MIES. Kun olet suhteessa jättäjä, kärsitkö siitä?
Jos jätät parisuhteesi toisen osapuolen/ystäväsi/rakastajasi, kärsitkö siitä kun sinä olet se jättäjä?
Mietitkö / pohditko / kadutko?
Vai porskutatko vain menemään? Varsinkin jos jo uusi on kierrossa tai kyseessä oli salasuhteesi?
Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Kommentit (52)
Luin että jäkättäjä ja ajattelin että tavallisesti se on se toinen osapuoli joka tuosta kärsii enemmän :D
Tottakai kärsin, ihminen minäkin olen. Vaikka mies ja jättäjä olenkin.
Mies jättää vain toisen naisen takia. Ei siinä paljon kaduta vaan porskutellaan eteenpäin. Itse en ainakaan tiedä yhtään miestä, joka olisi jättänyt naisen ja jäänyt vapaaehtoisesti yksin. Mies voi tosin sanoa niin ja samalla hänen markkina-arvo nousee.
Riippui siitä, miksi jätin. Joskus en vain ollut tarpeeksi ihastunut, jolloin harmitti jättää sinänsä ihan mukava ihminen. Toisinaan olin hyvilläni, kun ymmärsin hankkiutua jostain paskiksesta eroon.
Miten harmituksesi ilmeni? Otitko naiseen (siihen jättämääsi) yhteyttä ja selvitit asian tai kerroit fiiliksistäsi vai unohditko koko asian ja jatkoit eteenpäin?
Jätettyäni ystäväni tuntui pahalta ja pohdin miten tämä mahtaa ehkä ahdistua, mutta toisaalta tunsin samalla suurta helpotusta ajatuksesta, ettei tarvinnut enää viettää aikaa hänen todella rasittavassa seurassaan eikä olla jatkuvasti antamassa rahaa, jota ei lupauksista huolimatta koskaan maksanut takaisin. Yritin perustella asiaa itselleni sillä, että hänen olisi pitänyt ymmärtää pitää paussia yhteydenotoissa, kun estin hänet whatsapissa.
Kyllä todellakin kärsin, ja mietin sitä mahdollista pahaa oloa jota toiselle olen aiheuttanut. Varsinkin jos ero/jättäminen on aiheutunut muusta syystä kuin esim. riidoista.499
mies ei jätä jos ei ole uutta reikää valmiina
Kyllä mies jättää, vaikka ei olisi uutta kierroksessa. Tarpeeksi paha ja pitkäkestoinen riippuvuusongelma vaimolla, johon ei yritetäkään saada apua, on hyvä syy lähteä avioliitosta. Tuntui pahalta, tuntuu vähän vieläkin. Erosta kolme vuotta.
Entäs ne miehet, joilla on jotain sutinaa oman vaimon ulkopuolella ja jättää ”salarakkaan” (oli sitten ollut seksiä tai ei - tyyliin muuta peliä tai flirttiä), onko ne jotenkin helppoa jättää kun kotona on se oma vaimo?
Olen aina miettinyt tätä muttei ole ketään tuttua miestä keneltä kysyä. Tai mistäs minä heidän suhteistaan tiedän...
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne miehet, joilla on jotain sutinaa oman vaimon ulkopuolella ja jättää ”salarakkaan” (oli sitten ollut seksiä tai ei - tyyliin muuta peliä tai flirttiä), onko ne jotenkin helppoa jättää kun kotona on se oma vaimo?
Olen aina miettinyt tätä muttei ole ketään tuttua miestä keneltä kysyä. Tai mistäs minä heidän suhteistaan tiedän...
Oon miettinyt samaa, onko miehiä paikalla?!
Veljeni ainakin oli melko maissa jätettyään tyttöystävänsä. En kysynyt eron syytä, kun se ei minulle kuulu. Ei ollut uutta naista odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies jättää vain toisen naisen takia. Ei siinä paljon kaduta vaan porskutellaan eteenpäin. Itse en ainakaan tiedä yhtään miestä, joka olisi jättänyt naisen ja jäänyt vapaaehtoisesti yksin. Mies voi tosin sanoa niin ja samalla hänen markkina-arvo nousee.
Naisten logiikkaa. Sukupuolia voi olla monia ja se hyväksytään nikottelematta, mutta miehet ovat kaikki sikoja.
Omalle, ystävien tai tuttavien kohdalle ei ole sattunut miestä, joka olisi reilusti jättänyt hyppäämättä suhteesta toiseen. Aina on vähintään kiinnostus jotakuta kohtaan. Miksi luopua suhteen eduista tyhjän takia?
Kai sitä joillakin on selkärankaa, mutta todennäköisyys, että sellaisen tapaisi on häviävän pieni oikeassa elämässä.
Seuraan, kiinnostaisi myös tietää.