Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein keskivertomiehestä joku nainen kiinnostuu baarissa?

Vierailija
22.09.2019 |

Tietääkö kukaan?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut baarissa todella monia ihania keskivertomiehiä ja muutamalle olisin antanut jos olisivat vieneet juttua pidemmälle. Mutta veikkaan että liian monet rukkaset, metoo ja ”oman tason” ymmärrys masentavat suomalaisia miehiä.

Vierailija
42/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele keskivertomies.

Ja monestiko pitää kiinnostua, eikö kerta riitä? Oletko jotenkin ke hari?

Niin no jos mies käy vaikka 50 krt baarissa, niin montako kertaa jonkun naisen tulisi kiinnostua miehestä, jotta mies voidaan laskea normaaliksi eikä rumaksi?

AP

Sinä määrittelet normaaliuden ulkonäön mukaan? Et älykkyyden, fiksuuden, sosiaalisten taitojen, sivistyksen jne? Etkö tunne yhtään pientä ja/tai rumaa miestä, jolla käy kuitenkin jatkuvasti flaksi naisten parissa, koska hän on niin seurallinen ja hauska? Minä tunnen.

Näkeekö kaiken tuon naamasta...?

???

Nythän puhuttiin nimenomaan baariympäristöstä, ei deittipalvelun still-kuvasta. Tottakai nainen katsoo, kuinka mies käyttäytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no jos mies käy vaikka 50 krt baarissa, niin montako kertaa jonkun naisen tulisi kiinnostua miehestä, jotta mies voidaan laskea normaaliksi eikä rumaksi?

AP

No menestys riippuu monesta tekijästä. Tähtien asennot, horoskooppi, päivän fiilis, itsevarmuus, Pukeutuminen, supliikkitaidot ja baarin tai paikan tyyli tunnelma sekä itse kohde, eli ollaanko räkälässä vai jossain eliittijuottolassa. Keskimäärin tutkitusti miehen tulee onnistuakseen lähestyä n.150 naista.

Mitä enemmän miehellä on rahaa yms statusta sitä helpommaksi onnistuminen tulee. Naiselle taas on miehen saanti lähinnä viitseliäisyyskysymys.

Mua kiinnostaakin tässä nyt vaan se, että miten helposti keskiverto mies saa naisilta seksiä pelkän ulkonäkönsä avulla ilman, että nainen tietää mitään miehen varallisuudesta tai statuksesta.

AP

Etkö jo ymmärtänyt, että pelkän ulkonäön avulla ei saa yksikään mies tai ainakin hyvin harva. Kyse on olemuksesta ja tekemisestä. Siitä, että mies vaikuttaa kiinnostavalta, on positiivinen, sosiaalinen, aloitteellinen, mukava ja aktiivinen. Jos menet baariin yksin ja jurotat tuopin takana tai kierrät epätoivoisesti kehää niin ei kukaan kiinnostu vaikka olisit minkä näköinen.

Ai? Minä menen baariin aina yksin, jurotan pöydässä yksin, en ole aloitteellinen tai aktiivinen, mutta lähes joka kerta saan naisseuraa. Olen toki mukava, jos seuraani hakeudutaan.

M

Kerro ihmeessä lisää! Oletko poikkeuksellisen komea vai mikä on salaisuutesi? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
44/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi pitäisi jostain kaljaveikosta kiinnostua???

En mene baarista Elämäni Miestä etsimään vaan pitämään hauskaa ennestään tuntemieni kanssa. Yleensä parhaat tyypit löytyvät kouluista ja töistä, siis kun arvostaa älyä, ahkeruutta ja kivaa luonnetta eikä niinkään kykyä kuluttaa päihteitä.

Voi kun siellä baareissa käy ihan meitä tavallisia ihmisiä. Samoja joita näet koulussa, töissä ym. Ei se baarissa käynti kerro vielä mitään luonteesta, älystä, ahkeruudesta, päihteiden kulutuksesta...

Vierailija
45/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No menestys riippuu monesta tekijästä. Tähtien asennot, horoskooppi, päivän fiilis, itsevarmuus, Pukeutuminen, supliikkitaidot ja baarin tai paikan tyyli tunnelma sekä itse kohde, eli ollaanko räkälässä vai jossain eliittijuottolassa. Keskimäärin tutkitusti miehen tulee onnistuakseen lähestyä n.150 naista.

Mitä enemmän miehellä on rahaa yms statusta sitä helpommaksi onnistuminen tulee. Naiselle taas on miehen saanti lähinnä viitseliäisyyskysymys.

Mua kiinnostaakin tässä nyt vaan se, että miten helposti keskiverto mies saa naisilta seksiä pelkän ulkonäkönsä avulla ilman, että nainen tietää mitään miehen varallisuudesta tai statuksesta.

AP

No kun uskottelet vieläkin että miehellä ulkonäkö merkkaisi? No ei merkkaa mitään. Monet tunnetut laulajastarat yms. Ovat olleet hyvännäköisiä, mutta naisia kiinnostaneet vasta julkisuuden tai varallisuutensa takia. Pelimiesoppaat sitten opettavat miten tavis voi feikata statuksen. Edelleen tutkimusten mukaan keskivertomiehen pitää tehdä aloite n.150 naiselle ennen kuin onnistuu.

Jos se on noin vaikeaa, niin miksi seksinsaannista puhutaan kuin se olisi kaikille itsestäänselvyys, pillua saamattomia miehiä pilkataan ja haukutaan jne.

AP

Koska aihe on pelkkää kusetusta, tabu ja aiheuttaa väärinymmärryksiä enemmän kuin raamattu ja evoluutio. Voipi olla että joskus kannattaa miettiä sitä miksi eräs ammatti on syystäkin maailman vanhin, tuottoisin ja vilpittömin.

Vierailija
46/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sinä määrittelet normaaliuden ulkonäön mukaan? Et älykkyyden, fiksuuden, sosiaalisten taitojen, sivistyksen jne? Etkö tunne yhtään pientä ja/tai rumaa miestä, jolla käy kuitenkin jatkuvasti flaksi naisten parissa, koska hän on niin seurallinen ja hauska? Minä tunnen.

Näkeekö kaiken tuon naamasta...?

Käy ostamassa seksinukke jos sinulle pelkkä naama on seksissä tärkeä. Harvalle se on.

Sinäkö kuvittelet, että tuollaisia laukovan naisen luonne olisi miesten mielestä haluttava?

En minä välitä olenko haluttava sellaisten miesten mielestä jotka luulee että pelkkä naama riittää seksiin. Enhän minäkään niiden kanssa seksiä harrastaisi.

Vierailija
47/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, määrittele "keskivertomies". Yritä edes. Kehämääritelmäsi naisten kiinnostuksesta per ukko on järjetön, mistä naiset voisivat minkään miehen subjektiivista kokemusta arvioida?

No jos keskivertomiehiksi nyt lasketaan vaikka se osuus miehistä, jotka eivät kuulu siihen halutuimpaan top 10:iin, muttei myöskään vähiten halutuun 20 %:iin, niinkuin Laasasen markkina-arvoluokituksessa määritellään keskitason miehet eli "KTM:t". Kuinka helposti miehen tulisi saada pillua baarista, jotta hänestä voitaisiin puhua keskitasoisena?

AP

Laasasen tai kenen tahansa on helppo höpöttää teoreettisesti top10%:sta tai bottom20%:sta. Mitä se käytännössä on, no ei kukaan baarissa osaa tuota arvioida, jos ei sitten ole todella, todella selvästi jompaakumpaa. Mutta onhan siihen helppo vedota jos ei flaksi käy. eri

Vierailija
48/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saattaa olla myös, että tuo joka iltainen tissuttelu näkyy naamasta ja olemuksesta. Keskivertomies ei kalsarikännää sunnuntai-iltaisin.

Vierailija
49/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Etkö jo ymmärtänyt, että pelkän ulkonäön avulla ei saa yksikään mies tai ainakin hyvin harva. Kyse on olemuksesta ja tekemisestä. Siitä, että mies vaikuttaa kiinnostavalta, on positiivinen, sosiaalinen, aloitteellinen, mukava ja aktiivinen. Jos menet baariin yksin ja jurotat tuopin takana tai kierrät epätoivoisesti kehää niin ei kukaan kiinnostu vaikka olisit minkä näköinen.

Ai? Minä menen baariin aina yksin, jurotan pöydässä yksin, en ole aloitteellinen tai aktiivinen, mutta lähes joka kerta saan naisseuraa. Olen toki mukava, jos seuraani hakeudutaan.

M

Kerro ihmeessä lisää! Oletko poikkeuksellisen komea vai mikä on salaisuutesi? Minkä ikäinen olet?

Saan kyllä paljon kommentteja komeudestani, en ymmärrä miksi. En ole treenattu, trendikäs tms. Tukka harvenee, iho on huono... Ikääkin kohta neljäkymmentä. Silmät? Lempeä katse?

Vierailija
50/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata noin päin, mutta voin vastata, että joka ikinen mies, josta olen baarissa kiinnostunut, on ollut ihan tavallinen eli keskivertomies. Ei lentäjä, ei kirurgi, ei malli, ei laatikkoleuka, ei metsästäjänsilmä, ei yli 180 cm pitkä, ei miljonääri, ei bodari, ei julkkis. Ei ole mitään yksittäistä asiaa, mikä olisi heitä yhdistänyt muuta kuin se, että ovat ensinnäkin olleet siellä baarissa ja toiseksi ovat osoittaneet kiinnostusta minua kohtaan (jep, se kuuluisa _aloite_ eli ovat edes siirtyneet juttusille katseita vaihdettuamme). Olen kiinnostunut itseni pituisista (160 cm) miehistä, pitemmistä miehistä, tukevista miehistä, kaljuuntuvista miehistä ja jopa hoikasta miehestä - tosin vain kerran ja hänet tapasin netin kautta enkä kehdannut torjua ennen kuin ainakin yritin löytää kipinää. Suurin osa miehistä on ollut ihan suomalaisittain vaaleita tai "maantienvärisiä".

Iloinen olemus, hymy, seurallisuus, kontaktin ottaminen ihmisiin (muihinkin kuin paikalla oleviin naisiin) - ne tekevät miehestä kiinnostavan.

Etkö kelpuuta, jos olen 160cm laatikkoleuka?

Vierailija
51/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

M

Joitain naisia varmaan kiinnostaa, jos joku ei kuolaa perään kuin bernhardilainen.

-eri

Vierailija
52/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata noin päin, mutta voin vastata, että joka ikinen mies, josta olen baarissa kiinnostunut, on ollut ihan tavallinen eli keskivertomies. Ei lentäjä, ei kirurgi, ei malli, ei laatikkoleuka, ei metsästäjänsilmä, ei yli 180 cm pitkä, ei miljonääri, ei bodari, ei julkkis. Ei ole mitään yksittäistä asiaa, mikä olisi heitä yhdistänyt muuta kuin se, että ovat ensinnäkin olleet siellä baarissa ja toiseksi ovat osoittaneet kiinnostusta minua kohtaan (jep, se kuuluisa _aloite_ eli ovat edes siirtyneet juttusille katseita vaihdettuamme). Olen kiinnostunut itseni pituisista (160 cm) miehistä, pitemmistä miehistä, tukevista miehistä, kaljuuntuvista miehistä ja jopa hoikasta miehestä - tosin vain kerran ja hänet tapasin netin kautta enkä kehdannut torjua ennen kuin ainakin yritin löytää kipinää. Suurin osa miehistä on ollut ihan suomalaisittain vaaleita tai "maantienvärisiä".

Iloinen olemus, hymy, seurallisuus, kontaktin ottaminen ihmisiin (muihinkin kuin paikalla oleviin naisiin) - ne tekevät miehestä kiinnostavan.

Ok, no mutta kuinka monen naisen kanssa miehen pitäisi päätyä vaihtamaan katseita yhden baari-illan aikana keskimäärin, jotta voitaisiin puhua normaalista? Itse kun en juurikaan pääse vaihtamaan edes katsetta naisten kanssa.

AP

Kenen kanssa menet baariin? mitä teet siellä? mistä nainen huomaa, että olet seurallisen ja kivan oloinen tyyppi?

Olen käynyt baareissa jo vuodesta 2012 alkaen joka kerta yksin. Lähinnä juon alkoholia ja odotan, että joku nainen kiinnostuisi. Ja mieluummin sellainen nainen, josta voisin itsekin olla kiinnostunut.

AP

Propsit että sinulla on sentään palleja mennä yksin baariin lasilliselle. Kaikilla ei ole.

Suosittelen sinulle kuitenkin MGTOW elämäntyyliä, laita youtubessa Sandman seurantaan ja ota päivittäisiä punapillereitä häneltä ja tulet kiittämään itseäsi myöhemmin. Sitä kautta oppinet myös jonkin syvemmän tarkoituksen elämääsi.

Vierailija
53/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, no mutta kuinka monen naisen kanssa miehen pitäisi päätyä vaihtamaan katseita yhden baari-illan aikana keskimäärin, jotta voitaisiin puhua normaalista? Itse kun en juurikaan pääse vaihtamaan edes katsetta naisten kanssa.

AP

Kenen kanssa menet baariin? mitä teet siellä? mistä nainen huomaa, että olet seurallisen ja kivan oloinen tyyppi?

Olen käynyt baareissa jo vuodesta 2012 alkaen joka kerta yksin. Lähinnä juon alkoholia ja odotan, että joku nainen kiinnostuisi. Ja mieluummin sellainen nainen, josta voisin itsekin olla kiinnostunut.

AP

Propsit että sinulla on sentään palleja mennä yksin baariin lasilliselle. Kaikilla ei ole.

Suosittelen sinulle kuitenkin MGTOW elämäntyyliä, laita youtubessa Sandman seurantaan ja ota päivittäisiä punapillereitä häneltä ja tulet kiittämään itseäsi myöhemmin. Sitä kautta oppinet myös jonkin syvemmän tarkoituksen elämääsi.

Ei noi MGTOW-jutut tuo mitään lohdutusta tai tarkoitusta mun elämääni. Itsarin kyllä tekisin, jos voisin olla varma onnistumisesta.

AP

Vierailija
54/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt baarissa iskemässä naisia noin 100 kertaa. Saman verran tuli pakkeja. Sensijaan kymmenkunta on löytynyt opiskelu ja harrastusporukoista. Nyt ukkomiehenä tilanne on päivastainen. Edes ruokakaupassa ei voi käydä ilman naisten vilkuilua.

Vierailija
55/82 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni pala sisälläni kuolee aina, kun saan lukea/kuulla, miten kaikki paitsi hoikka mies käy. Mahdollisuuteni parisuhteeseen taitaa realistisesti katsoen olla lähellä nolla, mutta vielä pieni toivo elää.

T: Hoikka mies

Vierailija
56/82 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni pala sisälläni kuolee aina, kun saan lukea/kuulla, miten kaikki paitsi hoikka mies käy. Mahdollisuuteni parisuhteeseen taitaa realistisesti katsoen olla lähellä nolla, mutta vielä pieni toivo elää.

No kiitä itseäsi sillä tuo "ongelma" on helposti ratkaistavissa.

Osta heraproteiinia, kaurajauhoa, mantelivoita. Sitten teet pirtelöitä joissa on banaani, pakastemarjoja kuten vaikka puolukkaa, vettä, heraproteiinia, kaurajauhoa, mantelivoita.

Saat helposti +1200kcal pirtelön noilla ja teet ja juot sen 15min aikana. Vain 2 tällaista riittää päivässä ja painosi tulee kasvamaan.

Jos samalla käyt salilla niin ei mene kuin 3kk ja et ole enää hoikka vaan olet lihaksikas mies.

Älä siis valita että syönti olisi vaikeaa, minulla oli sama tekosyy 60kg rottana mutta tuolla ylläkuvaillulla tavalla minusta tuli +90kg lihaksikas mies. Syönti ei ole niin vaikeaa kuin sitä kuvitellaan.

Vierailija
57/82 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman kysymyksen voisi esittää naisista.Kyllä oma kokemus tavis-naisten on, että kauniista naisista ollaan baarissa kiinnostuneita, ei meistä taviksista.Tähän en laske kännisten äijien kännissä loppuillan ehdotuksia narikkajonossa tai siten että haetaan viimeiselle hitaalle, ja kysytään, että lähdetään panemaan.En itse, eikä tavis kaverini etsi panoseuraa Joten miettikääpäs tätä, tavis-miehelle, kun seuraavan kerran menette baariin ja tulette tänne itkemään tätä asiaa

Vierailija
58/82 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään eikä milloinkaan. Ei ole ainakaan vielä tähän päivään mennessä tapahtunut.

Vierailija
59/82 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsemani hoikka mies oli neljän lapsen isä. Eli kyllä oli kelvannut naiselle. Ja kelpasi minun jälkeeni toiselle.

Mutta saahan sitä piiloutua rumuuden, hoikkuuden, pituuden tai minkä tahansa taakse.

Vierailija
60/82 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan saman kysymyksen voisi esittää naisista.Kyllä oma kokemus tavis-naisten on, että kauniista naisista ollaan baarissa kiinnostuneita, ei meistä taviksista.Tähän en laske kännisten äijien kännissä loppuillan ehdotuksia narikkajonossa tai siten että haetaan viimeiselle hitaalle, ja kysytään, että lähdetään panemaan.En itse, eikä tavis kaverini etsi panoseuraa Joten miettikääpäs tätä, tavis-miehelle, kun seuraavan kerran menette baariin ja tulette tänne itkemään tätä asiaa

Seli seli. Mitä ite oon nähnyt niin kyllä teitä tavisnaisia lähestytään eniten. Eihän ne alimmat 90% miehistä tavisnaista parempaa edes uskalla yrittää. Mitä järkeä edes olisi kun kuitenkin tulee pakit. Useimmiten kun niitä tulee tavisnaisiltakin.

Ja ei miehet selvinpäin alkuillasta ketään lähesty joten turha ottaa puheeksi. Ehkä jossain ulkomailla missä naisilla on käytöstapoja eivät ole täysin kilahtaneita mt ongelmaisia tapahtuu tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi