Kuinka usein keskivertomiehestä joku nainen kiinnostuu baarissa?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt baarissa iskemässä naisia noin 100 kertaa. Saman verran tuli pakkeja. Sensijaan kymmenkunta on löytynyt opiskelu ja harrastusporukoista. Nyt ukkomiehenä tilanne on päivastainen. Edes ruokakaupassa ei voi käydä ilman naisten vilkuilua.
Miksi se tilanne muuttui?
Keskiverto on parasta puoliso matskua.
Saat olla varma, että kiinnostusta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan saman kysymyksen voisi esittää naisista.Kyllä oma kokemus tavis-naisten on, että kauniista naisista ollaan baarissa kiinnostuneita, ei meistä taviksista.Tähän en laske kännisten äijien kännissä loppuillan ehdotuksia narikkajonossa tai siten että haetaan viimeiselle hitaalle, ja kysytään, että lähdetään panemaan.En itse, eikä tavis kaverini etsi panoseuraa Joten miettikääpäs tätä, tavis-miehelle, kun seuraavan kerran menette baariin ja tulette tänne itkemään tätä asiaa
Juuri näin. Olen tämän kertonut aiemminkin, mutta tässä taas: Kuuluin vajaa 10 vuotta sitten erääseen sinkkuyhteisöön, jolla oli sekä live-tapaamisia että FB-ryhmä. Ryhmässä oli muutama selkeästi muita viehättävämpi nainen. Ihan poikkeuksetta, kun FB-ryhmään tuli uusia miehiä, he kiinnostuivat noista naisista. Ja naiset kertoivat, kuinka olivat taas saaneet yksityisviestejä ja kuinka olivat käyneet treffeillä. Sama live-tapaamisissa, miehet pörräsivät noiden samojen naisten ympärillä. Vasta kun olivat heiltä saaneet pakit, niin me muutkin aloimme kiinnostaa. No, siinä vaiheessa ei tietenkään enää ollut pienintäkään kiinnostusta kyseistä naista kohtaan.
Katkera? Ehkä silloin olin, joo. Ryhmässä oli muutama mies, joista olisin voinut kiinnostua elleivät he olisi muiden tavoin välittömästi osoittaneet kiinnostustaan niihin naisiin. Mutta kun sittemmin tapasin nykyisen puolisoni ihan muuta kautta niin ajattelen, että kaikki meni juuri niin kuin pitikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan saman kysymyksen voisi esittää naisista.Kyllä oma kokemus tavis-naisten on, että kauniista naisista ollaan baarissa kiinnostuneita, ei meistä taviksista.Tähän en laske kännisten äijien kännissä loppuillan ehdotuksia narikkajonossa tai siten että haetaan viimeiselle hitaalle, ja kysytään, että lähdetään panemaan.En itse, eikä tavis kaverini etsi panoseuraa Joten miettikääpäs tätä, tavis-miehelle, kun seuraavan kerran menette baariin ja tulette tänne itkemään tätä asiaa
Juuri näin. Olen tämän kertonut aiemminkin, mutta tässä taas: Kuuluin vajaa 10 vuotta sitten erääseen sinkkuyhteisöön, jolla oli sekä live-tapaamisia että FB-ryhmä. Ryhmässä oli muutama selkeästi muita viehättävämpi nainen. Ihan poikkeuksetta, kun FB-ryhmään tuli uusia miehiä, he kiinnostuivat noista naisista. Ja naiset kertoivat, kuinka olivat taas saaneet yksityisviestejä ja kuinka olivat käyneet treffeillä. Sama live-tapaamisissa, miehet pörräsivät noiden samojen naisten ympärillä. Vasta kun olivat heiltä saaneet pakit, niin me muutkin aloimme kiinnostaa. No, siinä vaiheessa ei tietenkään enää ollut pienintäkään kiinnostusta kyseistä naista kohtaan.
Katkera? Ehkä silloin olin, joo. Ryhmässä oli muutama mies, joista olisin voinut kiinnostua elleivät he olisi muiden tavoin välittömästi osoittaneet kiinnostustaan niihin naisiin. Mutta kun sittemmin tapasin nykyisen puolisoni ihan muuta kautta niin ajattelen, että kaikki meni juuri niin kuin pitikin.
Piti tietysti olla: Kyseistä miestä kohtaan.
Vaikea sanoa koska ainoa osoitus kiinnostumisesta on naisten antama signaali jonka mukaan mies saa lähestyä. Keskivertomies ei näitä signaaleja ilman tulkkia (toinen nainen) havaitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata noin päin, mutta voin vastata, että joka ikinen mies, josta olen baarissa kiinnostunut, on ollut ihan tavallinen eli keskivertomies. Ei lentäjä, ei kirurgi, ei malli, ei laatikkoleuka, ei metsästäjänsilmä, ei yli 180 cm pitkä, ei miljonääri, ei bodari, ei julkkis. Ei ole mitään yksittäistä asiaa, mikä olisi heitä yhdistänyt muuta kuin se, että ovat ensinnäkin olleet siellä baarissa ja toiseksi ovat osoittaneet kiinnostusta minua kohtaan (jep, se kuuluisa _aloite_ eli ovat edes siirtyneet juttusille katseita vaihdettuamme). Olen kiinnostunut itseni pituisista (160 cm) miehistä, pitemmistä miehistä, tukevista miehistä, kaljuuntuvista miehistä ja jopa hoikasta miehestä - tosin vain kerran ja hänet tapasin netin kautta enkä kehdannut torjua ennen kuin ainakin yritin löytää kipinää. Suurin osa miehistä on ollut ihan suomalaisittain vaaleita tai "maantienvärisiä".
Iloinen olemus, hymy, seurallisuus, kontaktin ottaminen ihmisiin (muihinkin kuin paikalla oleviin naisiin) - ne tekevät miehestä kiinnostavan.
Ok, no mutta kuinka monen naisen kanssa miehen pitäisi päätyä vaihtamaan katseita yhden baari-illan aikana keskimäärin, jotta voitaisiin puhua normaalista? Itse kun en juurikaan pääse vaihtamaan edes katsetta naisten kanssa.
AP
Kenen kanssa menet baariin? mitä teet siellä? mistä nainen huomaa, että olet seurallisen ja kivan oloinen tyyppi?
Olen käynyt baareissa jo vuodesta 2012 alkaen joka kerta yksin. Lähinnä juon alkoholia ja odotan, että joku nainen kiinnostuisi. Ja mieluummin sellainen nainen, josta voisin itsekin olla kiinnostunut.
AP
Propsit että sinulla on sentään palleja mennä yksin baariin lasilliselle. Kaikilla ei ole.
Suosittelen sinulle kuitenkin MGTOW elämäntyyliä, laita youtubessa Sandman seurantaan ja ota päivittäisiä punapillereitä häneltä ja tulet kiittämään itseäsi myöhemmin. Sitä kautta oppinet myös jonkin syvemmän tarkoituksen elämääsi.
Eikö tämän laasaspaskan mainontaa saada täältä bannattua?
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi pitäisi jostain kaljaveikosta kiinnostua???
En mene baarista Elämäni Miestä etsimään vaan pitämään hauskaa ennestään tuntemieni kanssa. Yleensä parhaat tyypit löytyvät kouluista ja töistä, siis kun arvostaa älyä, ahkeruutta ja kivaa luonnetta eikä niinkään kykyä kuluttaa päihteitä.
Ei kai baariin mennä arvostelemaan toisten kykyä kuluttaa päihteitä, vaan ihan vaan pitämään hauskaa. Outo ajattelutapa sinulla, että älykkäät, ahkerat ja kivat ihmiset eivät koskaan kävisi baarissa.
Alle parikymppiset baareilevat lähes kaikki, sitten fiksut keksivät parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele keskivertomies.
Ja monestiko pitää kiinnostua, eikö kerta riitä? Oletko jotenkin ke hari?Niin no jos mies käy vaikka 50 krt baarissa, niin montako kertaa jonkun naisen tulisi kiinnostua miehestä, jotta mies voidaan laskea normaaliksi eikä rumaksi?
AP
Sinä määrittelet normaaliuden ulkonäön mukaan? Et älykkyyden, fiksuuden, sosiaalisten taitojen, sivistyksen jne? Etkö tunne yhtään pientä ja/tai rumaa miestä, jolla käy kuitenkin jatkuvasti flaksi naisten parissa, koska hän on niin seurallinen ja hauska? Minä tunnen.
Näkeekö kaiken tuon naamasta...?
Ei, mutta harva nainen lähtee miehen mukaan baarista ilman, että olisi vaihdettu sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja monestiko pitää kiinnostua, eikö kerta riitä? Oletko jotenkin ke hari?Niin no jos mies käy vaikka 50 krt baarissa, niin montako kertaa jonkun naisen tulisi kiinnostua miehestä, jotta mies voidaan laskea normaaliksi eikä rumaksi?
AP
No menestys riippuu monesta tekijästä. Tähtien asennot, horoskooppi, päivän fiilis, itsevarmuus, Pukeutuminen, supliikkitaidot ja baarin tai paikan tyyli tunnelma sekä itse kohde, eli ollaanko räkälässä vai jossain eliittijuottolassa. Keskimäärin tutkitusti miehen tulee onnistuakseen lähestyä n.150 naista.
Mitä enemmän miehellä on rahaa yms statusta sitä helpommaksi onnistuminen tulee. Naiselle taas on miehen saanti lähinnä viitseliäisyyskysymys.Mua kiinnostaakin tässä nyt vaan se, että miten helposti keskiverto mies saa naisilta seksiä pelkän ulkonäkönsä avulla ilman, että nainen tietää mitään miehen varallisuudesta tai statuksesta.
AP
Etkö jo ymmärtänyt, että pelkän ulkonäön avulla ei saa yksikään mies tai ainakin hyvin harva. Kyse on olemuksesta ja tekemisestä. Siitä, että mies vaikuttaa kiinnostavalta, on positiivinen, sosiaalinen, aloitteellinen, mukava ja aktiivinen. Jos menet baariin yksin ja jurotat tuopin takana tai kierrät epätoivoisesti kehää niin ei kukaan kiinnostu vaikka olisit minkä näköinen.
Empiiristen havaintojeni perusteella naislle riittää, kun on komea, puhuu ja hymyilee naiselle edes jonkin verran.
Juttujen sisällöllä ei ole mitään merkitystä, ainoastaan mölinän määrällä ja sillä että näyttää kuuntelevan naista hymyillen.
Kyllä komea on aina komea ja pahempikin puusilmä kelpaa.
No ei siinä, sellaista se elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Alle parikymppiset baareilevat lähes kaikki, sitten fiksut keksivät parempaa tekemistä.
Baareja ja baareilua on monenlaista. Kun olen työmatkalla useamman yön pois kotoa, niin kyllä minä käyn silloin tällöin vähintäänkin hotellin baarissa ellen jossain muussa paikallisessa. Juon oluen, korkeintaan kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No menestys riippuu monesta tekijästä. Tähtien asennot, horoskooppi, päivän fiilis, itsevarmuus, Pukeutuminen, supliikkitaidot ja baarin tai paikan tyyli tunnelma sekä itse kohde, eli ollaanko räkälässä vai jossain eliittijuottolassa. Keskimäärin tutkitusti miehen tulee onnistuakseen lähestyä n.150 naista.
Mitä enemmän miehellä on rahaa yms statusta sitä helpommaksi onnistuminen tulee. Naiselle taas on miehen saanti lähinnä viitseliäisyyskysymys.Mua kiinnostaakin tässä nyt vaan se, että miten helposti keskiverto mies saa naisilta seksiä pelkän ulkonäkönsä avulla ilman, että nainen tietää mitään miehen varallisuudesta tai statuksesta.
AP
Etkö jo ymmärtänyt, että pelkän ulkonäön avulla ei saa yksikään mies tai ainakin hyvin harva. Kyse on olemuksesta ja tekemisestä. Siitä, että mies vaikuttaa kiinnostavalta, on positiivinen, sosiaalinen, aloitteellinen, mukava ja aktiivinen. Jos menet baariin yksin ja jurotat tuopin takana tai kierrät epätoivoisesti kehää niin ei kukaan kiinnostu vaikka olisit minkä näköinen.
Empiiristen havaintojeni perusteella naislle riittää, kun on komea, puhuu ja hymyilee naiselle edes jonkin verran.
Juttujen sisällöllä ei ole mitään merkitystä, ainoastaan mölinän määrällä ja sillä että näyttää kuuntelevan naista hymyillen.
Kyllä komea on aina komea ja pahempikin puusilmä kelpaa.
No ei siinä, sellaista se elämä on.
Selvä. Jos sinä tiedät noin olevan, niin sitten se varmaan on niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. Mitä ite oon nähnyt niin kyllä teitä tavisnaisia lähestytään eniten. Eihän ne alimmat 90% miehistä tavisnaista parempaa edes uskalla yrittää. Mitä järkeä edes olisi kun kuitenkin tulee pakit. Useimmiten kun niitä tulee tavisnaisiltakin.
Ja ei miehet selvinpäin alkuillasta ketään lähesty joten turha ottaa puheeksi. Ehkä jossain ulkomailla missä naisilla on käytöstapoja eivät ole täysin kilahtaneita mt ongelmaisia tapahtuu tuollaista.
Oma kokemus taas on, että kauniimpaa ystävääni tullaan iskemään aina, kun ulkona käydään. Fiksut jopa huomioi minunkin olemassaoloni, törkeimmät tapaukset kiilaa väliin kesken keskustelun ja ignooraavat mut kokonaan.
Protip, noi fiksummat tapaukset on niitä, jotka ovat saaneet, jos ovat saaneet.
Olen ns. Tavismies, ennen oli vientiä muutamia kertoja vuodessa, jos olettaa että kävi vaikka sen 20 kertaa baarissa niin 3 kertaa kävi flaksi.
Mutta ei ne naiset ilman juttelua mukaan lähteneet.
Sitten olin 12v naimisissa, nyt ikää 40v, ollut sinkku 3 vuotta.
Edelleenkään en ole lihava, kuutioleuka tai hoikkakaan. Sellainen perus 172cm norni tyyppi.
En akateeminen, en rikas, ihan perus.
Ketään naista ei kiinnosta, en tosin etsikään 20 vuotiaita...
Lähinnä 35-40 haarukassa.
En tiedä missä menee vikaan.
Ehkä siirryttävä deittipalstoille, jos sitä kautta sitten.
M40v
Muistakaa , että se mitä naiset sanoo keskiverroksi on jo kuvainnollisesti SM-liiga pelaaja. Miehet laskee joukostaan keskiverroiksi 1-3 divaripelaajat, mutta naisille nämä ovat jo näkymättömiä.
Tosi vaikea sanoa olenko keskivertomies. Naamataulu on komeahko ja kroppa urheilullinen. Olen verbaalisesti lahjakas ja älykäs. Nämä uskallan itsestäni sanoa vaikka itsetunto on huono. Ongelma on lyhyys. Ei minulla ole mitään jakoa naisiin. Lyhyydestä ja tiedosta, että se pituus on maailman tärkein ominaisuus, seuraa sitten huono itsetunto. Joku toinen voi sen klaarata ja olla ok sen kanssa, mutta minut se on lyönyt maahan.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa , että se mitä naiset sanoo keskiverroksi on jo kuvainnollisesti SM-liiga pelaaja. Miehet laskee joukostaan keskiverroiksi 1-3 divaripelaajat, mutta naisille nämä ovat jo näkymättömiä.
Tässäkin keskustelussa on koitettu miehiltä kysyä mikä on keskiverto mutta edes te ette osaa siihen vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin keskustelussa on koitettu miehiltä kysyä mikä on keskiverto mutta edes te ette osaa siihen vastata.
Sellainen jota ei katukuvassa jää katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaikea sanoa olenko keskivertomies. Naamataulu on komeahko ja kroppa urheilullinen. Olen verbaalisesti lahjakas ja älykäs. Nämä uskallan itsestäni sanoa vaikka itsetunto on huono. Ongelma on lyhyys. Ei minulla ole mitään jakoa naisiin. Lyhyydestä ja tiedosta, että se pituus on maailman tärkein ominaisuus, seuraa sitten huono itsetunto. Joku toinen voi sen klaarata ja olla ok sen kanssa, mutta minut se on lyönyt maahan.
Minulla sama. Sitten pitäisi olla hyvä itsetunto. Puuttuu ominaisuus, jota vastakkainen sukupuoli pitää aina huonoimpana ominaisuutena, niin on mahdotonta olla välittämättä siitä. Myrkynkylvön aloitti jo siskoni lapsuudessa, paasaamalla kuinka vain pitkä mies on mies. Täältä on syvä naisvihani alkujaan peräisin.
Ei koskaan, paitsi ne 1,5 promillen valomerkkilumput.