Enpä taida jaksaa mennä töihin huomenna.
Yhtään saikkupäivää ei ole ollut kahteen vuoteen, nyt vois olla vaikka vähän kuumeinen olo. Tai ehkä mahatauti?
Kommentit (25)
Ei kannata olla katkera lääkärikäynneistä. Itse olisin mieluummin terve kuin ramppaisin usein lääkärissä ja kokeissa. Saatan näyttää ulospäin terveeltä, mutta elinsiirto on odotettavissa tulevaisuudessa.
Terveyttään ei monikaan osaa arvostaa ennenkuin sen menettää.
Vierailija kirjoitti:
Terveyttään ei monikaan osaa arvostaa ennenkuin sen menettää.
Ei ole kyse terveyden menettämisestä. Itse vain otan ne lääkäriajat työajan ulkopuolelle tai ainakin klo 8 tai klo 15.30. Ihan samalla tavalla kremppaa kuin muillakin, mutta joka vaivan takia ei juosta lääkärissä hakemassa saikkua.
Ja sama työstressi kaikilla mutta vain osa juoksee psykologilla. Ja matkoihin menee jostain syystä triplasti se aika minkä sinne vastaanotolle todella kestää ajaa.
Ilmasto ilmasto, siinä syytä jäädä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla katkera lääkärikäynneistä. Itse olisin mieluummin terve kuin ramppaisin usein lääkärissä ja kokeissa. Saatan näyttää ulospäin terveeltä, mutta elinsiirto on odotettavissa tulevaisuudessa.
No tuo on ihan eri juttu. Meillä harva se maanantai tietyt tyypit laittaa viestiä "jouduin yöllä valvomaan kun oli maha kipee. Levähtelen ainakin tämän päivän".
Ketä tuollainen marttyyriasenne hyödyttää? Ota ne lääkäriajat keskelle työpäivää tai lopeta valitus. Esimerkiksi sairaalan poliklinikka-aikoja on vaikea saada työajan ulkopuolelle.
No mulla jää huominen väliin aivan varmasti. La ja su oli molempina juhlat ja nyt tämä päivä on vanhan pitänyt tasoitella. Just tuli sixpack neloskaljaa vedettyä ja ajattelin, että pikkuisen "nostan" vielä olotilaa tuossa tunnin päästä saunassa. Ehkä illalla hyvä leffa ja pari lasillista viiniä. Sitten nukun huomenna kymmeneen, toki soitan olevani kipeä siinä vähän ennen kahdeksaa, mutta jatkan unia. Sitten jotain pientä puuhaa, vaikkapa pihan nurmikoiden leikkuu talvea varten. Tiistaina sitten hommiin.
Jos katsot ansainneesi sen mutta otat riskin että kohtalo rankaisee ja laittaa sinut tosi polvillesi, ehkä piankin.
Vierailija kirjoitti:
No mulla jää huominen väliin aivan varmasti. La ja su oli molempina juhlat ja nyt tämä päivä on vanhan pitänyt tasoitella. Just tuli sixpack neloskaljaa vedettyä ja ajattelin, että pikkuisen "nostan" vielä olotilaa tuossa tunnin päästä saunassa. Ehkä illalla hyvä leffa ja pari lasillista viiniä. Sitten nukun huomenna kymmeneen, toki soitan olevani kipeä siinä vähän ennen kahdeksaa, mutta jatkan unia. Sitten jotain pientä puuhaa, vaikkapa pihan nurmikoiden leikkuu talvea varten. Tiistaina sitten hommiin.
Minä en jättänyt aamuun, laitoin jo esimiehelle viestin että oon kipee.
Aamulla saa nukkua pitkään 😊
Kävin miettimään milloin itse viimeksi saikulla...olin elokuussa 2007. Minkäs voi, kun on terve;)
Vierailija kirjoitti:
Jos katsot ansainneesi sen mutta otat riskin että kohtalo rankaisee ja laittaa sinut tosi polvillesi, ehkä piankin.
Joo oon ansainnut kun aina olen noiden lusmujen lusmuillut paikkaillut.. voi olla kusinen paikka maanantaiaamuna jos vaivautuvat töihin ..
Jääkää te lusmut himaan rokuloimaan kun meikämanne painaa duunia huomennakin.
Kadehdin jengiä, jotka pystyvät näin tekemään ja päättämään. Itse olen töissä naivaltaisella "hiekkalaatikolla" ja ei mitään jakoja jäädä saigonille omalla ilmoituksella. Hyvä jos sairaanakaan saa sairaslomaa tai ainakin duunissa annetaan ymmärtää, että turha hakea. Ihan perseestä tämmöinenkin :o/
Vierailija kirjoitti:
Ketä tuollainen marttyyriasenne hyödyttää? Ota ne lääkäriajat keskelle työpäivää tai lopeta valitus. Esimerkiksi sairaalan poliklinikka-aikoja on vaikea saada työajan ulkopuolelle.
No ehkä opin toimimaan noin jatkossa. Nyt aloitin sillä että koska jouduin niistämään usean kerran tänään niin laitoin pomolle viestin että en tule aamulla töihin kun on flunssainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Jääkää te lusmut himaan rokuloimaan kun meikämanne painaa duunia huomennakin.
Mene. minä en enää jaksa olla ainoana työhevosena.
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Työttömänä ei ole murheita ma aamusta. Olin pe ja la selvinpäin mutta nyt on laatikollinen kaljaa. Tosin jo hieman vajaa laatikollinen. Hmm vajaa kuten minäkin. Oolrait ja tupakan mittainen tauko.
Vierailija kirjoitti:
Muut tekee sitä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Niin. Siinähän oli perätä kaksi lausetta. Ymmärrän, että vaikeaa elämäm koululaiselle.
Eikä työajalla käynyt lääkärissä, neuvolassa, lapsen koululla keskusteluissa, fysioterapiassa ym. Vois siis oikeesti pitää kolme viikkoa omaa lomaa niin ois tasoissa työkavereiden kanssa.
Joo. Oon katkera.