Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paremmat ja huonommat AMK:t opiskella fysioterapeutiksi?

Vierailija
23.09.2019 |

Eli onko eri ammattikorkeakouluilla eroja maineessa fysioterapian opiskelun kannalta?
Kokemuksia jakaa, millaisina koit/koet fysioterapian opetuksen laadun sun AMK:ssa?

Miten ylipäätään fysioterapian opetuksen laatu nykyään Suomessa, onko esim. kansainvälisellä tasolla uusimmassa tiedossa kiinni, vai vanhanaikaista opetusta?
Jos haluaa varmistua, ettei opi asioita väärin, onko joku tietty AMK mitä kannattaisi välttää, tai tietty mihin hakea?

Kiitos jos joku vaivautuu ja uskaltaa avautua näkemyksistään!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla