Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkkä ulkokuori olen aina ja ikuisesti

Vierailija
21.09.2019 |

Jälleen kerran tuli todistettua. Luonteessani ei ole mitään isoa vikaa, toki kaikilla on se jokin mutta. Kuitenkaan mitään sellaista ei ole, mikä selittäisi tämän jatkuvan p#skan.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään ansaitakseni tällaista p#skaa loputtomasti. Jatkuvasti saa huomata että täysin tavalliset naiset saavat tuosta noin vain parisuhteet. Minä en saa ikinä muuta kuin panoja. Pukeudun tummiin väreihin, joskus valkoiseen. Eli sen vuoksi en erityisesti erotu massasta. Naamaani se ei kuitenkaan vaikuta ja saankin paljon huomiota, vaikka en vilauttaisi senttiäkään ihoa mistään kohtaa. Mutta kaukaa katsottuna hukun massaan, koska minulla ei ole erikoista tukkaa eikä kirkkaita vaatteita tai kopisevia korkoja. Nämä parisuhteen helposti saavat naiset ovat AINA ihan tavallisia, sellaisia jotka eivät huku massaan pelkästään värittömän tyylin takia vaan myös naama on ihan täysin tavallinen, lähempänä epäviehättävää jopa. Ap

Vierailija
2/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt millään pahalla, mutta esimerkiksi juutubettaja Dave Cad. Ihan kivan näköinen mies, ja minkä näköinen nainen hänellä??? Onko hän erityisen viehättävä??? Varmaan hänkin saanut parisuhteen sormia napsauttamalla. Ja myöhemmin avioliiton (mikä ei kyllä itseäni kiinnosta tippaakaan.) Parisuhde ja avoliitto on itselleni ihan tarpeeksi, MUTTA EN IKINÄ SELLAISTA SAA. JOO OLEN TOKI SEURUSTELLUT, mutta näihin aikoihin olen ollut epävarma. Nykyään olen niiiiiin paljon itsevarmempi kaikin puolin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon.

Sinccis

Vierailija
4/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla joku hiirulainen, jolla on tyyliin vinot hampaat, luirutukka, jättimäinen nenä tai mitä tahansa. Silloin olet parisuhdekelpoinen. Tällainen luonnollinen, mutta ulkonäöstä kiinnostunut nainen ei ole parisuhdekelpoinen!! Sori nyt vaan että minulle jokapäiväinen suihku, kevyt meikki ja hiusten laittaminen (eli harjaaminen ja ehkä pari suihkausta lakkaa) on ihan perus. Sen vain teen joka päivä.

Vierailija
5/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt millään pahalla, mutta esimerkiksi juutubettaja Dave Cad. Ihan kivan näköinen mies, ja minkä näköinen nainen hänellä??? Onko hän erityisen viehättävä??? Varmaan hänkin saanut parisuhteen sormia napsauttamalla. Ja myöhemmin avioliiton (mikä ei kyllä itseäni kiinnosta tippaakaan.) Parisuhde ja avoliitto on itselleni ihan tarpeeksi, MUTTA EN IKINÄ SELLAISTA SAA. JOO OLEN TOKI SEURUSTELLUT, mutta näihin aikoihin olen ollut epävarma. Nykyään olen niiiiiin paljon itsevarmempi kaikin puolin. Ap

Se Dave Cadin puolisohan on todella hyvännäköinen.

Vierailija
6/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen. Vinot hampaatkin.

Vierailija
7/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut tukka, vinot hampaat.

Vierailija
8/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKÄ keksinyt uuden aiheen avautumisilleen. Luojan kiitos, äititeema alkoikin jo "hiukan" toistaa itseään.

Vierailija
9/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos helpottaa olo muiden ulkonäön haukkuminen mutta heteromiehenä pidän häntä erittäin puoleensavetävänä.

Vierailija
10/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole luonteeltasi kuitenkaan kateellinen, katkera ja ilkeä kuten varmaan nämä muut naiset. Eiku...

Vierailija
11/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dave Cadin puoliso näyttää kiltiltä, positiivelta ja seksikkäältä. Joka miehen unelma.

Vierailija
12/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos helpottaa olo muiden ulkonäön haukkuminen mutta heteromiehenä pidän häntä erittäin puoleensavetävänä.

Enpä ole mitään haukkunut. Faktoja ne vain ovat. Mielestäni ihan täysin tavallinen naikkonen mutta saanut helposti parisuhteen ja avioliiton. Samaan aikaan minä saan pelkkiä panoja aina ja ikuisesti.

Vierailija
13/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dave Cadin puoliso näyttää kiltiltä, positiivelta ja seksikkäältä. Joka miehen unelma.

:DDD

Vierailija
14/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole mitään haukkunut. Faktoja ne vain ovat. Mielestäni ihan täysin tavallinen naikkonen mutta saanut helposti parisuhteen ja avioliiton. Samaan aikaan minä saan pelkkiä panoja aina ja ikuisesti.

Varmaan siellä ulkokuoren alla sitten pelkkää paskaa. Tästähän oli tuore tutkimus. Panoksi kelpaa kuka vaan, mutta älykästä naista halutaan suhteeseen. https://www.hs.fi/tiede/art-2000006244535.html

Vierailija
15/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein naisten kauneuskäsitys on ihan eri mikä miesten. Kyllä tuolla kaupungilla yks sun toinen epäluonnollinen turbohuuli tyrkyttää pyrstöään, mutta en mä pystyisi mitenkään viemään semmosta mun vanhempien eteen. Luonnollinen ja hymyilevä nainen on vaimomatskua.

Vierailija
16/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siellä ulkokuoren alla sitten pelkkää paskaa. Tästähän oli tuore tutkimus. Panoksi kelpaa kuka vaan, mutta älykästä naista halutaan suhteeseen. https://www.hs.fi/tiede/art-2000006244535.html

No enpä ole pelkkää paskaa ulkokuoren alla, päinvastoin :) Tunnen kyllä itseni :) Joo ja sen Catharinan todellisen ulkonäön näette videoilta, ette niistä muokatuista Google-kuvista. Maailman tavallisimman näköinen naikkonen, ohut tukka, vinot hampaat.

Vierailija
17/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus ei pue ketään.

Vierailija
18/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein naisten kauneuskäsitys on ihan eri mikä miesten. Kyllä tuolla kaupungilla yks sun toinen epäluonnollinen turbohuuli tyrkyttää pyrstöään, mutta en mä pystyisi mitenkään viemään semmosta mun vanhempien eteen. Luonnollinen ja hymyilevä nainen on vaimomatskua.

Joo, minua luonnollisempaa saa etsiä. Silti olen pelkkä pano. Tai ainakin minua YRITETÄÄN vain panna. Aina vain. Mikään ei ikinä muutu. Ap

Vierailija
19/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus ei pue ketään.

Heh, tietäisitpä miten ymmärtäväinen olin tätä viimeisintäkin kohtaan :) Ja jälleen pelkkää paskaa niskaan. Ap

Vierailija
20/54 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun kommenttien perusteella vaikutat kyllä varsin vittumaiselta, mutta oma käsityksesi on tietenkin sopivan vääristynyt että olet varmaan äiti Teresasta seuraava luonteen jaloudessa. Yksinäistä loppuelämää panopatjalle. Terapiasta saattaa olla apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän