Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku kutsun Gmailiin? Minulla on vielä näköjään 98 kutsua jäljellä :D

Vierailija
31.05.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin ottaa sitä tänään ja senhän näköjään saa vaan kutususta!

elmi@inmail24.com

Vierailija
2/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi inmail musta tökkii välillä... joskus ei pääse kirjautumaan ollenkaan ja sit kun pääsee niin ehkä näkee saapuneet mutta ku yrittää vastata viestiin niin tuleeki et sivua ei voi näyttää tms. tai ei pääse poistetut tai lähetetyt kansioon... ei mulla tollasta ongelmaa ollu esim luukulla eikä hotmaililla. mut suomi24 tökki niiin pahasti et sitä en ota enää ikinä. gmailia haluaisin nyt kokeilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin gmail toiminut tökkimättä. Eikä tarvi pelätä, että menee tukkoon.

Vierailija
4/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oikeesti haluan sen gmailin

Vierailija
5/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä riittää, jos joku haluaa :D

Mulla on toiminut yleensä hyvin, aika vähän on ollut mitään katkoja ja ne katkot mitä on olleet ovat olleet lyhyitä.

ap

Vierailija
6/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkis71 at yahoo piste com

Kiitos kaunis, ap! :)

Vierailija
7/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hyvä ja kätevä :)

Vierailija
8/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kertoo paljon mun tän hetkisestä työmotivaatiosta että olen täällä melkein koko ajan tavoitettavissa ;)

Vierailija
9/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotmail paljon raikkaampi ja selkeämpi, mukavampi käyttää. Hotmailissa minulla on yli 600 viestiä, osassa isoja liitetiedostoja ja 6% tilasta käytetty.

Vierailija
10/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain lisätilaa siinä? Kun mulla menee hotmail aina tukkoon : /

Kuinka suuri sen sun hotmail-tilin koko on?

Vierailija
11/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne mahtuu tajuttomasti kamaa. Tärkeimmät sp-viestitkin forwardaan sinne saman tien, eikä tarvitse säilöä muualle. Samoin tärkeät tiedostot, ja seuraavaksi rakkaimmat kuvat. Eipä sitten harmita niin paljon, jos tietsikan kovalevy hajoaa...

Vierailija
12/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan tavallinen hotmail-tili eli tilaa on 250 Mt. Sehän on se ihan normaali ilmaistilin koko hotmailissa.

Vierailija
13/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

gmail on tosi ankean oloinen ulkoasultaan

hotmail paljon raikkaampi ja selkeämpi, mukavampi käyttää. Hotmailissa minulla on yli 600 viestiä, osassa isoja liitetiedostoja ja 6% tilasta käytetty.

Vierailija
14/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus vaan on, että Gmail on huomattavasti rumempi ja typerämmän oloinen käyttää! Lisäksi jos käyttää Messengeriä ja on online-tilassa niin näkee heti kun saa sähköpostia, ei tarvitse erikseen mennä tarkistamaan.

Vierailija
15/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Saat aluksi tallennustilaa 25 Mt. 250 Mt:n tallennustilan aktivoiminen edellyttää sähköpostitilisi tarkistamista ja muita toimia väärinkäytösten ehkäisemiseksi. Tämä kestää vähintään 30 päivää. Microsoft Corporation pidättää oikeuden tarjota 250 Mt:n tallennustilaa ilmaisille Hotmail-tileille oman harkintansa mukaan.

En sanos valtavaksi jos gmailissa yli kymmenen kertaa enemmän tilaa, mutta kukin tyylillään

Vierailija
16/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuitenkin yli 600 viestiä, osassa liitetiedostoja jne. Silti vain 6% käytetty. Gmailia käytin vähän aikaa, mutta kyllästyin siihen. Tosi ankea ulkoasu ja muutenkin typerän oloinen käyttää. Kun käytän lisäksi messengeriä niin näen heti kun saan viestin kun olen koneella. Ei tarvitse käydä koko ajan tarkistamassa.

Vierailija
17/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laisseri at hotmail . com

kiitokset!

Vierailija
18/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihla71 @ luukku .com

Vierailija
19/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kunnon flaidis siihen päälle, että mitä sähköpostia pitää käyttää ;)

Mulla on ollut hotmail, purpleturtle, koulun s-postit, webinfot, yahoot ja jopa yksi pienempi vielä, mutta tähän asti gmail on toiminut mulla parhaiten.

Vierailija
20/24 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vaikka huomenna vielä etsiä ketjun, ja laittaa lisää kutsuja jos joku haluaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme