Onkohan Li raskaana?
Huomenna joku Vasemmistoliiton tiedotustilaisuus.
Kommentit (43)
Tuskin raskaudesta tiedotustilaisuutta järjestetään.
Todennäk,öisesti ilmoittaa, että asettuu ehdolle puheenjohtajaksi, marraskuun Vasemmistoliiton puoluekokouksessa.
Eihän Li voi itse päättää, että jatkaa puheenjohtajana!
Puheenjohtajan valitsee puoluekokous.
Eipä sitä millainen tiedotus sieltä tulee.
Toivottavasti ei kuitenkaan mitään huonoa, kansalaisten kannalta.
Synnytystalkoisiin rupeaa. Samalla ilmoitettaneen sijaisjärjestelyistä ministerin ja puoluejohtajan tehtävien tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli heti ekana mieleen, että on raskaana. Ei suostunut vastaamaan kysymykseen onko raskaana vaan vastasi ihan ympäripyöreetä.
Olisi kovin suuruudenhullu tapa ilmoittaa raskaudestaan näin.
Haluaako se näyttää esimerkkiä ja aloittaa vauvabuumin? Vassareiden seuraava vaaliteema on synnytystalkoot!
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaa jatkavansa puheenjohtajana tai sitten ilmoittaa löytäneensä jonkin paremman suojatyöpaikan. Missään nimessä ei luovu isosta ministerin palkkakuitista heti kättelyssä, sen verran on vassareilla ahneus verissä.
Kaikki muut poliitikot sen sijaan luopuvat ensimmäiseksi ministerinpestistä kun saavat sen. Se on se poliitikon tavoite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tarvii pitää tiedoitustilaisuutta jos on raskaana. Olettaisi että on jotain muuta tärkeää asiaa. Onko kukaan muukaan pitänyt oikein tiedotustilaisuuden raskaidestaan? En muista.
Vaikuttaahan se töihin.
Ei vaikuta vielä 9 kuukauteen.
Joo kiva. Ensin naiset haluu vastuuta ilmoille ja sitten heti paksuksi isolla rahalla
Vihjataanko täällä esiaviolliseen seksiin??!!??
HÄVYTÖNTÄ!!
Vierailija kirjoitti:
Onko hän tosiaan vasta 32v?? Näyttää huomattavasti vanhemmalta , luulin että kohta 40v.
Ruma kuten vassariakat yleensäkin. Eivät pärjää ulkonäkökilpailussa niin katkeruuksissaan ryhtyvät femakoiksi
Onnea Antti Rinteelle raskaudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mutta isää se pikkul'tka ei muista. Nyt sitä etsitään EK:sta avoimella etsintäkuulutuksella.
Tällä palstalla on kyllä aivan järkyttävää naisvihaa. Mikä oikeuttaa sua sanomaan häntä tommosella haukkumasanalla? Oletko oikeasti aikuinen ihminen, vai joku pikkulapsi joka juuri kuullut jossain sanan l u t k a?
:D Olen aikuinen nainen (akateeminen oppiarvo), jolla ei todellakaan mene läpi tuo lunttu, joka porvarisisän ruotsinsuomalaisena porvarispentuna naamioituu vasemmistolaiseksi köyhien ystäväksi, joka onkin poliittisella broilerille paras kanava päästä eteenpäin ja julkkiseksi! Vähemmän kilpailua kuon todellisilla poliittisilla areenoilla. Ja jengi menee halpaan niin että rutisee, kun se näyttää ihan Lucia-neidolta, sen on ihan pakko olla Hyvä Ihminen!1111
Jos oikeaa vasemmistolaista, köyhyyttä ymmärtävää kompetenssia vasemmistonaisista haetaan, ainoa oikea on Kyllönen. Mutta häneltä puuttuu habituksesta söpö pikkutyttömäisyys, joten kaikki äänestävät Litä. Kun se näyttää niin Hyvikseltä. Jeah.... mutta politiikan teko, etenkin talous- ja köyhyysasioissa on pik-kaisen jotain muuta kuin Hyveellisen näköinen ulkonäkö. Ja ei, en ole persu. Olen poliittisesti sitoutumaton. Koska tuohon järkkyyn touhuun ei voi kukaan tervejärkinen sitoutua.
Ethän sinä osaa edes kirjoittaa. Taidat olla tarkkisluokan Jykä tai Make. Vuosimallia 72.
Akateeminen oppiarvo??? Ehkä sittenkin olet Pera, vuosimallia 59.
Kuka sen olis paksus pannut? Ilmottaa varmaan olevansa raskas kommunisti lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mutta isää se pikkul'tka ei muista. Nyt sitä etsitään EK:sta avoimella etsintäkuulutuksella.
Tällä palstalla on kyllä aivan järkyttävää naisvihaa. Mikä oikeuttaa sua sanomaan häntä tommosella haukkumasanalla? Oletko oikeasti aikuinen ihminen, vai joku pikkulapsi joka juuri kuullut jossain sanan l u t k a?
:D Olen aikuinen nainen (akateeminen oppiarvo), jolla ei todellakaan mene läpi tuo lunttu, joka porvarisisän ruotsinsuomalaisena porvarispentuna naamioituu vasemmistolaiseksi köyhien ystäväksi, joka onkin poliittisella broilerille paras kanava päästä eteenpäin ja julkkiseksi! Vähemmän kilpailua kuon todellisilla poliittisilla areenoilla. Ja jengi menee halpaan niin että rutisee, kun se näyttää ihan Lucia-neidolta, sen on ihan pakko olla Hyvä Ihminen!1111
Jos oikeaa vasemmistolaista, köyhyyttä ymmärtävää kompetenssia vasemmistonaisista haetaan, ainoa oikea on Kyllönen. Mutta häneltä puuttuu habituksesta söpö pikkutyttömäisyys, joten kaikki äänestävät Litä. Kun se näyttää niin Hyvikseltä. Jeah.... mutta politiikan teko, etenkin talous- ja köyhyysasioissa on pik-kaisen jotain muuta kuin Hyveellisen näköinen ulkonäkö. Ja ei, en ole persu. Olen poliittisesti sitoutumaton. Koska tuohon järkkyyn touhuun ei voi kukaan tervejärkinen sitoutua.
Akateeminen nainen? Hah, älä nyt naurata.
Todellakin olen. Kykyni käyttää koko diskurssien kirjoa on mittava. Ja pikkul-utkaa, jota te muut silmät killillään ihailette valmiiksi täytetty vaalilappu kädessä, luen tarkemmin ja syvemmältä kuin te hyväuskoiset. Satun tuntemaan tapauksen. Köyhyys on hänelle jännittävä tutkimuskohde, kuin eksoottinen hyönteinen, jota tarkastelemalla saa kivasti fyrckaa mutta jota ei tod. mielellään päästäisi iholle ryömimään. Mutta hej, äänestäkää te vain Litä, sen on pakko olla kaikenlainen talouspoliittinen Nero, käyttäähän se niin usein sanaa cöyhyys puheessaan!1 Greta presidentiksi ja Li myös presidentiksi, niin kaikilla on fyrckaa mut ei yhtään ympäristöepäystävällisesti xD
Enpä osaa arvata mistä on kysymys, mutta todennäköisesti lasku menee veronmaksajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Jenni. Akateeminen oppiarvo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen nainen? Hah, älä nyt naurata.
Todellakin olen. Kykyni käyttää koko diskurssien kirjoa on mittava. Ja pikkul-utkaa, jota te muut silmät killillään ihailette valmiiksi täytetty vaalilappu kädessä, luen tarkemmin ja syvemmältä kuin te hyväuskoiset. Satun tuntemaan tapauksen. Köyhyys on hänelle jännittävä tutkimuskohde, kuin eksoottinen hyönteinen, jota tarkastelemalla saa kivasti fyrckaa mutta jota ei tod. mielellään päästäisi iholle ryömimään. Mutta hej, äänestäkää te vain Litä, sen on pakko olla kaikenlainen talouspoliittinen Nero, käyttäähän se niin usein sanaa cöyhyys puheessaan!1 Greta presidentiksi ja Li myös presidentiksi, niin kaikilla on fyrckaa mut ei yhtään ympäristöepäystävällisesti xD
Sähän olet juomanlaskija joka ei löydä kokoistaan miestä:DD
No ehkä pitää tuollaista tungettelevana ja henkilökohtaisena kysymyksenä, mitä se onkin. Eri asia on se, jos hän haluaa julkistaa sen kaikille haluamallaan hetkellä.