Olen rakastunut varattuun
Mies lupasi kertoa vaimolle, eikä kuitenkaan kerro. Nyt mä tein feikkiprofiilin facebookiin ja aion sitä kautta paljastaa suhteemme tälle vaimolle.
Se varmasti tarkoittaa, että meillä (mies ja mä) homma loppuu tähän. Mutta ainakin heidän on pakko puhua asia selväksi.
Vaikka tulis ero, en mä miestä haluais. Tai haluaisin, mutta en uskaltas lähtee hänen matkaan. Pettäshän se muakin.
Mutta ainakin vaimo saa nyt tietää.
Kommentit (99)
Kerro ap vähän mitä mies viestitellyt?
Ei ole kuitenkaan luvannut enää erota vaimosta?
Edelleen mies lähettelee viestejä ja haluaa "jatkaa siitä mihin jäätiin".
Olen vastannut tasan kerran. Kysyin, onko asiat nyt kotona selvitetty. Väisti kysymyksen eli oletan, että ei.
Joka ilta tulee hyvää yötä- viesti ja joka aamu huomenta-viesti. Eli sitkeä kaveri.
Numeron vois toki laittaa estoon, mutta haluan nähdä, kauanko jaksaa.
Ja jollain sairaalla tavalla mua lohduttaa tää, miten mies huutelee mun perään ja jää ilman vastakaikua. Vaikka ei hänestä varmaan yhtä pahalta tunnu ku musta, mutta ehkä vähän kuitenkin?
Ap
Oisitte vpineet viritellä jonkun polypallon, kyllä hyvästä miehestä kahdelle naiselle riittää ja ehkä oisit tykännyt miehen vaimostakin
Tämä koko juttu osoittaa taas jälleen kerran sen, kuinka typeriä naiset ovat. Kakkonen uskoo miehen rakkaudentunnustukset ja eropuheet ja vaimo uskoo miehen selitykset. Ja tällainen helmi mies on sitten se "pakko" saada mies ? Oikeasti ?
Arvostan AP! Itse olin petetty vaimo ja kukaan ei kertonut, vaikka tiesi.
Vierailija kirjoitti:
No, mä kerroin, eikä mua selvästikään uskottu. Että mitähän tää nyt sit hyödytti oikeestaan...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat edelleen pitää yllä näennäistä paremmuuden tunnettasi. Kontrolloimalla muiden elämää.
Kuvittelitko samasta syystä miehen jättävän vaimonsa, mutta kun niin ei käynytkään, jatkoa seuraa.
Olisiko sinusta testimielessä lähetetty varatun viettelijä ok, hieman henkilökohtaista viihdettä.
Olet kuvottava, ota vastuuta omasta elämästäsi. Sinä itse, ei muiden kautta.
No niin, olen kuvottava. Kun haluan eroon petollisesta miehestä. Ja kun haluan, että vaimo saa tietää, millainen mies hänellä todellisuudessa on. Tai kun (myönnetään, katkeruuttani ja pikkumaisuuttani) haluan miehenkin joutuvan "tilille"' petettyään vaimoaan ja särjettyään sydämeni.
En halua hänen jättävän vaimoaan. Enkä oikeastaan edes usko (jos se on ollut totta, mitä mies liitostaan kertonut) että vaimokaan jättää. Mutta ainakin nyt tietää. Ja sitä en kadu. Olen sitten kuvottava. Kiitos!
Ap
Et ole kuvottava, koska et tieten tahtoen mennyt suhteeseen varatun kanssa, vaan hän huijasi sinua kunnes oli varma, että tunteet ovat jo pelissä. Kuvottava on tuo mies. Sitä saa mitä tilaa. Hyvä, että otat irtioton hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat edelleen pitää yllä näennäistä paremmuuden tunnettasi. Kontrolloimalla muiden elämää.
Kuvittelitko samasta syystä miehen jättävän vaimonsa, mutta kun niin ei käynytkään, jatkoa seuraa.
Olisiko sinusta testimielessä lähetetty varatun viettelijä ok, hieman henkilökohtaista viihdettä.
Olet kuvottava, ota vastuuta omasta elämästäsi. Sinä itse, ei muiden kautta.
No niin, olen kuvottava. Kun haluan eroon petollisesta miehestä. Ja kun haluan, että vaimo saa tietää, millainen mies hänellä todellisuudessa on. Tai kun (myönnetään, katkeruuttani ja pikkumaisuuttani) haluan miehenkin joutuvan "tilille"' petettyään vaimoaan ja särjettyään sydämeni.
En halua hänen jättävän vaimoaan. Enkä oikeastaan edes usko (jos se on ollut totta, mitä mies liitostaan kertonut) että vaimokaan jättää. Mutta ainakin nyt tietää. Ja sitä en kadu. Olen sitten kuvottava. Kiitos!
ApVastuu on 50/50.
Aivan sama mikä tilanne on, sinulla ei ole oikeutta sekaantua muiden elämään. Samasta syystä ihmiset juoruavat toisista heidän selän takana. Heistäkin jokainen kuvittelee tekevansä oikein. Historian suurimmat diktaattoritkin kuvittelivat tekevänsä oikein.
Ainoa objektiivinen oikein on olla tekemättä mitään.
Joten kyllä, olet lapsellinen ja itsekäs.
Kyllä ap:lla on oikeus tehdä mitä hän haluaa. Mies hänet sotki tähän mukaan. Varattu mies oli se, joka sekaantui ap:n elämään ja sotki sen valheillaan. Teki ap:sta osallisen tämän vaimon pettämiseen. Ainoa oikea asia tässä on se, että ap sanoutuu irti valehtelevan varatun miehen sotkuista ja tekee niin kuin itse parhaaksi näkee. Tuollaisen kusettajan esimerkkiä ei todellakaan pidä noudattaa. Ap nimenomaan tässä toimii aikuismaisesti ja ottaa päätösvallan oman elämänsä suhteen takaisin itselleen. Sen, jonka varattu mies valehtelemalla häneltä anasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä kerroin, eikä mua selvästikään uskottu. Että mitähän tää nyt sit hyödytti oikeestaan...
Ap
Kyllä tuo kertoo sinusta paljon ihmisenä. Sinussa on selkärankaa, etkä anna muiden pallotella sinua. Ja vaikka olisikin tunteita, niin et anna toisen hyväksikäyttää tai johdatella sinua toimintaan, joka ei vastaa sinun arvojasi. Voit olla ylpeä itsestäsi. Sen tämä näytti, ettet ole kenenkään pelinappula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKyllä tuo kertoo sinusta paljon ihmisenä. Sinussa on selkärankaa, etkä anna muiden pallotella sinua. Ja vaikka olisikin tunteita, niin et anna toisen hyväksikäyttää tai johdatella sinua toimintaan, joka ei vastaa sinun arvojasi. Voit olla ylpeä itsestäsi. Sen tämä näytti, ettet ole kenenkään pelinappula.
Kiitos tästä!
Ap
Oikein toimittu vaikka AP joutui vähän vaivaa näkemään luodessaan uuden FB profiilin ja noin. Jännä, että vaimoke heti tuntemattoman ihmisen hyväksyi kaverikseen, että AP tälle pääsi asiat kertomaan.
Oli miten oli. Useamman kannattaisi toimia noin. Alkais ukotkin vähän miettimään...
Vierailija kirjoitti:
Oikein toimittu vaikka AP joutui vähän vaivaa näkemään luodessaan uuden FB profiilin ja noin. Jännä, että vaimoke heti tuntemattoman ihmisen hyväksyi kaverikseen, että AP tälle pääsi asiat kertomaan.
Oli miten oli. Useamman kannattaisi toimia noin. Alkais ukotkin vähän miettimään...
Tällä vaimolla oli satoja fb kavereita, on ilmeisesti jonkunlainen someaddikti (miehen kertoman mukaan) eli tuskin edes tuntee kaikkia fb kavereitaan...
Ap
Ap tuntuu kylmältä ja häijyltä ihmiseltä. Ehkä se mieskin vain tajusi, että käsi osui p*****n.
No jaa karma varmasti palkitsee jossain vaiheessa, ylemmyyden tunteessa lilluvan ap:nkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap tuntuu kylmältä ja häijyltä ihmiseltä. Ehkä se mieskin vain tajusi, että käsi osui p*****n.
No jaa karma varmasti palkitsee jossain vaiheessa, ylemmyyden tunteessa lilluvan ap:nkin.
Hakeudu hoitoon. Ap ei todellakaan tehnyt mitään väärää. En ikinä uskoisi, että puolustan nyt Ap:tä kun omakin mies sekoili hetken. Meillä oli kuitenkin vähän eri tilanne.
Nostelen tätä vanhaa ketjuani...
Ihan vaikka vaan sen kunniaksi, että tällä petturimiehellä ja vaimollaan on tänään hääpäivä, ensimmäinen sellanen.
Ajatelkaa, vuosi naimisissa ja siitä ajasta puolet mies on ensin käyny painamassa mua ja sen jälkeen hyvän tovin "itkeny" mun perään... lupaa pitkää ja hyvää tulevaisuutta liitolle.
Edelleen tulee viestejä. Ja edelleen en niihin reagoi.
Ja mikä parasta. Tapasin uuden miehen. Jolle kerroin koko tän episodin. Oon menossa hänen luo nyt yökylään ja aamulla mennään hänen koirien kanssa yhdessä metsään. Ja tää mies on kovasti ihastunu muhun ja mäkin varovasti jo häneen... Ja ennen kaikkea - hän on sinkku ❤ ehkä mä selvisinkin tästä...
Ap
Etsin käsiini vanhan ketjuni.
Aikaa on kulunut. Mies on eronnut (en ollu ainoa, jonka kanssa mies oli pettäny, koko vyyhti selvis ja vaimo jätti ilmeisesti) Molemmat (sekä mies että vaimo) syytti mua.
Selvisin tästä hengissä. Enkä osaa ajatella, että toisten ero olis mun syytä. Itepä äijä asiansa sotki. Ja mä? No mä olen edelleen sen uuden miehen kanssa. Mulla on kaikki ihan hyvin ❤
Ap
Niin no, enhän mä tietysti tiedä, onko heillä ollu keskustelua/riitaa aiheesta. Mutta mies ei ainakaan oo yhdessäkään viestissä (joita on siis tullu monta) edes vihjannu siihen, että vaimo olis saanu tietää. Siksi oletan, että vaimo ei oo kertonu mitään. Joko ei oo uskonu tai ei vaan välitä. Ei voi tietää...Enkä aio ottaa selvää. Miehen lepertely sydän- ja pusuhymiöineen lähinnä ällöttää. Helppo olla vastaamatta.
Ap