Vierailija
Poiminta

Kyselen vaan kun odottelen toista syntyväksi. Esikoinen syntyi 39+0, nyt ollaan jo se aika ylitetty ja vauva tuntuu vaan viihtyvän mahassa, joka on minulle kyllä yllätys ! :D

Sivut

Kommentit (278)

Vierailija

Esikoista käynnisteltiin viikolla 42 ja päätyi kiireelliseen sektioon kun ei vain käynnistynyt millään. Toinen tuli sitten suunnitellulla sektiolla 39+6 eikä taaskaan mitään aikomusta syntyä itekseen :D

Vierailija

Kaikki kolme lastani rv 40+0. Olivat täsmällisesti aikataulussa. Yksi synnytyksistä tosin käynnistettiin kiireellisesti kalvojen puhkaisulla ja oksitosiinitipalla. Sikiön sykkeet olivat turhan korkeat ja syyksi paljastui keuhkojen epäkypsyys, jota ei havaittu raskausaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ensimmäinen viikolla 35, seuraava viikolla 39, sitten viikolla 36 käynnistys, nelonen viikolla 38 käynnistys, vitonen viikolla 39, kutonen 38 ja viimoinen 32 viikolla.

Vierailija

Eka 40+5 ja toinen laskettuna päivänä. Molemmat syntyneet torstaina ja aamulla aikaisten eli molemmilta yö synnyttåmässå. Itsestään käynnistyivät.

Vierailija

Tämä kiinnostaa, esikoinen syntyi 36+2 ja nyt 35+6 jännäilen - saattaa olla jäljellä mitä vain viikosta kuuteen viikkoon! Vastailkaa ihmeessä muutkin =)

Vierailija

Esikoinen syntyi 38+5, toista ei vielä ole. Mutta synnyin itse samoilla viikoilla 38+5. Kun taas isosiskoni, joka syntyi itse viikolla 42, niin myös hänen kaksi lastaan ovat syntyneet viikolla 42.

Vierailija

Lapseni syntymästä on yli 20 vuotta, joten en muista miten nuo viikot menee, mutta hän syntyi seuraavana päivänä milloin oli laskettu aika.

Muita lapsia ei olekaan.

Vierailija

Eka syntyi 39+1 ja toinen käynnistettiin 40+3 veden tiputtelun vuoksi. Syntyi 40+4.
Tästä toisesta sanottiin jo viikolla 36, että saattaa lähteä syntymään millon vaan, mutta ties kuinka pitkään olisi viihtynyt, ellei olisi saanut vauhtia lääkkeillä...

Vierailija

Vaikuttaa siltä että eivät mene mitenkään loogisesti nämä, eli ekan syntymäviikot eivät aina ennusta seuraavaa... Ja minä kun olin niin varma että tämä tulee aiemmin kuin esikoinen. Toisaalta olin "varma" myös sukupuolesta mutta olinkin väärässä. 😁

ap

Vierailija

Esikoinen viikolla 42+jotain käynnistettynä ja toinen viikolla 42 sektiolla, kun synnytys ei lähtenyt käynnistyksistä huolimatta käyntiin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat