Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tuhtiin humalaan normaaliperheessä vanhemmat juovat itsensä lauantai-iltaisin

Vierailija
21.09.2019 |

Saako mielestäsi puhe sammaltaa tai kävely suoraan olla vaikeaa?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isukki nollassa promillessa ja äityli neljässä. Näin on ollut jo vuosia.

Vierailija
2/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on tuommoista jos on rankkaa töissä, naisella seitinohut valkoviinipäihtymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran sitä ny tarvii että toinen alkaa tuntua vetävältä? Pari-kolme promillea on varmaan keskiarvo.

Vierailija
4/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mennyt pullollinen valkkaria. Juotiin miehen kanssa puoliksi. Joskus menee kolmekin pulloa kahteen pekkaan. Tämä yleensä kesällä kun samalla tehdään pihahommia.

Vierailija
5/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliperheessä ei askel horju eikä puhe sammalla.

Vierailija
6/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitt* että ootte hyviä ihmisiä

Vierailija
7/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla pitää olla raitis hoitaja jos humalaan asti irrotellaan. 

Vierailija
8/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nää ihmiset tosissaan? Itse voin joskus ottaa yhden miedon, ja ehkä lasten nukkumaanmentyä vähän liköriä. Mies saattaa tehdä pari gintonicia tai ottaa pari olutta, mutta todellakaan ei ole tavanomaista.

Vierailija
9/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole meidän 14v ja 19v joutuneet katselemaan vanhempiensa juomista kotona. Mies on joskus työkavereiden kanssa baarissa, muttei kyllä juo itseään sillonkaan humalaan. Itse en käytä lainkaan alkoholia eikä sitä meillä kotona tarjoilla vieraillekaan. Tänäänkin on vietetty mukava päivä ystävien kanssa, syötiin hyvää ruokaa ja juotiin kahvia. Emäntä kyllä mainitsi, että viiniäkin on, muttei kellekään kelvannut.

Vierailija
10/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo kossua ja puolikas 24 päkki normi pe tai la

Vierailija
11/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa vanhemmat ei juonut koskaan itseään humalaan. En ole vieläkään nähnyt kumpaakaan vanhempaani humalassa. -N26

Vierailija
12/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa perheessä ei humalluta. Kuvottava ajatuskin, että kotona, jossa on lapsia ei ole ketään selvinpäin ja tämä vielä ihan jatkuvaa toimintaa.

Alkoholistiperheen lapsena tietysti tiedän, että pullon henki on vahvempi kuin mikään muu maailmassa.

Vierailija
13/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan maksimissaan pienet hiprakat. Ei tosiaankaa saa sammaltaa tai askel horjua. Ryypätä voi sitten kun lapset on hoidossa.

Vierailija
14/90 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme ulkomaista bisseä ja blosset päälle kun lapset menneet nukkumaan :)

Vierailija
15/90 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään lauantaikännejä. Eikä perjantaikaan.

Eilen miehellä vähän kieli kangerteli, olimme rapujuhlissa ja joi pari snapsia ruokajuomien lisäksi. Edellisen kerran keväällä eräillä vastaavilla illalliskekkereillä. Itse join eilen 2 lasia viiniä

Vierailija
16/90 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten myötä lopetin juomisen. Mies juo 0-1 kertaa kuukaudessa ja jos juo niin juhlat kyseessä. Viime juhlissa joi niin kovaan humalaan että vino kävely, puhelin ja lompakko katosi. Puhe oli selkeää vaikka känniseltä kuulostikin. Ei ole ennen ollut yhtä kännissä ja otti reissusta varmaan opikseen

Vierailija
17/90 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan lasten aikana. Nyt kun ovat aikuisia, ovat meitä siitä kiittäneet. Joskus otan aikuisen tyttäreni kanssa lasillisen viiniä ruuan kanssa kun ollaan ravintolassa.

Vierailija
18/90 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaanko normaaliperheessä? Me olemme sitten epänormaaleja.

Vierailija
19/90 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset juovat keskimäärin 10 litraa puhdasta alkoholia per henki vuodessa imeväiset ja terminaalipotilaat mukaan luettuna. Se tekee noin pullon Kossua viikossa. Tuota määrää ei ikinä saataisi juotua ilman normaaliperheiden suosiollista apua.

Vierailija
20/90 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ollessa pienempiä en juonut ollenkaan. Nyt, kun ovat teinejä, niin olen ottanut rennommin. Humalassa en kuitenkaan ole lasten läsnä ollessa. Tytär kuitenkin sanoi taannoin olevansa huolissaan mun alkoholinkäytöstä. Olen yksinhuoltaja ja meillä on ollut perheessä vakavia sairauksia ja tilanteita. Tytär ymmärrettävästi pelkää, että mulle tapahtuu jotain pahaa. Päätin sitten lopettaa sen vähänkin juomisen, onneks ei ole pakko juoda. Itse olen kasvanut pullon varjossa, joten päätös oli helppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä