Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä tuomaan sipsipussin kaupasta ja arvatkaa mitä - se toi savustuspuruja!

Vierailija
21.09.2019 |

Oli kuulema ainoa sipsipussin näköinen, jonka hän Lidlistä löysi - voi elämä mikä palikka...!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt elävän miehen laittavan pussilakanaan kädet reikiin ihmetellen miksi lakanassa on reiät?

Miksi ne sitten on ne reiät?

M 45

Vierailija
22/32 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan aloituksia lukiessani olen tullut siihen tulokseen, että AV-mammojen kannattaisi jättää miehet rauhaan ja elää yksin. Kaikki voittaisivat.

Kuka niille sitten raahaisi herkkuja kaupasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tuonut. Nää miesvihaprovot vaan huononee päivä päivältä.

Älä ole tosikko, ei tässä mitään vihaa ole, hauska juttu. Mieheni voisi ihan vapaasti kertoa itsestäni jotain vastaavaa.

Ohis

Ilmiannettaisiin vain minuuteissa, naisvihamielisenä. Nämä miestä koskevat saavat olla täällä hamaan tappiin asti..

Vierailija
24/32 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt elävän miehen laittavan pussilakanaan kädet reikiin ihmetellen miksi lakanassa on reiät?

Onneksi oli elävä... 😅

Vierailija
25/32 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmasti lähti innoissaan ja keskittyi niin paljon kaljan valintaan, että kaljakiimoissaan teki tuollaisen virheen. Juopot on juoppoja.

Vierailija
26/32 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 45

Että minä näkisin sinut paremmin.

Vierailija
27/32 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 45

Että minä näkisin sinut paremmin.

Niin kauan kuin mies on elossa pitää sitä vahtia kuten ap todisti jo.

Vierailija
28/32 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kävi päivällä kaupassa. Sano, että käy hakemassa illaksi jädee ja sipsejä. Tuli takasin kaupasta ja kysyin mihin sä laitoit ne. Sit kuulu voi vitttt. Se ei muistanu ostaa niitä, kun täytti lottoa ja jotain muuta veikkauspeliä. Lähti kyllä uudelleen sit.

Ja sinä vaan makaat sohvalla leveine perseinesi ja juoksutat muita.

Vierailija
29/32 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kävi päivällä kaupassa. Sano, että käy hakemassa illaksi jädee ja sipsejä. Tuli takasin kaupasta ja kysyin mihin sä laitoit ne. Sit kuulu voi vitttt. Se ei muistanu ostaa niitä, kun täytti lottoa ja jotain muuta veikkauspeliä. Lähti kyllä uudelleen sit.

Kotona ei suinkaan voi naisen kanssa olla vauva tai jopa kaksoset plus pari vanhempaa lasta? Tietysti nainen vain yksin istuu sohvalla ja katsoo telkkaria. Olet kyllä tosi viisas....

Vierailija
30/32 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen. Mies joka ei osaa ostaa roska"ruokaa", syö todennäköisesti aika terveellisesti.

Vierailija
31/32 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tuonut. Nää miesvihaprovot vaan huononee päivä päivältä.

Älä ole tosikko, ei tässä mitään vihaa ole, hauska juttu. Mieheni voisi ihan vapaasti kertoa itsestäni jotain vastaavaa.

Ohis

Tämän tunnistaa miesvihaprovoksi jo pitkältä. Ja miksi sinun pitää änkeä joka ketjuun mukanokkeluuksiesi kanssa?

Vierailija
32/32 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ei suinkaan voi naisen kanssa olla vauva tai jopa kaksoset plus pari vanhempaa lasta? Tietysti nainen vain yksin istuu sohvalla ja katsoo telkkaria. Olet kyllä tosi viisas....

Kyllä te läsäperseet aina jonkun tekosyyn keksitte lojumisellenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi