Mitä tehdä, kun mies tutkii salaa käsilaukun ja lompakon sisällön?
Kommentit (63)
Laita sinne sellaiset naisten pikkarit mitä et itse käytä, suihkauta niihin vielä vierasta hajuvettä. Dildo vielä minigrip-pussiin. Ja anna ukon kiehua :D
Vierailija kirjoitti:
Puhua asiasta ja jos se ei lopu, laittaa kotiin tultuaan lompakko ja laukku lukolliseen kaappiin. Siinä kohtaa kannattaa kyllä jo miettiä, onko suhteella ylipäänsä tulevaisuutta.
Kannattaako oikeesti miettiä enää yhtään mitään?
Jos tarvii suhteessa ollessa tutkia puolison tavaroita,stalkata ym puolisoa,niin sillon ei oo suhteessa todellakaan kaikki hyvin.
Mitä ihmettä mies niistä etsii? Ei minulla ole ainakaan käsilaukussa ja lompakossa yhtään mitään mielenkiintoista ikinä. Jos mies haluaa kaivella käsilaukkuni tavaroita, eli mitä sieltä nyt löytyykin, pari tamponia, nenäliinapaketti, huulirasva, käsirasva, laastareita kantapäähän, kynä, paperia, hius donitsi, hiusharja ja vastaavaa, niin hieman ihmettelisin. Lompakossa on taas pankkikortit, ajokortti, muutama bonuskortti, pikkurahaa ehkä alle kympin arvosta jne. Jeejee...
Laita sinne lappu jossa lukee "VITTUAKO NÄITÄ NUOHOAT?!"
Ei kaveri pysty sanomaan asiasta mitään myöntämättä syyllisyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se tutkii salaa, mistä tiedät?
Olen epäillyt jo pitkään. Nyt asetin käsilaukkuni ja lompakkoni tietyllä tavalla lähtiessäni juoksemaan yksin. Otin vielä kuvan, että olen varma. Kaikki on tallessa, vain eri asennossa kuin lähtiessäni.
Jos mies pyyhki pölyt niiden päältä ja alta?
Jos puhe ei auta, niin joku lukollinen paikka. Ja muista itsekin tsekata miehen lompakko!
Miksi se sun laukkuas nuohoaa? Kyllä tuosta pitää sanoa sille että se ei ole ok.
Mulla on päinvastainen ongelma. Jos oon tekemässä jotakin ja tarvin laukusta jotain mutta en ehdi/pysty sitä sieltä itse hakemaan ja pyydän tuomaan vaikka esim puhelimen, mies tuo koko laukun. Kun ei kehtaa kaivella. Yhdessä ollaan oltu jo reilu 20 vuotta ja tiedän ettei se tongi ja laukussa ei mitään sellaista mitä se ei saisi nähdä, ja sekin tietää laukun sisällön kokolailla tarkalleen, niin ei kehtaa?
Kysyisin, et miksi teki noin. Joku syyhän asiaan on, ja sekös minua kiinnostaisi.
Normaali mies pelkää naisen käsilaukkua. Ne pitääkin sitä kuin siinä olisi rutto kun yrittää pyytää ottamaan sieltä jotain ja vastaus on ehdoton ei.
Mulla oli tuollainen mies joskus hetken, etsi rahaa tai tupakkaa varastettavaksi kun oli itse niin PA.... Jss toimi siihen samantien kun huomasin tonkimisen. Sai luuseri lähteä..
Jos mun mies etsisi jotain mun laukusta tai lompakosta niin ei todellakaan haittaisi, ihan neutraali suhtautuminen asiaan, ei mulla ole mitään salaisuuksia ja ajattelen kyllä kaiken mun tavaran olevan hänen vapaassa käytössään joten penkokoot rauhassa mitä ikinä tarviikaan. Niin en oikein ymmärrä näitä kommentteja heti että "mies vaihtoon!" Hyvin oudolta tuntuu parisuhde jossa toinen ei ole niin läheinen etteikö olisi ok vaikka lainata huulirasvaa tai puhelimen laturia laukusta.
Mutta tietenkin tuo on vähän outoa jos tuo teidän tilanteenne on sellainen että mies hiippailee salaa laukulle ja piilottelee että on käynyt tonkimassa. Mutta tarinassa on aina monta puolta. Ei tässä mun mielestä käynyt ilmi sitä miehen puolta että käykö hän tarkotuksella etsimässä salaa jotain vai onko vaan ajattelematta käynyt hakemassa vaikka purkkaa laukusta? Joissakin parisuhteissa tietenkin rajat voivat olla erilaiset ja jotkut ehkä haluavat pitää niin tiukasti kiinni omaisuudestaan ettei mihinkään saa koskea ilman lupaa.
Minä kysyisin ehkä, mitä etsi. Itse otan joskus miehen lompakosta esim. kolikoita, jos itsellä ei ole ja tarvitsen. Olettaisin, että mies olisi samalla asialla. Meillä on siis yhteiset rahat.
Jätä sinne lappu, jossa lukee "vaan homot penkoo toisten käsilaukkuja" ;D
Aika monta hyvää ehdotusta on tullut, kiitos niistä. En vielä tiedä kuinka olisi parasta toimia. Minua oikeasti loukkaa yksityisyyteeni tunkeutuminen. Käsilaukussa ja lompakossa ei ole mitään tarkistamatonta lottokuponkia ihmeellisempää ja muutama kymppi kertomatonta rahaa. Vihastuin niin paljon tuosta viimeisestä yksityisyydenloukkaamisesta, ettei tosikaan.
Laita erikeepperiä kondomiin ja solmi se.
Sujauta laukkuun ihmeteltäväksi
Etsii joko todisteita kuvitellusta uskottomuudesta tai rahaa varastettavaksi. Kumpikin hyviä syitä erota nyt heti.
On muuten uskomstonta, miten jotkut varastavat ihan periaatteesta. Kaverini seurusteli häiriintyneen miehen kanssa, sillö miehellä oli palkka n 8000 kuussa ja kaverillani n 2500 kuusss. Se mies varasti tasaisesti pitkin matkaa seteleitä kaverini lompakosta.
Mun mies ei ole mustasukkainen mutta käy mun laukulla, lompakolla ja puhelimella. Ja ihan oikealla asialla ja luvalla. Me ollaan naimisissa, meillä on yhteiset lapset, yhteiset rahat ja yhteinen koti, yhteinen elämä. Ei minulla ole häneltä mitään salattavaa. On meillä omia menoja ja kavereita mutta ei mitään sellaista mistä ei toinen saisi kysellä, olla utelias ja tietää. Halutessaan. Elämä on helppoo ja onnellista kun voi elää rehellisesti ja avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies etsisi jotain mun laukusta tai lompakosta niin ei todellakaan haittaisi, ihan neutraali suhtautuminen asiaan, ei mulla ole mitään salaisuuksia ja ajattelen kyllä kaiken mun tavaran olevan hänen vapaassa käytössään joten penkokoot rauhassa mitä ikinä tarviikaan. Niin en oikein ymmärrä näitä kommentteja heti että "mies vaihtoon!" Hyvin oudolta tuntuu parisuhde jossa toinen ei ole niin läheinen etteikö olisi ok vaikka lainata huulirasvaa tai puhelimen laturia laukusta.
Mutta tietenkin tuo on vähän outoa jos tuo teidän tilanteenne on sellainen että mies hiippailee salaa laukulle ja piilottelee että on käynyt tonkimassa. Mutta tarinassa on aina monta puolta. Ei tässä mun mielestä käynyt ilmi sitä miehen puolta että käykö hän tarkotuksella etsimässä salaa jotain vai onko vaan ajattelematta käynyt hakemassa vaikka purkkaa laukusta? Joissakin parisuhteissa tietenkin rajat voivat olla erilaiset ja jotkut ehkä haluavat pitää niin tiukasti kiinni omaisuudestaan ettei mihinkään saa koskea ilman lupaa.
En kyllä usko, että sinäkään pitäisit siitä, että puolisosi kaivelee laukkuasi SALAA. On aivan eri asia avoimesti hakea sitä huulirasvaa tai purkkaa toisen laukusta, kun tehdä penkominen toisen täysin tietämättä., se kun ei todellakaan ole parisuhteessa normaalia.
Kirjoita lompakkoon viesti suoraan miehelle. Esim. Hei Pekka. Haluan erota, koska et luota minuun. T.Reija