Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka vielä nykyaikana hommaa matkan matkatoimistosta?

Vierailija
23.09.2019 |

Vai vieläpä pakettina??

Nykyään helppo varata itse hotelli ja sitten lennot.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä helppoa ja oikeastaan vielä helpompaa on varata pakettimatka. Me kyllä etsitään ja varataan itse meille sopivat lennot ja hotellit, mutta ymmärrän täysin niitä jotka ostaa pakettimatkoja.

Vierailija
2/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa käytiin pakettimatkalla kun tuli halvemmaksi kuin itsevarattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettimatkoilla ne järkkää suorat lennot usein itse. 

Toki jos tämä näyttää hyvältä niin antaa palaa vain: Helsinki - Kos

07.15 - 20.10

12 h 55 min (2 välilaskua) 

Lähtölentokenttä: HEL - CPH - ATH Saapumislentokenttä:- KGS

Aegean 7226 lennon liikennöi Olympic

--

Kiva säästää satanen

Vierailija
4/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työpaikalla on sopimus matkatoimiston kanssa, iso firma ja moni matkustaa säännöllisesti joten saivat hyvän diilin.

Vierailija
5/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa hyvää asiakaspalvelua. Vähän vaativampi maku matkojen suhteen. Onhan näitä erikoismatkatoimistoja.

Vierailija
6/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Lennot, hotelli, matkat hotelille ja lentokentälle samalla kertaa. Kuinka kätevää ja helppoa.

Vierailija
7/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuyn käteisellä maksaa niin sossu ei näe tiliä

Vierailija
8/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaston kannalta turhat välilaskut ovat typeriä. Koneiden päästöt ovat suurimmat noustessa ja laskeutuessa.

Vierailija
9/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haluaa päästä helpolla ja vain nauttia.

Vierailija
10/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein lapsiperheet, jotka haluavat, että hotellissa on muitakin suomalaisia lapsiperheitä. 

Vierailija
11/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole nettiä, kaikki eivät osaa englantia jne..pää pois kuplaperseestä edes hetkeksi.

Vierailija
12/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat lennot saarille on ehdoton valtti. Tottakai varaan pakettimatkan Aurinkomatkoilta tai Apollomatkoilta Finnairin lennoilla jos Finnair myy samaa suoraa lentoa 700 eurolla. 500 eurolla saan lennon + hotellin, eikä kukaan silti pakota minua asumaan siinä hotellissa jos se ei miellytä. Ei minulla ole mitään motivaatiota lähteä seikkailemaan vaihdollisilla lennoilla Kreikan saarille mennessäni. 

Vierailija
13/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kohteesta. Katoin juuri pakettimatkaa Madeiralle. 

Sinne näkyy olevan kalliit lennot, joten paljon edullisemmaksi tulee ostaa pakettimatka kuin erikseen lennot ja hotellin. 

Vierailija
14/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta lennot ovat omatoimimatkoilla ihan pain in the ass joko välilaskujen kanssa tai sitten lentoajat ovat Venuksesta. Siksi pakettimatka. Kaikki menee nätisti. Ja kun ilmiselvästi tähän konkurssiin viittaat: maksan matkani luottokortilla.

Vierailija
15/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Eläkeläiset,

- lapsiperheet,

- ne jotka tahtovat EUn pakettimatkadirektiivin tuoman turvan,

- ne jotka haluavat suorat lennot sesonkikohteisiin,

- ne jotka osaavat hyödyntää hotellin ”paljoustarjouksia”,

- ne jotka eivät ymmärrä muita kieliä kuin suomea,

- ne, joilla ei ole ajokorttia tai eivät halua ajaa ulkomailla,

- yksinäiset, jotka haluavat matkaseuraa

Vierailija
16/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Silloin harvoin kun matkustan niin en jaksa enkä halua nähdä ylimääräistä vaivaa itse. Haluan nauttia ja antaa muiden ammattilaisten hoitaa, hoidan vain maksun. Haluan myös ennakkotietoa hotellista ja haluan tietää missä hotellissa majoitun.

Ainakin ennen oli myös suomalainen matkatoimiston opas paikan päällä tavoitettavissa jos tuli jotain kysyttävää.

Ei tulisi mieleenkään lähteä seikkailemaan omatoimisesti, olen silloin lomalla ja olen henkisesti jo matkan varaamisesta alkaen.

En matkusta silloin jos ei ole varaa.

Vierailija
17/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt eläissäni yhdellä pakettimatkalla, ja sitä porukkaa katseltuani ymmärrän hyvin miksi matkatoimistoillakin on vielä bisnestä. Niin turvenuijaa ja avutonta sakkia, että en edes tiedä miten selviytyvät normiarjessa.

Vierailija
18/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että aika usein pakettimatka tulee jopa halvemmaksi kuin itse järjestetyt lennot+hotellit. Lisäksi kaikki kuljetukset ym. lentokentiltä hotelleille on järjestetty, joten aika kiva kun ei tarvitse itse ruveta selvittelemään takseja tai julkisten kulkemisia. Monesti laukutkin saa suoraan hotellille ja lähtiessä voi jättää hotellin resoaan, josta ne hoidetaan lennolle. Ei aika vaivatonta, mikä on kuva varsinkin lasten kanssa.

Vierailija
19/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä eräässä matkaopassarjassa näki mitä junttireissaajaa pakettimatkaajat ovat 😂

Ollaan jo ihan perseet bussin saavuttua hotellille.

Vierailija
20/38 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes poikkeuksetta lennot ovat omatoimimatkoilla ihan pain in the ass joko välilaskujen kanssa tai sitten lentoajat ovat Venuksesta. Siksi pakettimatka. Kaikki menee nätisti. Ja kun ilmiselvästi tähän konkurssiin viittaat: maksan matkani luottokortilla.

Lennot riippuvat tietysti kohteesta. Me esim. lennämme etupäässä Euroopan isoihin kaupunkeihin, joihin saa ihan hyvin suoria lentoja fiksuihin aikoihin. Pakettimatkoissa on toki omat hyvät puolensa, mutta eivät ne nyt aina ole ainoa tapa saada järkevät lennot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi