Pyysin miestä tuomaan sipsipussin kaupasta ja arvatkaa mitä - se toi savustuspuruja!
Oli kuulema ainoa sipsipussin näköinen, jonka hän Lidlistä löysi - voi elämä mikä palikka...!
Kommentit (32)
Ja sinä makaat perse homeessa etkä voi itse hakea mitään kaupasta? Syö niitä puruja äläkä jäkätä.
Laita säästöön sitä varten, kun seuraavan kerran pyytää sipsejä itse. Mutta älä tee tästä liian isoa asiaa, että pilaisi viikonloppusi. Naurakaa yhdessä. Käy itse kaupassa uudelleen. Kai teillä on lähellä joku pikkupuoti tai miksei isompikin liikekeskus. Samalla saa liikuntaa ja voi nauttia sipseistä hyvällä omatunnolla.
Joo ei tuonut. Nää miesvihaprovot vaan huononee päivä päivältä.
Palstan aloituksia lukiessani olen tullut siihen tulokseen, että AV-mammojen kannattaisi jättää miehet rauhaan ja elää yksin. Kaikki voittaisivat.
Meillä mies kävi päivällä kaupassa. Sano, että käy hakemassa illaksi jädee ja sipsejä. Tuli takasin kaupasta ja kysyin mihin sä laitoit ne. Sit kuulu voi vitttt. Se ei muistanu ostaa niitä, kun täytti lottoa ja jotain muuta veikkauspeliä. Lähti kyllä uudelleen sit.
😂Tämä oli hyvä, ei hyvää päivää. Pussi ku pussi.
Eilen mieheni laittoi viestin; tuo kalakukkoa ja siikafileitä. No en sitä muistanut työpäivän jälkeen, vein maitoa, Suomi-viinaa ja kuohuviiniä. Sellainen perjantain normisetti. Mies tuli kotiin ja kysyi, että oliko kalakukkoa. Katsoin hölmistyneenä ja vastasin; just olin kauppaan menossa. Ja ei muuta ku menoksi.
Itsepä olet miehesi valinnut....voit syyttää vain itseäsi palikastasi
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tuonut. Nää miesvihaprovot vaan huononee päivä päivältä.
Älä ole tosikko, ei tässä mitään vihaa ole, hauska juttu. Mieheni voisi ihan vapaasti kertoa itsestäni jotain vastaavaa.
Ohis
Olen nähnyt elävän miehen laittavan pussilakanaan kädet reikiin ihmetellen miksi lakanassa on reiät?
Miehenpito on kuin hyvä sarjakuva koskaan ei tiedä seuraavan ruudun tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Palstan aloituksia lukiessani olen tullut siihen tulokseen, että AV-mammojen kannattaisi jättää miehet rauhaan ja elää yksin. Kaikki voittaisivat.
Suomi haviäisi- kartaltakin.
Uusi hyvä Specsavers mainosidea tässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt elävän miehen laittavan pussilakanaan kädet reikiin ihmetellen miksi lakanassa on reiät?
Elävän? En usko.
Miten nää...