaikka jotkut olivat erityisen ystävällisiä, ja pyysivät kahville tms.

Täällä on aika vihamielinen ilmapiiri miehiä kohtaan, kovin moni välittävä mies ei välttämättä viitsi kirjoittaa.

Vierailija
34/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jättäjä. Koska olen empaattinen tuntuisi hyvin pahalta jättää nainen. Jotenkin olen tapauksissa, joissa en ole naista enää halunnut onnistunut toimimaan niin että minut on jätetty. On minut toki jätetty vaikka en olisi halunnutkaan. Saa nähdä nykyisen kanssa kauanko kestää minua.

Vierailija
35/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ niin tai sellaisia joilla on jotain sutinaa muttei pokkaa mennä pidemmälle... se, onko se laskettavissa pettämiseksi on kai ihmisestä kiinni....

Yleensä se on sukupuolesta kiinni, vaikka jotain poikkeuksiakin aina löytyy. Jos miehiltä kysyt, niin se on pettämistä jos on seksiä, missään (fyysisessä) muodossa. Tiukimmat, kuten minä, laskee (ranskalaisen) suutelun jo pettämiseksi. 

Kun nainen on ollut pettäjä, jättäminen ei tuota kärsimystä, sehän on ainoa vaihtoehto. Petetyksi tuleminen tietenkin aiheuttaa tuskaa.

Vierailija
36/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

No eihän tuo nopeasti käynyt, olihan entinen suhde jo selvästi ja molempien puolisoitten mielestä lopussa ainakin kuukausia aikaisemmin. Toki se että vielä erovaiheessa asutaan yhdessä voi hämmentää lapsia, koska näennäisesti, vaikka ei todellisuudessa, vanhemman elämään tulee nopeasti uusi ihminen, (jos lapset ovat tästä tietoisia).

Jos entinen puoliso piikittelee eron jälkeen, hän saattaa ihan hyvin  jatkaa hankalaa käytöstään myös löydettyään itse uuden kumppanin, joten määrättömästi ei kannata omaa, uutta elämäänsä pidätellä. Parempi olisi pyrkiä puhumaan asiat halki eron myötä, niin kummankin on helpompi oppia suhtautumaan entiseen puolisoon asiallisesti.

Vierailija
37/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään miestä joka olisi jättäjä ilman, että olisi uusi valmiiksi katsottuna. Tämäkin ketju niin lyhyt, että olen yhä enemmän vakuuttunut siitä, että miehillä on aina uusi valmiina. Vaikka kevätkin suhde, mutta kuitenkin.

Vierailija
38/52 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään miestä joka olisi jättäjä ilman, että olisi uusi valmiiksi katsottuna. Tämäkin ketju niin lyhyt, että olen yhä enemmän vakuuttunut siitä, että miehillä on aina uusi valmiina. Vaikka kevätkin suhde, mutta kuitenkin.

Olisit vakuuttunut tuosta riippumatta ketjun pituudesta, tai sisällöstä. Miesvihassasi et kykene ajattelmaan mitään muita vaihtoehtoja. 

Vierailija
39/52 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

No ei se ole vakava suhde. Kevyttä tapailua henkilön kanssa jonka kanssa ei voi tulla vakavaa suhdetta.

Tosin tavoitteena ei ole saada uusperhettä myöhemminkään.

Onko tämä henkilö samoilla linjoilla sinun kanssa, ettei voi tulla mitään vakavaa?

Vierailija
40/52 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi