Onkohan Li raskaana?
Huomenna joku Vasemmistoliiton tiedotustilaisuus.
Kommentit (43)
Se koskee jotenkin Li Anderssonia näin on kerrottu.
Tai mennyt naimisiin tai eronnut. Ei kai yksityisasioita ilmoitella puolueen tiedotustilaisuudessa?
Ilmoittaa jatkavansa puheenjohtajana tai sitten ilmoittaa löytäneensä jonkin paremman suojatyöpaikan. Missään nimessä ei luovu isosta ministerin palkkakuitista heti kättelyssä, sen verran on vassareilla ahneus verissä.
todennäköisesti infokutsun muotoilu tarkoittaa, että Andersson kertoo, aikooko hän hakea jatkokautta puolueen puheenjohtajana vai ei.
Onko hän tosiaan vasta 32v?? Näyttää huomattavasti vanhemmalta , luulin että kohta 40v.
Vierailija kirjoitti:
Onko hän tosiaan vasta 32v?? Näyttää huomattavasti vanhemmalta , luulin että kohta 40v.
Mun mielestä näyttää kyllä ihan ikäiseltään, menis pari vuotta nuoremmastakin. Olen nähnyt hänet livenä.
Kyllähän raskaus tietty vaikuttaa töihin, että sikäli siitä voisi olla kyse. Mutta jotenkin vaikea uskoa, että juuri tässä uran vaiheessa olisi valmis jäämään tauolle. No huomenna selviää.
Vierailija kirjoitti:
On mutta isää se pikkul'tka ei muista. Nyt sitä etsitään EK:sta avoimella etsintäkuulutuksella.
Tällä palstalla on kyllä aivan järkyttävää naisvihaa. Mikä oikeuttaa sua sanomaan häntä tommosella haukkumasanalla? Oletko oikeasti aikuinen ihminen, vai joku pikkulapsi joka juuri kuullut jossain sanan l u t k a?
Mulla tuli heti ekana mieleen, että on raskaana. Ei suostunut vastaamaan kysymykseen onko raskaana vaan vastasi ihan ympäripyöreetä.
Onko se taas käynyt ryyppyreissuilla Kallion kapakoissa? min
Ei ole raskaana. Li ilmoittaa huomenna että puolue on liittynyt PVL:ään.
Li erosi taannoin vanhasta kumppanista ja löysi myöhemmin uuden jonka kanssa liikkuu ja käy salilla jne.
No eipä tarvii pitää tiedoitustilaisuutta jos on raskaana. Olettaisi että on jotain muuta tärkeää asiaa. Onko kukaan muukaan pitänyt oikein tiedotustilaisuuden raskaidestaan? En muista.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tarvii pitää tiedoitustilaisuutta jos on raskaana. Olettaisi että on jotain muuta tärkeää asiaa. Onko kukaan muukaan pitänyt oikein tiedotustilaisuuden raskaidestaan? En muista.
Iltalehti kysyi häneltä onko raskaana, eikä hän suostunut antamaan vastausta vaan sanoi, että info kerrotaan huomenna. Miksi ei muka voisi vastata tuollaiseen kysymykseen suoraan, että ei, en ole? :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaahan se töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mutta isää se pikkul'tka ei muista. Nyt sitä etsitään EK:sta avoimella etsintäkuulutuksella.
Tällä palstalla on kyllä aivan järkyttävää naisvihaa. Mikä oikeuttaa sua sanomaan häntä tommosella haukkumasanalla? Oletko oikeasti aikuinen ihminen, vai joku pikkulapsi joka juuri kuullut jossain sanan l u t k a?
:D Olen aikuinen nainen (akateeminen oppiarvo), jolla ei todellakaan mene läpi tuo lunttu, joka porvarisisän ruotsinsuomalaisena porvarispentuna naamioituu vasemmistolaiseksi köyhien ystäväksi, joka onkin poliittisella broilerille paras kanava päästä eteenpäin ja julkkiseksi! Vähemmän kilpailua kuon todellisilla poliittisilla areenoilla. Ja jengi menee halpaan niin että rutisee, kun se näyttää ihan Lucia-neidolta, sen on ihan pakko olla Hyvä Ihminen!1111
Jos oikeaa vasemmistolaista, köyhyyttä ymmärtävää kompetenssia vasemmistonaisista haetaan, ainoa oikea on Kyllönen. Mutta häneltä puuttuu habituksesta söpö pikkutyttömäisyys, joten kaikki äänestävät Litä. Kun se näyttää niin Hyvikseltä. Jeah.... mutta politiikan teko, etenkin talous- ja köyhyysasioissa on pik-kaisen jotain muuta kuin Hyveellisen näköinen ulkonäkö. Ja ei, en ole persu. Olen poliittisesti sitoutumaton. Koska tuohon järkkyyn touhuun ei voi kukaan tervejärkinen sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Olen aikuinen nainen (akateeminen oppiarvo), jolla ei todellakaan mene läpi tuo lunttu, joka porvarisisän ruotsinsuomalaisena porvarispentuna naamioituu vasemmistolaiseksi köyhien ystäväksi, joka onkin poliittisella broilerille paras kanava päästä eteenpäin ja julkkiseksi! Vähemmän kilpailua kuon todellisilla poliittisilla areenoilla. Ja jengi menee halpaan niin että rutisee, kun se näyttää ihan Lucia-neidolta, sen on ihan pakko olla Hyvä Ihminen!1111
Jos oikeaa vasemmistolaista, köyhyyttä ymmärtävää kompetenssia vasemmistonaisista haetaan, ainoa oikea on Kyllönen. Mutta häneltä puuttuu habituksesta söpö pikkutyttömäisyys, joten kaikki äänestävät Litä. Kun se näyttää niin Hyvikseltä. Jeah.... mutta politiikan teko, etenkin talous- ja köyhyysasioissa on pik-kaisen jotain muuta kuin Hyveellisen näköinen ulkonäkö. Ja ei, en ole persu. Olen poliittisesti sitoutumaton. Koska tuohon järkkyyn touhuun ei voi kukaan tervejärkinen sitoutua.
Akateeminen nainen? Hah, älä nyt naurata.
😂😂😂 Joo ihan varmasti sielä ilmotetaan jonku paksuus.