23.09.2020 mikä on sinun elämäntilanteesi silloin?
Osaatko arvioida, muuttuuko paljon elämässäsi vuoden kuluessa?
Mitä toivoisit tapahtuvan?
Mitä pelkäät tapahtuvan?
Oletko vain vuoden vanhempi, mutta muuten mennään kuten ennenkin?
Minulla on varmaan asiat aika samalla tapaa, ei ole enää lapsia kotosalla, joten ei ole muutoksia heidän kauttaan, esim yläasteen alkamista tai sen tapaisia asioita. Työelämässäkään ei ole odotettavissa muutoksia, ellei sitten koko ala kaadu, eikä se asia kyllä ole ihan mahdottomuus. Sairastumisia pelkään jonkun verran, omalla ja läheisten kohdalla. Niin paljon on syöpiä ollut suvussa.
Kommentit (33)
Näillä näkymin minulla on vuoden kuluttua puolivuotias vauva, eli olen äitiyslomalla. Suoritan samalla kursseja yliopistolla toiseen maisterintutkintooni. Ollaan myös menty naimisiin avomieheni kanssa. Luultavasti asumme samassa paikassa, mutta toivottavasti pientä pintaremonttia on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaikka siihen mennessä saisin seksiä. Tuntuu olevan nyt niin tiukassa miehillä sen kikkelin livauttamisen kanssa.
Miten voi olla vaikea saada seksiä / kikke**ä?
Vaikka asun pienellä paikkakunnalla ja olen erittäin nirso miesten suhteen niin puutteessa en joudu olemaan.
Moni käyttää sanaa 'toivoisin'. Sen sijaan, että sanotte esim. 'Toivoisin olevani silloin unelmatyöpaikassa' sanokaa reippaasti' Olen silloin unelmatyöpaikassa' Ihmisen alitajunta on uskomattoman voimakas asia ja kun tässä hetkessä käyttäydytte niin kuin tuo unelma olisi jo totta, ohjelmoitte alitajuntaanne paremmin saavuuttamaan halutun asian. Suosittelen myös vision boardin pitoa näkyvällä paikalla kotonanne, johon merkkaatte unelmanne ja katsotte tätä päivittäin.
Kuopus on aloittanut peruskoulun. Ole innoissani uudesta työstäni. Kesän kiireet ovat takanapäin. On aika alkaa valmistautumaan joulusesonkiin ja suunnittelemaan seuraavaa kesää.
Toivon että olen pienen vauvan äiti tai raskaana. Toivon että pääsen yliopistoon. Toivottavasti kotona olisi tehty pientä pintaremonttia.
Osaatko arvioida, muuttuuko paljon elämässäsi vuoden kuluessa? ei yhtikäs mitään, tai jos muuttuu niin vain huonompaan suuntaan, mitään hyvää ei ainakaan tapahdu se on 100-varma
Mitä toivoisit tapahtuvan? en toivo elämältä enää muuta kuin että se loppuisi mahdollisimman pian
Mitä pelkäät tapahtuvan? että sekoan töissä ja nolaan itseni työ"kavereiden" edessä, yritän taas itsem urhaa
Oletko vain vuoden vanhempi, mutta muuten mennään kuten ennenkin? luultavasti tohon päälle myös lievästä ylipainosta lihonut kunnon ylipainoon
tänään tein itseni kanssa diilin: jos tämä kammottava kuukautiskipu ei ole munasarjasyöpää tai vastaavaa tappavaa tautia, lupaan olla onnellinen tästä eteenpäin vaikka elämän elämääni yksin.
Haluan siis ensi vuonna tähän aikaan olla
- hengissä ja onnellinen.
Ensisijaisesti nämä.
Toissijaisesti minulla on indeksirahastossa 110 000 eur rahaa, asun toisessa asunnossa kuin nyt ja olen viimeinkin saanut maisteriopinnot loppuun. Tämä kaikki keski-iän kunniaksi. Kaikesta tästä lupaan nauttia. Haluan lakata suremasta ja valittamasta. Kunhan vain pysyn hengissä ja terveenä. Elämä on arvokas juttu, yksinäänkin.
Luultavasti olen New Yorkissa tai Pariisissa viettämässä syntymäpäivääni. Tuskin elämäni hirveästi vuodessa tulee muuttumaan. Junnaa paikallaan.
Mä olen resetoinut elämäni ja aloittanut paremmilla spekseillä uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että olen pienen vauvan äiti tai raskaana. Toivon että pääsen yliopistoon. Toivottavasti kotona olisi tehty pientä pintaremonttia.
Olisi mielenkiintoista kuulla mistä johtuu alapeukutus.
Jeesus olisi tullut noutamaan omansa pois, eli taivaassa, täällä maassa jyllätessä ydinsota
Jos terveenä pysytään niin sama tilanne kuin nyt: käyn töissä, asun puolisoni kanssa, harrastetaan ja matkaillaan. Aikuista lasta tapaan silloin tällöin ja välillä suosittelemme.
Opiskelija olen yhä edelleen, toivottavasti opintopisteitä alkaa olla 120 kasassa, eikä rästissä tehtäviä. En panisi pahakseni jos jonkun miehen löytäisin, eli siis seurustelisin tuolloin.